Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

14, 15, 19 Ιουλίου και 10 Αυγούστου 2006

Πέμπτη, Αύγουστος 10, 2006

ΤΕΛΟΣ

Τη λέξη ΤΕΛΟΣ,

την διαβάζουμε στην τελευταία σελίδα κάποιου βιβλίου.

Τη βλέπουμε στην τηλεόραση,

μετά από κάποια ταινία.

Την ακούμε ή τη λέμε

όταν τελειώσει μια δουλειά.

Τη φωνάζουμε όταν αγανακτούμε.

Την φοβόμαστε όταν αγαπούμε.

Σε όλες τις περιπτώσεις,

καταλαβαίνουμε την έννοια της.

Τι συμβαίνει όμως κι απορούμε

όταν φτάνει το ΤΕΛΟΣ μιας ζωής;

ΤΕΛΟΣ
( Σελίδα 201) "Γράμμα στη μάννα.... με δύο ν", Καλυδών
posted by elpida @ 8/10/2006 12:29:00 πμ 39 comments
39 Comments:

At Πεμ Αυγ 10, 02:39:38 πμ, Γωγώ said...
Ναί λέμε αυτή την λέξη πολλές φορές στην ζωή μας αλλά τα βλέπουμε όλα αλλιώς στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ίσως επειδή πρόκειται για το μοναδικο τέλος. Οριστικό και αμετάκλητο πραγματικό ΤΕΛΟΣ!

At Πεμ Αυγ 10, 03:25:39 πμ, In Silence said...
Ελπίδα έχεις μειλ! Συγνώμη που καθυστέρησα!Καλή σου νύχτα!

At Πεμ Αυγ 10, 10:01:18 πμ, advocatus diaboli said...
Γιατί, Ελπίδα; Εμάς δεν μας σκέφτεσαι;

At Πεμ Αυγ 10, 10:26:22 πμ, FunKy_MouToN said...
Τέλος είναι η αρχή για κάτι άλλο..Όσο και αν κλείνουμε τα μάτια πάντα κάτι γίνεται τριγύρω και μας τραντάζει....Γιατί τέλος όμως;;;

At Πεμ Αυγ 10, 11:09:41 πμ, Καπετάνισσα said...
Χαρά σ' εκείνους που βάζουν "τέλος" όταν βρίσκονται μπρος στην αυγή των πραγμάτων.

At Πεμ Αυγ 10, 11:50:02 πμ, Sailor said...
Ελπίδα μας Θα είσαι πάντα κοντά μας δίπλα μας, ανάμεσά μας Καλό πρωινό στη συνέχεια της Ζωής σου

At Πεμ Αυγ 10, 04:23:35 μμ, Stavros Katsaris said...
Απορούμε ή απλώς δεν θέλουμε να το πιστέψουμε?Μας πληγώνει και σκεφτόμαστε τα γιατί όταν είναι το μόνο τέλος που είναι προδιαγεγραμμένο!

At Πεμ Αυγ 10, 07:25:16 μμ, ONOMATODOSIA said...
ti telos? tou blog?

At Πεμ Αυγ 10, 07:58:19 μμ, reader's-diggest said...
Ελπίδα επειδή μπορεί και να διαβάζω λάθος πίσω από τις γραμμές, μπορεί και όχι θα σου γράψω δύο τρία πραγματάκια δημόσια γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να στα πω κατʼ ιδίαν μέσω κάποιου μέιλ. Δεν ξέρω πόσοι επισκέπτονται αυτό το μπλόγκ. Υποθέτω από τα σχόλια ότι το 90% των επισκεπτών σου είναι θετικοί στην προσπάθεια σου, την αγκάλιασαν και την επικρότησαν με ένα καλό λόγο, ένα καλό σχόλιο ή την αγορά του βιβλίου σου... Εάν λοιπόν το τέλος που γράφεις σημαίνει το τέλος του μπλογκ είναι δικαίωμα σου να αποσυρθείς όποια στιγμή θέλεις και κανείς δεν στο απαγορεύει...Αν είναι ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ κανείς δεν θα πει λέξη. Αν όμως τα περί αγανάκτησης έχουν να κάνουν με σχόλια ή ενοχλήσεις τρίτων, των λίγων κακών ή κομπλεξικών που κυκλοφορούν μεταξύ μας προσωπικά θα θεωρήσω την αποχώρησή σου ΛΙΠΟΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ! Συγνώμη αν είμαι σκληρός αλλά δεν χρειάζεται να απαριθμήσεις και πάλι όσα έχεις κάνει για τη μνήμη της μανούλας σου, δεν χρειάζεται να ʼʼξεγυμνωθείςʼʼ περισσότερο αλλά να συνεχίσεις να είσαι αυτή ακριβώς που είσαι γιατί έτσι σε αγάπησαν όσοι σε διαβάζουν και έτσι έμαθες την καλή πλευρά της κοινωνίας των μπλόγκερς. Ετσι από την ανάποδη έμαθες και τους άλλους τους κακούς...Δεν έχω τίποτε άλλο να σου γράψω και δεν πρόκειται να επανέλθω. Σκέψου όμως ότι έχεις μια αποστολή (προσωπική) και ότι από το στόχο σου δεν μπορεί κανείς να σε κάνει να παρεκλίνεις...Αν φύγεις τώρα είναι σαν να παραδεχτείς ότι οι λίγοι, οι κομπλεξικοί, οι κακοπροαίρετοι έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα και σημασία για σένα από όλους τους υπόλοιπους...

At Παρ Αυγ 11, 12:20:40 πμ, elpida said...
Ναι γωγώ μου, είναι ένα οριστικό Τέλος και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι΄αυτό. Όλα σταματούν εκεί, θέλουμε, δε θέλουμε!

At Παρ Αυγ 11, 12:21:58 πμ, elpida said...
in silenceΚαλό σου βράδυ! ελήφθη!

At Παρ Αυγ 11, 12:25:59 πμ, elpida said...
advocatus diaboliΣας σκέφτομαι και πολύ μάλιστα! Το Τέλος ήταν απόσπασμα απ΄ το βιβλίο, αλλά είναι και ένα τέλος "σαιζόν" του μπλογκ. Δεν θα το έκλεινα ποτέ όμως, έτσι απότομα!Συγνώμη αν χτύπησε έτσι!

At Παρ Αυγ 11, 12:27:55 πμ, elpida said...
προβατάκι μου, τι φωτογραφία να έβαζα σε ένα ποίημα που λέει Τέλος; Αυτό βρήκα στο γκούγκλ!

At Παρ Αυγ 11, 12:29:39 πμ, elpida said...
καπετάνισσα, το αν θα είναι αυγή η δύση... δεν το ξέρει κανείς!Την αγάπη μου και την εκτίμησή μου!

At Παρ Αυγ 11, 12:38:03 πμ, elpida said...
sailor μου, η συνέχεια της ζωής μου... σ΄ευχαριστεί! Αν και δεν θα έχω ίντερνετ στο χωριό, όποτε έρχομαι στα πεταχτά, θα μπαίνω ανάμεσά σας, σίγουρα! Έχετε γίνει οικογένειά μου! Ένα κουτί με κουμπάκια που όμως επικοινωνεί με ανθρώπους που δεν τους ξέρεις σαν πρόσωπα,μα έχεις αγαπήσει την ψυχή τους! Πώς να τους αποχωριστείς;θα σας κουβαλάω μέσα μου και θα σας σκέφτομαι, όλους!Να είσαι πάντα καλά!

At Παρ Αυγ 11, 12:40:19 πμ, elpida said...
Ναι σταύρο μου!Προδιαγεγραμμένο! Όπως ακριβώς το είπες.

At Παρ Αυγ 11, 12:46:33 πμ, Markos said...
"Τέλος" σήμαινε σκοπός.Το "Τέλος" μιας ζωής πάντα θα μας κάνει να απορούμε, ψάχνοντας το Σκοπό. Με Σίγμα κεφαλαίο. Καλό σου βράδυ.

At Παρ Αυγ 11, 12:46:34 πμ, elpida said...
ονοματοντόσιαΈτυχε να συμπέσουν οι τίτλοι!Πώς γράφουν άλλα μπλογκ "κλειστόν" για λόγους διακοπών; Εμένα συνέπεσε το Τέλος του ποιήματος με το "κλειστόν επ΄αορίστου", αλλά δεν το πόσταρα ακόμη. Εκμεταλλεύομαι και την τελευταία στιγμή που είμαι εδώ και μπορώ και μπαίνω ακόμα.Σ΄ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!Όλων σας δηλαδή! Με συγκινήσατε πολύ!

At Παρ Αυγ 11, 12:58:56 πμ, FunKy_MouToN said...
Nόμιζα ότι ήταν τέλος οριστικό.....τρόμαξα!

At Παρ Αυγ 11, 01:18:26 πμ, sofi-k said...
Ένα τέλος είναι πάντα οδυνηρό.Μακάρι πάντα να έχουμε κοντά μας ανθρώπους να γλυκαίνουν αυτόν τον πόνο...Καλό βράδυ ελπίδα μου!Καλό ξημέρωμα...

At Παρ Αυγ 11, 01:22:38 πμ, elpida said...
reader S-DiggestΚαι τώρα.... στα δύσκολα!Φίλε μου, σ΄ευχαριστώ που με τίμησες με το σχόλιό σου. Με ταρακούνησες πολύ! Μέσα ήταν όλα, αλλά δεν θέλω να τα σχολιάσω. Δεν ξέρω πως θα σκέφτομαι το φθινόπωρο, πάντως σήμερα, δεν ήθελα ούτε να τ΄ανοίξω! Τ΄άνοιξα όμως ευτυχώς, βρήκα τα γεμάτα αγάπη και ενδιαφέρον σχόλιά σας και νιώθω καλύτερα.Όχι ρίντερ μου, φυσικά και οι δυο τρεις (ή ένας;)κακός, δεν έχει την ίδια βαρύτητα με τους 99 καλούς "Ανθρώπους" που γνώρισα και επικοινωνώ τόσον καιρό μαζί τους, αλλά πώς να σου το πω; Με χαλάει πολύ και δεν το αντέχω. Στο μυαλό μου είχα να παγώσω το μπλογκ και όποτε μπορώ να μπαίνω, να διαβάζω μόνο εσάς και να σχολιάζω. Ήθελα και στο πάγωμα να φαίνεται το βιβλίο, έτσι για να το στηρίξω, οπότε, τώρα δεν ξέρω τι θα κάνω. Αν ήξερα να κινηθώ αλλιώς, να στήσω το μπλογκ μου αλλιώς, ώστε κάποια πράγματα να είναι σταθερά και να μην σκεπάζονται απ΄τα νέα κείμενα, θα έννιωθα καλύτερα. Δεν μπορώ όμως και συνέχεια να ζητάω την βοήθεια του κοινού! Ούτε να δίνω τους κωδικούς μου για να μου το φτιάχνουν. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για μένα, όσον αφορά τις κινήσεις μου στο μπλογκ, κι αυτό εσείς δεν μπορείτε να το καταλάβετε."Άμα δεν ξέρεις, κάτσε στ΄αυγά σου", που λένε, αλλά εγώ, εκεί! Μέσα σ΄όλα! Προς το παρόν, θα πάω στο χωριό. Συνδυασμός διακοπών και μαστόρων.Ο Σεπτέμβρης έχει βαρύ και συμπληρωμένο πρόγραμμα, οπότε, ας είμαστε καλά και βλέπουμε!Σ΄ευχαριστώ πάντως και σ΄εκτιμώ, όσο δεν φαντάζεσαι!Κι αν το διαβάσεις, πες μου: Που βρίσκεις αυτόν τον απόστροφο που βάζεις, γιατί μ΄έχει παιδέψει πολύ!Άκου τώρα! Να έχεις μπλογκ και να ζητάς τον Αγγλικό απόστροφο!Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι ρίντερ μου;Και κάτι άλλο! Μια και ασχολείσαι με βιβλία. Υπάρχει κανένα βιβλίο που να εξηγεί και να μεταφράζει το σύστημα του μπλογκ; Κι αν όχι, γιατί κανείς δεν σκέφτηκε να βγάλει; Ξέρεις πόσοι ρομαντικοί και "αγράμματοι" σαν και μένα έχουν κάτι να πουν;Πολύ σε κούρασα όμως. Καληνύχτα!

At Παρ Αυγ 11, 01:29:24 πμ, elpida said...
Μάρκο μου, με μπερδεύεις!Τέλος σήμαινε σκοπός; Αν το εννοείς μεταφορικά, δεκτόν! Ετυμολογικά όμως,ισχύει κάτι τέτοιο; Αν ναι, δεν το ήξερα και με εκπλήσσει! Δεν έχω και κανένα λεξικό τώρα να το ψάξω. Τα χάρισα ότι είχα και δεν είχα.Να περνάς καλά εκεί που είσαι και σ΄ευχαριστώ που πετάχτηκες κι εδώ, ενώ φιλοξενείσαι...κ.λ.π

At Παρ Αυγ 11, 01:43:24 πμ, elpida said...
προβατάκι μου γλυκό, δεν θα σ΄έχανα εσένα με τίποτα! Αρκετά δεν σας ζάλισα όμως, όλο το καλοκαίρι; Να μην πάω κι εγώ στο χωριό μου, να κάνω δυο μπάνια κι άλλες δυο δουλιές; Να μην τελειώσω την αυλή, να μη φυτέψω κι άλλα λουλούδια; Να μη μαζέψω τα μαστόρια να συγχρονιστούμε και να τελειώσουμε την οικοδομή;Να μη δουλέψω στο περίπτερο τον Σεπτέμβρη που θα φύγει ο συνέταιρος; Να μην κάνει εγχείρηση η πεθερά μου το πόδι της;Να μην κατέβω στην Αθήνα που έχω τόσες δουλιές; Έχουν μετατεθεί όλα στον Σεπτέμβρηπου δεν ξέρω κι εγώ αν θα φτάσει ο μήνας ή θα πάει Χριστούγεννα.Και γι αυτούς τους λόγους, έλεγα να το κλείσω. Για σας περισσότερο. Να μη λέτε το βαρέθηκε!Ενώ δεν είναι έτσι! Εγώ αντί για βόλτα, προτιμώ να είμαι εδώ μαζί σας και να τα λέμε. Η ζωή όμως τρέχει και έχει απαιτήσεις απ΄όλους μας. Έτσι δεν είναι;

At Παρ Αυγ 11, 01:45:52 πμ, elpida said...
σόφι κΜακάρι,κορίτσι μου!Φιλιά πολλά, καλό σου βράδυ!

At Παρ Αυγ 11, 10:24:14 πμ, sevarose said...
..ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΠΙΔΑ!!!ΣΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ!!

At Παρ Αυγ 11, 11:12:18 πμ, Anonymous said...
ΤΕΛΟΣ.... Διττή έννοια....Αν λαβω υ' όψη το blog της 9/8 και την επιθυμία σου να συνεχίσεις να στηριξεις μέσω του blog το "βιβλίο"(και μπράβο σου)δεν σημαίνει και το κλείσιμό του . Αν σημαίνει τέλος ζωής, ύπαρξης, ειλικρινά λυπούμαι....Ερατώ

At Παρ Αυγ 11, 12:37:33 μμ, Ραφαέλλα said...
Ταξίδεψα πολύ με το post σου..Δεν ξέρω τι προϋπάρχει το τέλος ή η αρχή μιας καλύτερης εποχής; Γιατί συνηθίζει η μνήμη μας να απωθεί τις άσχημες στιγμές, καλώς ή κακώς, αυτό δεν το εξετάζω..Όπως και να 'χει το πράγμα, το τέλος είναι πάντα στο μυαλό μας...Υπάρχει τέλος για κάθε τέλος και αρχή για κάθε αρχή.Υπάρχει αναμφισβήτητα τέλος(σκοπός) για κάθε τέλος.Θα σε ξαναδώ σύντομα...Τις αγκαλιές μου..

At Παρ Αυγ 11, 12:47:09 μμ, Markos said...
Ελπίδα μια μικρή "γύρα" την κάνω πότε πότε. Κυρίως αργά τη νύχτα.Τέλος στα αρχαία ελληνικά είναι ο σκοπός.Η νεολληνική γλώσσα το ταυτίζει με τη λήξη, (αφού έχει ολοκληρωθεί ο σκοπός της ενέργειας για την οποία γράφεται το ... "τέλος" ).Να περνάς καλά.

At Παρ Αυγ 11, 05:09:46 μμ, elgalla said...
Καλησπέρα!Γύρισα κι εγώ και πέρασα μια τσάρκα!Φιλιά!

At Παρ Αυγ 11, 06:53:40 μμ, elpida said...
sevaroseΣτο επανιδείν κορίτσι μου!Ως τότε, να είστε καλά οικογενειακώς!Πολλά φιλιά!

At Παρ Αυγ 11, 06:55:33 μμ, elpida said...
ανώνυμεΕρατώ μου, αχ! αυτό το βιβλίο! Για πάρτυ του θυσίασα το μπλογκ και την ανωνυμία. Χαλάλι του όμως! Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!

At Παρ Αυγ 11, 06:56:13 μμ, elpida said...
ραφαέλλακαι τις δικές μου αγκαλιές! Σφιχτές!

At Παρ Αυγ 11, 06:57:59 μμ, elpida said...
ΜαρκοςΤα αρχαία μας έχουν άλλη φιλοσοφία!Τα νέα μας... μας πάνε πίσω, δυστυχώς!Κι εσύ να περνάς καλά Μάρκο!

At Παρ Αυγ 11, 06:59:18 μμ, elpida said...
elgallaΚαλώς το κορίτσι μας! Την ψυχολόγα μας! Μου έλλειψες πολύ και με πήρε από κάτω...

At Παρ Αυγ 11, 10:55:16 μμ, g help me said...
Καλή συνέχεια, και όταν γυρίσεις, ξανά εδώ θα βρεθούμε...Και αφού ότι βλέπουμε στις εικόνες στις εικόνες και θαυμάζουμε, εσύ θα το ζεις.Χαίρομαι για σένα.Καλό δρόμο...

At Παρ Αυγ 11, 11:55:20 μμ, elpida said...
g help meΣ΄ευχαριστώ πολύ! Με χάζεψες με τις εικόνες! Να είσαι καλά!

At Σαβ Αυγ 12, 12:01:48 πμ, g help me said...
Να σε καλά και να τα λέμε... Τον δρόμο, τον γνώρισες ελπίζω...

At Σαβ Αυγ 12, 12:20:10 πμ, elpida said...
g help meΟ δρόμος έχει τη δική του ιστορία... Στα τυφλά! Πάω με κλειστά τα μάτια!Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες! Αλήθεια, έμεινα!Μπράβο σου! Να δηλώσεις συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό. Σίγουρα το πρώτο βραβείο είναι δικό σου!

At Σαβ Αυγ 12, 01:50:13 μμ, Anonymous said...
Το Τέλος είναι πολύ σκληρό!


Τετάρτη, Ιούλιος 19, 2006

Βουβό αίσθημα

Ανθισμένη κερασιά (απ΄το google)

"Μονάχα ό,τι γνωρίζεις, ό,τι αγαπάς, μπορεί να σε λαβώσει ή και να σε γονατίσει.Κάθε καινούργιος έρωτας είναι όπως και κάθε έρωτας και όπως όλοι οι έρωτες μαζί.Και κάθε καινούργια απώλεια, όπως και κάθε απώλεια κι όπως όλες οι απώλειες μαζί.Λειτουργεί συσσωρευτικά ο πόνος και η οδύνη. Ό,τι καινούργιο κι όλο το βάρος της γνώσης του, μαζί.Γι΄αυτό κι όσο κυλά ο καιρός, πενθούμε όλο και περισσότερο.Γι΄αυτό κι όσο κυλά ο καιρός, πενθούμε όλο και πιο πολύ.Κι ας μην εκφράζεται καθόλου.Το αληθινό μεγάλο αίσθημα, είναι άλλωστε βουβό, δεν έχει καθόλου φωνή.Φωνή διαθέτει μονάχα η προσποίηση.Και δάκρυα και οδυρμό η μίμηση.Αλλά η όντως θλίψη μας δεν είναι θέατρο.Δεν έχει ανάγκη από κανέναν απολύτως περίεργο θεατή. "Απόσπασμα απ΄το βιβλίο "ΑΝ Μ΄ΑΓΑΠΑΣ, ΜΗ Μ΄ΑΓΑΠΑΣ"της Ελένης Γκίκα, εκδόσεις Άγκυρα, σελίδα 140
posted by elpida @ 7/19/2006 11:03:00 μμ 21 comments
21 Comments:
At Πεμ Ιουλ 20, 12:35:21 πμ, elgalla said...
Ας τους ξαναγράψω τους στίχους γιατί μ' αρέσουν τόσο που δεν τους χορταίνω..."Βάλε φωτιά σ'ο,τι σε καίει, σ' ο,τι σου τρώει την ψυχήΈξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοίΕίναι η αγάπη ένα ταξίδι από γιορτή σε γιορτήΖήσε μαζί μου στον αέρα, στη φωτιά, στη βροχήΜας περιμένουν άδειες μέρες, ραγισμένοι ουρανοίΕίναι η αγάπη ένα ταξίδι από πληγή σε πληγή..."Τρύπες

At Πεμ Ιουλ 20, 12:48:40 πμ, FunKy_MouToN said...
......

At Πεμ Ιουλ 20, 01:20:59 πμ, elpida said...
Έτσι ακριβώς! ελγκάλλα μου.

At Πεμ Ιουλ 20, 01:21:42 πμ, elpida said...
Γειά σου βουβό προβατάκι!

At Πεμ Ιουλ 20, 01:26:07 πμ, elpida said...
Παιδιά τα κείμενα απ΄αυτό το βιβλίο είναι τρεία. Πήγαν δίπλα όμως. Τα έγραψα όλα σήμερα γιατί:Πρώτον αύριο έρχεται για λίγες μέρες η Λένακαι δεύτερον αν δεν τρέξω τώρα, δεν θα είναι έτοιμο το σπίτι στη Ζαγορά για τον Αύγουστο.Όσοι φύγετε για διακοπές καλά να περάσετε και καλή επιστροφή!

At Πεμ Ιουλ 20, 02:09:55 πμ, FunKy_MouToN said...
Αφού σε βλέπω ξύπνια...ας σου στείλω ένα φιλάκι..Καλό βραδυ

At Πεμ Ιουλ 20, 10:10:33 πμ, simon says said...
Καλημέρα Ελπίδα.Καλά να περάσετε.Φιλιά:Ο)[...αυτοί που ξέρουν, δεν μιλούν,γνωρίζουν μόνο, εκείνο το πικρό κομμάτι του φόβου που γεύονται...](Οδυσσέας Νότης)

At Πεμ Ιουλ 20, 05:07:16 μμ, scalidi said...
υπέροχη επιλογή, ελπίδα μας. το χρειαζόμουν

At Πεμ Ιουλ 20, 06:45:11 μμ, Χρήστος Φασούλας said...
Ζαγορά; Μη μου πεις ότι είσαι και πατριωτάκι!

At Πεμ Ιουλ 20, 10:37:04 μμ, elpida said...
Γειά σου προβατάκι μου! Όνειρα γλυκά!

At Πεμ Ιουλ 20, 10:37:48 μμ, elpida said...
Γειά σου προβατάκι μου! Όνειρα γλυκά!

At Πεμ Ιουλ 20, 10:39:20 μμ, elpida said...
simon saysΚι εσύ σίμον καλά να περνάς!

At Πεμ Ιουλ 20, 10:42:15 μμ, elpida said...
scalidiαφού το χρειαζόσουν, χαίρομαι περισσότερο!Καλό καλοκαίρι scalidi μου!

At Πεμ Ιουλ 20, 10:45:01 μμ, elpida said...
Χρήστο, μη μου πεις ότι είσαι κι εσύ! Είμαι από Ζαγορά, εκεί είναι το πατρικό μου και μένω Νέα Ιωνία, Βόλου. Εσύ από που είσαι;

At Παρ Ιουλ 21, 04:16:34 μμ, Riverbend said...
Α ρε Χρίστο θα μας τρελάνεις...μηπως εννοείς Ζαγοροχώρι;;..)))))))))))))))))))))))))))))))Φωνή διαθέτει μονάχα η προσποίηση.Και δάκρυα και οδυρμό η μίμηση.Αλλά η όντως θλίψη μας δεν είναι θέατρο.Δεν έχει ανάγκη από κανέναν απολύτως περίεργο θεατή))))))))))))))))))))))))Αυτα τα κρατώ.....πειράζει;;;;:)

At Παρ Ιουλ 21, 09:49:10 μμ, Χρήστος Φασούλας said...
Είμαι από τον Αλμυρό. Έχω ζήσει στον Βόλο και λατρεύω τη Ζαγορά. Και το Πήλιο. Θα ανέβω Βόλο τέλος Αυγούστου. Ελπίζω και εύχομαι να τα πούμε :)

At Παρ Ιουλ 21, 09:51:59 μμ, Χρήστος Φασούλας said...
This post has been removed by the author.

At Παρ Ιουλ 21, 09:56:54 μμ, Χρήστος Φασούλας said...
@ RiverbendΕργατώ μου, δεν είμαι και τόσο αγεωγράφητος! Τι διάολο, τουλάχιστον τα γύρω γύρω απ' το χωριό μου μέρη τα ξέρω καλά...(ΥΓ. Δεν μπορώ να μπω στο μπλογκ σου με τίποτα. Αυτός ο διάολος, το κάτι σαν λάπτοτ που έχω, μου βγάζει ένα μήνυμα που ούτε που το καταλαβαίνω καλά καλά...)

At Σαβ Ιουλ 22, 12:14:56 πμ, elpida said...
riverbendμα γι΄αυτό το αντέγραψα! Για να το κρατήσετε κι εσείς!Εργατώ μου, ούτε εγώ μπορώ να μπω στο μπλογκ σου.Γιατί;

At Σαβ Ιουλ 22, 12:16:38 πμ, elpida said...
Χρήστο, χαίρομαι ιδιαιτέρως!Και βέβαια θα τα πούμε. Θα συννενοηθούμε ως τότε. Όκευ;Καλό βράδυ!

At Σαβ Ιουλ 22, 10:55:45 μμ, Χρήστος Φασούλας said...
Σαφώς και θα τα πούμε! :)


Τετάρτη, Ιούλιος 19, 2006

Το μη λεχθέν

" Η έκφρασή του είναι σαν του παιδιού: εύθραυστη και ανυπεράσπιστη. Παραδομένη.Έχει σκεπάσει με τα χέρια του τα μάτια του. Διακρίνεις ακόμα σκιές ακόμα κι όταν κοιμάσαι; Κι από τι, τάχα, κρύβεται;Το μη λεχθέν των συναισθημάτων είναι μονάχα ελευθερία ή και φόβος;Και κατά πόσο αυτό το μη λεχθέν τολμά να φανερωθεί στο άσπρο χαρτί;Το μη λεχθέν, στον εαυτό μας το λέμε;"Απ΄το βιβλίο "Αν μ΄αγαπάς, μη μ΄άγαπάς...", της Ελένης Γκίκα, εκδόσεις Άγκυρασελίδα 92
posted by elpida @ 7/19/2006 10:26:00 μμ 6 comments
6 Comments:
At Τετ Ιουλ 19, 11:01:10 μμ, apousia said...
''Το λευκό χαρτί,σκληρός καθρέφτης,επιστρέφει εκείνο που ήσουν...''Με τη γραφή του Γιώργου Σεφέρη και την αγάπη μου!

At Τετ Ιουλ 19, 11:01:51 μμ, Christos Fasoulas said...
Καλησπέρα. Χαίρομαι που, μέσω του μπλογκ του reader's-diggest, ανακάλυψα και το δικό σας χώρο.Και χαίρομαι επίσης που έπεσα πάνω σ' ένα ποστ το οποίο φιλοξενεί κείμενο της Ελένης Γκίκα. Ομολογώ ότι δεν έχω διαβάσει ολοκληρωμένο κανένα από τη βιβλία της. Ωστόσο, διαβάζω σχεδόν ανελλιπώς τις κριτικές της και τη θεωρώ ως μία από τις πιο αξιόπιστες και ακριβοδίκαιες (αν όχι την πιο αξιόπιστη και ακριβοδίκαιη) κριτικούς του ελληνικού Τύπου. Συμπτωματικό το γεγονός ότι είναι και η ίδια συγγραφέας; Δε νομίζω...

At Τετ Ιουλ 19, 11:30:59 μμ, elpida said...
Έτσι ακριβώς απουσία μου!Το επιστρέφει!

At Τετ Ιουλ 19, 11:43:08 μμ, elpida said...
christos fasoulasΚι εγώ χαίρομαι Χρήστο που ήρθες στην παρέα μας. Εγώ την Ελένη Γκίκα δεν την ήξερα.Ντρέπομαι γι΄αυτό, μα έτσι είναι.Για κάποιο λόγο την έμαθα τελευταίως. Έμαθα ότι είναι και η ίδια συγγραφέας και τα ξημερώματα διάβασα ένα της βιβλίο το "Αν μ΄αγαπάς, μη μ΄αγαπάς" κι έχω μείνει με την γραφή της, με την φιλοσοφία της, με τις γνώσεις της, με τις ευαισθησίες της.Έχω υπογραμμίσει όλο της το βιβλίο.Κάθε γραμμή και νόημα!Σύντομα θα πάρω και τα άλλα της βιβλία, που δεν είναι και λίγα.Να είναι καλά να γράφει κι εγώ να αντιγράφω!Τίποτα δεν είναι τυχαίο!Ο σωστός άνθρωπος στη σωστή θέση!Ότι καλύτερο για το Έθνος!

At Πεμ Ιουλ 20, 12:26:52 πμ, In Silence said...
"Το μη λεχθέν, στον εαυτό μας το λέμε;"..αναρωτιόμουν κι εγώ τελευταίως. Πόσο ειλικρινής είμαι με τον εαυτό μου κι εκείνος με μένα. Με κοιτάξε λοξά, τον κοίταξα στραβά και σκάσαμε στα γέλια!"Από ποιόν πας να κρυφτείς βρε;"

At Πεμ Ιουλ 20, 10:27:25 μμ, elpida said...
in silenceκαλά σου λέει!Από ποιόν πας να κρυφτείς; Ο εαυτός μας είναι εκείνος που ξέρειτα πάντα.

Τετάρτη, Ιούλιος 19, 2006

Μια γλώσσα, πέτρα.

«Από σιωπή σε σιωπή. Και από παρεξήγηση σε παρεξήγηση, κυλά η ζωή μας, σκέφτομαι. Το σώμα μας κι απ΄την ψυχή μας είναι σαφώς πιο ειλικρινές.Οι κουβέντες μας σαν να μην σημαίνουνε τίποτα.Όμορφες φράσεις, η μια δίπλα στην άλλη. Λέξεις προστατευτικά επιλεγμένες, τόσο βαρύγδουπες ώρες ώρες, και συνήθως τόσο κενές.Ποτέ μου δεν εμπιστευόμουν τις λέξεις. Κι ας παλεύω τόσο πολύ με αυτές.Ίσως γι΄αυτό και τα χειρόγραφα να μη σε προστατεύουν. Όσο περνά ο καιρός, ίσως γι΄αυτό και να μην έχουνε καμιά απολύτως ισχύ.Αν θα μπορούσαμε αλήθεια, να εφεύρουμε μια γλώσσα πιο σωματική! Μια γλώσσα αληθινή, ανερυθρίαστη. Που να μην προσποιείται και να μην έχει καμιά δυνατότητα να είναι αυτό, αλλά και το αντίθετό της. Μια γλώσσα τελεσίδικη και μονοσήμαντη. Απόλυτη όπως ο Θεός, ο θάνατος και η εφηβεία μας.Ούτε καλή, ούτε κακή. Ούτε επουλωτική, ούτε φαρμακερή. Μια γλώσσα, πέτρα.Να καθαρίζεις μεμιάς. Να εκδηλώνεσαι, να φανερώνεσαι κι όχι να κρύβεσαι. Να το λες έτσι απλά κι απέριττα κι όχι να υπονοείς, να δικαιολογείς, να προδικάζεις.Να είναι μόνο αυτή. Κι όχι αυτή και το αντίθετό της.»Απ΄ το βιβλίο της Ελένης Γκίκα, «Αν μ΄αγαπάς, μη μ΄αγαπάς?»Εκδόσεις ΑΓΚΥΡΑ, σελίδα 155-156
posted by elpida @ 7/19/2006 04:31:00 μμ 7 comments
7 Comments:

At Τετ Ιουλ 19, 05:25:26 μμ, apousia said...
Πολύ όμορφο το κείμενο!Ναι,ποιος δε ζητάει το απλό,το ευθές και το απέριττο?Μα μια γλώσσα πέτρα,μια γλώσσα μόνο αυτό ή μόνο εκείνο, δε θα μου άρεσε.Δεν ξέρω αν εννοεί μόνο αυτό που παλαιά λέγαν ντομπροσύνη.Πέρα απ'αυτό,το αυτονόητο,θα την ήθελα τη γλώσσα πιο εύκαμπτη,όχι πέτρα,θα την ήθελα να ακολουθεί συναισθήματα και καταστάσεις..Να τρέχει, όχι πάντα ακολουθώντας τις πηγές..Εξάλλου,θυμήσου,''είναι παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας''.Σε φιλώ elpida!

At Τετ Ιουλ 19, 05:37:01 μμ, elgalla said...
Ωραίο κείμενο...:Ο)Καλησπέρα!(υ.γ.το blog σου επανήλθε στην κανονική του μορφή,βλέπω!)

At Τετ Ιουλ 19, 06:47:17 μμ, elpida said...
Απουσία μου, θα αντιγράψω και το παρακάτω, για να δέσει το κείμενο."Θα μπορούσα μονάχα σ΄αυτή τη γλώσσα να σου πω κι εγώ για την πόλη μου που το πιο πιθανό είναι να είναι η πόλη σου.Για τον αδελφό μου,ακόμα θα μπορούσα να σου πω. Και για τον θάνατο της μητέρας μετά τον θάνατο του πατέρα σου. Διότι σ΄αυτή τη γλώσσα δεν θα έφταιγε ποτέ κανείς.Οι λέξεις δεν θα ήταν φορτισμένες αίσθημα. Τα μυστικά δεν θα ΄ταν γεμάτα μίσος, πάθος. Η αδικία δεν έβρισκε σ΄αυτήν έκφραση καμία.Θα ήτανε μια γλώσσα γεμάτη γεγονότα. Δίχως εκείνο το βαθύ και το πηχτό, κρυφό που προηγήθηκε. Χωρίς όλη αυτή την άδηλη κατάρα που το ακολουθεί.Μια πέτρινη γλώσσα θα ήταν χωρίς επακόλουθα.Αλλά εμείς είμαστε ήδη τα επακόλουθα μιας άλλης γλώσσας. Απολύτως ανθρώπινης κι αληθινής.Σελίδα 156-157Έδεσε λίγο το πώς το εννοεί η συγγραφέας;Φιλιά πολλά απουσία μου!

At Τετ Ιουλ 19, 06:50:24 μμ, elpida said...
elgalla μου, όλο το βιβλίο είναι υπέροχο! Όλες οι σελίδες του είναι σημειωμένες! Είμαι ικανή να σας το αντιγράψω όλο!Εντάξει, όχι όλο! Λίγα όμως ακόμα...θα σας αντιγράψω!

At Τετ Ιουλ 19, 07:00:55 μμ, elpida said...
ελγκαλα μου έστρωσε, μέχρι να βάλλω πάλι φωτογραφίες. Να δω τα άλλα πότε θα βρω χρόνο και θα καταφέρω να διορθώσω. Ονόματα, προφάιλ κ.λ.πΦιλιά πολλά!

At Τετ Ιουλ 19, 09:35:35 μμ, Sailor said...
Το παιχνίδισμα με τις λέξειςείναι πολύ γοητευτικόασκεί μια ξεχωριστή γοητείαστους ανθρώπουςτώρα βέβαια αν το παιχνίδισμαγίνεται με την γλώσσα, έχει διαφορετκή γοητεία από ότιστο άψυχο χαρτί,που όμως το χαρτί ζωντανεύειμε αυτή την ομορφιά του παιχνιδίσματος των λέξεων,το ζωντανεύει του δίνει χρώμακαι μορφή.καλό σου απόγευμαμέσα στην ομορφιάτου Πήλιου

At Τετ Ιουλ 19, 09:46:19 μμ, elpida said...
καλό σου βράδυ sailor


Σάββατο, Ιούλιος 15, 2006

Πέτρα με δύο πρόσωπα


Πέτρα διπρόσωπη! Μακρυά από μας!Στο προηγούμενο ποστ περισσότερες πέτρες.


posted by elpida @ 7/15/2006 10:57:00 μμ 15 comments
15 Comments:
At Κυρ Ιουλ 16, 11:31:51 πμ, Sailor said...
Καλημέρα ελπίδαΔεν ζω σε σπηλιάαλλά σε ενοικιαζόμενο σπίτικαταπατημένου οικοπέδουκαι δεν ταξιδεύω με βάρκατην έλπίδατα χωριά έγιναν πολιτείες πιάη καταπάτηση συνεχίζεταιστη Πίνδο και στον Όλυμποθέλεις διαβατήριο για να παςεκεί που βόσκαν πρόβατα και κατσίκια τώρα βόσκουν βίλεςμακάρι να ζούσα σε σπηλιάαλλά πρέπει να την καταπατήσωπρώτα.Καλή σου ημέρα ελπίδαμπήκα στο δικό σου ποστγιατί δεν μπορώ να σου απαντήσωστου αβεσσαλώμ

At Κυρ Ιουλ 16, 12:21:55 μμ, ONOMATODOSIA said...
γιατι μου θυμιζουν νεκροκεφαλες; πτου, πτου.

At Κυρ Ιουλ 16, 12:30:45 μμ, elgalla said...
Μου θυμίζουν την "Κραυγή" του Munch...Καλημερούδια!!!Α, ναι, το ξέχασα στο μαίηλ, αλλά αυτό :Ο)Είναι φατσούλα που χαμογελάει!:Ο)

At Κυρ Ιουλ 16, 01:50:26 μμ, apousia said...
Δεν έχω δει ξανά τέτοιες πέτρες...Βουλιάζει,όποιος τις σηκώνει!Την αγάπη μου elpida!

At Κυρ Ιουλ 16, 05:42:31 μμ, sevarose said...
....Πω πω ..φοβερές πέτρες..μια μου θύμισε εξωγήινο !!!Καλημέρα!!!!!!

At Κυρ Ιουλ 16, 05:53:50 μμ, FunKy_MouToN said...
@seva..γιατί ρε γατολούλουδο..έχεις δεί εξωγήινο; :Ρ

At Κυρ Ιουλ 16, 09:48:56 μμ, elpida said...
sailorΓειά σου φίλε μου!Συγνώμη που σε νευρίασα. Είμαι μαζί σου σ΄αυτά που λες. Παραξευνεύτηκα όμως, γιατί εκείνη η φωτογραφία ήταν ένα χωριουδάκι που φαντάζομαι ζουν μόνιμοι κάτοικοι.Είμαι απ΄το Πήλιο και τα σπίτια έτσι είναι σπαρμένα μέσ' το βουνό, εδώ και πάμπολλα χρόνια. Γι΄αυτό απόρησα με την επίθεσή σου.Να είσαι καλά!

At Κυρ Ιουλ 16, 09:57:44 μμ, elpida said...
onomatodosiaΔεν έχεις και άδικο!

At Κυρ Ιουλ 16, 09:58:41 μμ, elpida said...
ελγκαλλα, γειά σου φατσούλα μου χαμογελαστή!

At Κυρ Ιουλ 16, 09:59:44 μμ, elpida said...
απουσία μου, τι θες να πεις; Θα βουλιάξω; Αλλοίμονό μου!

At Κυρ Ιουλ 16, 10:01:37 μμ, elpida said...
sevaroseΚαλησπέρα!Σ΄εκείνη που μοιάζει για καπέλο;

At Κυρ Ιουλ 16, 10:03:38 μμ, elpida said...
γειά σου προβατάκι μου!Σε φωτογραφίες ρε προβατάκι. Έστω φανταστικές. Του φέρνει λίγο... μία πέτρα του εξωγήινου!

At Δευ Ιουλ 17, 06:17:18 μμ, sevarose said...
...TI NHPIAGVGOS UA HMOYN ...MOYTON ...AN DEN EIXA FANTASIA E;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

At Δευ Ιουλ 17, 06:21:29 μμ, sevarose said...
,,,ΕΛΠΙΔΑθέλω το μειλ σου να σου στείλω φωτο μία πετρα που μοιαζει με μασκα απο δω απο την Ρόδο ΟΚ;

At Δευ Ιουλ 17, 11:03:57 μμ, elpida said...
sevaroseKyklaminovounou@yahoo.grήκaterinastamatiou_pap@yahoo.gr

Παρασκευή, Ιούλιος 14, 2006

Η καλύβα κάηκε....


"Κάποτε συνέβη ένα τρομερό ναυάγιο. Το πλοίο έπεσε σε κυκλώνα και βυθίστηκε, χωρίς να προφθάσει να σωθεί άλλος εκτός απ΄τον πλοίαρχο. Γυμνός και καταχτυπημένος βγήκε στην ξηρά. Ερημιά. Δεν είχε ούτε ρούχο, ούτε τροφή. Σκέφτηκε τι έπρεπε να κάνει. Δυο πράγματα του ήταν απαραίτητα. Μια καλύβα για να μένει μέσα το βράδυ και ύστερα τροφή.Τρεις ημέρες αγωνίστηκε να μαζέψει ξύλα από μακριά,να τα τακτοποιήσει. Ούτε τσεκούρι είχε, ούτε πριόνι. Μάτωσε, πληγώθηκε.Επί τέλους την έκαμε. Κατάκοπος ξάπλωσε το βράδυ, και όπως ήταν, κοιμήθηκε. Ευτυχώς ήταν ο καιρός πολύ ζεστός.Την άλλη μέρα βγήκε σε αναζήτηση τροφής. Κάτι θα εύρισκε. Ήλπιζε να περάσει αργότερα κανένα πλοίο και να σωθεί. Ο ήλιος έκαιγε τρομερά. Καμίνι αληθινό. Εκεί, όμως, που συγκέντρωνε ρίζες και χόρτα και άλλους καρπούς, βλέπει από μακρυά, προς το μέρος της καλύβας, φλόγες και καπνό.Η καλύβα του καιγόταν. Συμβαίνει αυτό συχνά στα θερμά κλίματα. Έτρεξε και όταν έφτασε, οι φλόγες και ο καπνός ανέβαιναν στον ουρανό. Κάθησε τότε ο δυστυχής σε μια πέτρα και είπε:"Αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό που μπορούσα εδώ να πάθω".Αίφνης στο βάθος , φαίνεται ένα πλοίο."Θεέ μου, είπε, να με έβλεπαν"!Σε μια στιγμή βλέπει το πλοίο να κατευθύνεται στο μέρος του. Σε λίγο σταμάτησε, και μια βάρκα έπεσε στ στη θάλασσα. Έρχονται για μένα, είπε.Η βάρκα έφτασε στην παραλία.Ρίχνεται στη θάλασσα και κολυμπώντας τους πλησιάζει. Και με δάκρυα στα μάτια αγκαλιάζει τους ναύτες."Καλά, πώς καταλάβατε ότι είμαι εδώ;" Ρώτησε με απορία."Είδαμε τον καπνό από μακριά και υποθέσαμε ότι κάποιος άνθρωπος θα είναι.Και ήλθαμε."Ο ναυαγός τότε γονάτισε και είπε:"Θεέ μου, εκείνο που εγώ νόμισα για δυστυχία, αυτό ήταν η ευτυχία μου. Αν δεν καιγόταν η καλύβα μου, δεν θα είχα σωθεί"."Απόσπασμα απ΄το βιβλίο του Δημοσθένη Αθαν. ΦΟΥΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ, "κοντά στους νέους μας", Βόλος 2005, σελίδα 192-193Καταιγίδα ήταν και πέρασε.Μπόρα ήταν και μ΄έβρεξε.Ποτάμι ήρθε και μ΄έπνιξε.Φωτιά ήταν και μ΄έκαψε.Κι η δική μου καλύβα χθες κάηκε.Η βάρκα πολύ αργεί...
posted by elpida @ 7/14/2006 03:55:00 μμ 14 comments
14 Comments:
At Παρ Ιουλ 14, 08:13:06 μμ, apousia said...
Να,ένα μάθημα ζωής!Υπομονής κι ελπίδας...Δεν ξέρω γλυκιά μου αν κάηκε η καλύβα σου.Αν ναι,προσευχές οι καπνοί,φωνάζουν τη βάρκα που έρχεται να σε πάρει..Να σε βγάλει σε λιμάνια ήσυχα κι απάνεμα...Σε φιλώ!

At Παρ Ιουλ 14, 09:02:01 μμ, elpida said...
Φιλάκια πολλά απουσία μου. Είναι κάποιες στιγμές που βραχυκυκλώνειςκαι δεν βλέπεις φως. Το φως όμως υπάρχει, άσχετα αν δεν το βλέπουμε.

At Παρ Ιουλ 14, 11:04:47 μμ, Serenity said...
Κι η δική μου καλύβα καμμένη είναι, ξέρεις .. Και πλοίο πουθενά στον ορίζοντα...Σε φιλώ γλυκά... Ελπίδα μου...

At Παρ Ιουλ 14, 11:33:58 μμ, elgalla said...
Εεεεεεεεεεπ!Πού πήγες αστεράκι;Εγώ σ' έστειλα στην Κατερίνα να τη φωτίζεις κι εσύ σηκώθηκες κι έφυγες; Γύρνα πίσω!Τι είπες;;;;Αααααα...μα βέβαια. Έχεις δίκιο, τ' αστέρια δε φαίνονται τη μέρα...χμ...ορίστε;Μόνο στο πιο βαθύ σκοτάδι μπορείς να δεις το φως και να το εκτιμήσεις;Έλα αστεράκι, μην πεισμώνεις!Πήγαινε και λάμψε πάνω απ' το Βόλο να σε βλέπει η Κατερίνα μας και να μη λυπάται!(Νομίζω το έπεισα, κοίτα τον ουρανό!Αν δεις ένα μικρό αστεράκι να λάμπει εκεί ψηλά, θα είναι το δικό μου!)

At Παρ Ιουλ 14, 11:56:53 μμ, ONOMATODOSIA said...
και να καιγοντε, εμεις θα της στεινουμε.

At Σαβ Ιουλ 15, 01:06:41 πμ, elpida said...
serenityΜην στεναχωριέσαι κορίτσι μου! Θα ρθει μαζί με την δική μου! Είμαι σίγουρη. Λίγο υπομονή ακόμα....

At Σαβ Ιουλ 15, 01:10:37 πμ, elpida said...
elgalla μου, το είδα κορίτσι μου τ΄αστέρι σου! Είναι το πιο φωτεινό!Ξεχωρίζει! Του είπα τα μαντάτα... κι έρχεται να σου τα πει!Έστειλα μαζί και το δικό μου αστέρι που έμεινε από ενέργεια και τρεμοσβύνει. Ξέρω! Θα το φορτίσεις λίγο... Ξέρεις εσύ!

At Σαβ Ιουλ 15, 01:25:01 πμ, elpida said...
onomatodosia"μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια..."Και βέβαια θα τις στήνουμε! Πάντα!Μέχρι νά ρθει εκείνη η βαρκούλα... και δεν θα χρειάζεται άλλο πια!

At Σαβ Ιουλ 15, 01:30:55 πμ, elpida said...
"Θείτσα μου! Μη στεναχωριέσαι για τα λουλούδια! Θα σου κάνω εγώ κήπους κρεμαστούς!", μου είπε απόψε ο ανηψιός μου στο τηλέφωνο και μου άνοιξε την καρδιά!Ναι αγόρι μου! Την μέρα θα τα καρφώνουμε στον ήλιο και το βράδυ στ΄αστέρια που είναι και πιο πολλά!Θα κλείσω για να σχεδιάσω, πως Θα μπορούσε να γίνει αυτό! Αν κάποιος έχει ιδέες, ας τις γράψει. Για όσους δεν κατάλαβαν, ας δουν προηγούμενα ποστ.

At Σαβ Ιουλ 15, 09:59:16 πμ, Alkyoni said...
κυκλαμινάκι μου χαθήκαμε;;;;;;;Πέρνα γρήγορα κι εσύ για τούρτα Στο σπίτι μου στο βλογκχωριό :)Ωραίο ποστ ανέβασες,ανήμερα στα γενέθλιά μουΠανέμορφο Καλή μέρα ( Μ άρεσε πολύ η απάντησή σου στην απουσία!!!)

At Σαβ Ιουλ 15, 04:34:42 μμ, elpida said...
Χρόνια σου πολλά Αλκυόνη μου και ευτυχισμένα! Μου άνοιξες την όρεξη με την τούρτα σου! Να είσαι καλά και πάντα να μας γλυκαίνεις!

At Σαβ Ιουλ 15, 10:23:01 μμ, FunKy_MouToN said...
..πανέμορφο..Το νιώθω το παραπονό σου...δε θέλω να σε βλέπω έτσι όμως..όπως και κανέναν άλλον............δε μπορώ αλλο ρε παιδιά.......συγνώμη

At Σαβ Ιουλ 15, 10:34:10 μμ, elpida said...
προβατάκι μου, μη μου στεναχωριέσαι εσύ! Σε θέλω χαρούμενο! Όταν βλέπεις σκοτάδι... να φεύγεις!

At Σαβ Ιουλ 15, 10:43:01 μμ, FunKy_MouToN said...
Δυστυχώς...κάνω το ακριβώς αντίθετο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: