Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Ανακοινώσεις

Σάββατο, Μάϊος 27, 2006

ΕΛΗΦΘΗ OΒΕΡ ...

Παιδιά, λύθηκε κι αυτό σχετικά με τα σχόλια. Όταν εξαρτάσαι από άλλους, γίνονται λάθη και παρεξηγήσεις εν αγνοία σου. Ζητώ κατανόηση και ΝΑ Μ΄ΑΓΑΠΑΤΕ ...
posted by elpida @ 5/27/2006 04:09:00 μμ 5 comments



Παρασκευή, Μάϊος 26, 2006

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η Νο2

Παιδιά το email μου λειτουργεί κανονικά από σήμερα. Συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Κι εγώ ταλαιπωρήθηκα. Ας το ξεχάσουμε. Πάμε παρακάτω.
posted by elpida @ 5/26/2006 11:53:00 μμ 0 comments



Τρίτη, Μάϊος 23, 2006


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η


Καλοί μου φίλοι,
που με δεχτήκατε άνευ όρων στην συντροφιά σας, είμαι πολύ χαρούμενη απόψε (ώρα 3 και 10 ξημερώματα Τρίτης) που κατάλαβα την μεγάλη αξία που έχουν τα blog και θέλω να σας ευχαριστήσω γι' αυτό. Κατάλαβα ότι μπορούν να χρησιμεύσουν σε σοβαρές συζητήσεις και νιώθω καλά που δεν είναι το χασομέρι και το έξοδο που είδα στην αρχή. Στο να το καταλάβω με βοηθήσατε εσείς με τα σχόλιά σας, σε ένα προσωπικό μου πρόβλημα. Θέλω να ευχαριστήσω όσους σχολίασαν και όσους πρόκειται να σχολιάσουν, από καρδιάς. Σήμερα πήγα και ρώτησα για σύνδεση ίντερνετ κ.λ.π. και είχα καταλήξει στο συμπέρασμα απ' τον Σεπτέμβρη, γιατί δεν θα έχω τον χρόνο τώρα και ότι με συμφέρει απ' τον Σεπτέμβρη και μετά. Πήρα και πάλι μια κάρτα, με σκοπό να σας εξηγήσω ότι από αύριο θα ταξιδεύω καθημερινά στο χωριό, κι ακόμη, το καλοκαίρι που κάθομαι εκεί, δεν έχω σταθερό τηλέφωνο, οπότε, θα τα λέγαμε και ποιό αραιά, γιατί πέρα απ' τον χρόνο και τις δουλειές μου, δεν μπορώ να διαθέτω τόσο συχνά λεφτά για κάρτες, όπως έκανα τελευταίως που ξεμυαλίστηκα μαζί σας. Ανοίγοντας όμως το μεσημέρι και διαβάζοντας τα σχόλιά σας είδα ότι αυτό το εργαλείο είναι όπλο και εγώ δεν το χειρίστηκα σωστά. Μ' αρέσει που το θέμα ενδιαφέρει. Και πρέπει να ενδιαφέρει και αυτό και πολλά άλλα. Θέλω να σας πω, πως για να πετύχω να μη σας χάσω το καλοκαίρι, είμαστε ωραία συντροφιά, θα προσπαθώ να μιλάμε για θέματα ουσίας, όταν μπορώ και να ελαττώσω και τις κάρτες μου. Προς το παρόν, δεν αλλάζω το θέμα μου. θα μείνει εδώ μέχρι να εξανληθεί. Μόνο σας παρακαλώ αν σχολιάσετε στο θέμα του Ουντέζε, να διαβάσετε πρώτα τα άλλα σχόλια, για να μην επαναλαμβάνομαι. Και για να μην αντιγράψω το κείμενο που είχε την καλοσύνη να άντιγράψει η typos nyxterinos, απ' το φυλλάδιο του Ελληνικού Ταμείου Μέριμνας Ζώων, σας παρακαλώ να επισκεφτείτε την σελίδα της και να το διαβάσετε οπωσδήποτε. Εκεί βρίσκεται η ουσία του όλου θέματος.


Εγώ θα απαντάω στα σχόλιά σας, όταν το μπορώ.Επίσης, ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΜΑΙΛ ΜΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ και υπάρχει πιθανότητα τα μηνύματά σας να μη φτάσουν ποτέ σε μένα. Γι' αυτό μην ξαναγράψετε αν δεν έρθει ο τεχνικός και δεν σας ενημερώσω. Έχουν μπερδευτεί οι κωδικοί και έσβησαν και τα σημερινά. Ενώ είχα μηνύματα, ξαφνικά έγραφε 0 και απ' το μεσημέρι και μετά δεν λειτουργεί όπως και χθες. Εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω. Ο τεχνικός ίσως, μα δεν έχω την οικονομική άνεση να τον παίρνω κάθε τρεις και λίγο. Γι' αυτό υπομονή και μη μου γράφετε εμέιλ. Ακόμη κι αν αλλάξω ποστ, θα σας βρω εγώ.

Εντάξει;

Είμαι άσχετη ναι, αλλά ίσως και κάτι να μην πάει καλά. Εσείς ξέρετε καλύτερα από μένα, τι γίνεται σ' αυτούς τους χώρους. Εγώ μόνο ακουστά τα έχω. Αυτά.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Σαν πρωθυπουργός νιώθω. Μη φοβάστε. Δεν καβάλησα καλάμι, ούτε θα καβαλήσω ποτέ. Χρήσιμη θέλω να είμαι. Τις δόξες τις αφήνω για άλλους.

Να είστε όλοι σας καλά, όπως καλά είναι και ο Ουντέζε. Σας χαιρετάει και αν το καταλάβαινε ότι τον αγαπήσατε τόσοι άνθρωποι, θα τρελαινόταν απ' την χαρά του. Αν και του τα είπα τα νέα και μου κούναγε την ουρά. Τώρα τι κατάλαβε, εκείνος ξέρει.

Τρίτη 23 Μαίου 2006 (ώρα 4 και 15 π.μ)
posted by elpida @ 5/23/2006 03:12:00 πμ 6 comments



- apousia said... Θα γίνεις πρωθυπουργός στην κυβέρνηση της καρδιάς μας!Ο Ουντέζε,σίγουρα τα κατάλαβε όλα,μην αμφιβάλλεις!Καλημέρα! Τρι Μαϊ 23, 10:45:26 πμ

αερικό said... Κυκλαμινο μην αγχωνεσαι θα σε περιμενουνε! :-)) Τρι Μαϊ 23, 12:14:11 μμ

Τυπος Νυχτερινος said... Σε ζηλεύω που θ' ανέβεις στο χωριό.Να 'ρθω να με φιλοξενήσεις σε καμιά γωνιά ρε; Τρι Μαϊ 23, 01:34:31 μμ

Funky_MouToN said... Mε μένα δηλαδή το ορφανό τι θα γίνει;Ποιός θα με υιοθετήσει το άμοιρο;(μπεσνιφ)Πάρε με και μένα στο χωριό να βοσκήσω..θα είμαι φρόνιμο!Αλήθεια που είναι; Τρι Μαϊ 23, 06:21:37 μμ

elpida said... Παιδιά απόψε, δεν είμαι εδώ.... Είμαι αλλού.Αύριο, μεθαύριο, θα επανέλθω.Βράδυ Τρίτης, Μεγάλης Τρίτης. Σύνορα Τετάρτης 24 Μάη 2006 Τετ Μαϊ 24, 12:33:13 πμ

elpida said... Επανήλθα. Απουσία μου, αερικό μου, τύπισσά μου, προβατάκι αγαπημένο, για όλους υπάρχει μια θέση στο Πήλιο. Ας γίνει με το καλό το σπίτι και "χίλιους καλούς χωράει"

Δευτέρα, Μάϊος 15, 2006
Στα πεταχτά
Από πού ν' αρχίσω όταν έχω τόσα να πω; Μάλλον είναι καλύτερα να σωπάσω τώρα, περιμένοντας τις εξελίξεις.Ήρθε στα πεταχτά ο τεχνικός αλλά λόγου χρόνου, δεν διαφωτίστηκα και πολύ σχετικά με τα μπλογκ. Θα αργήσω να μάθω και να καταλάβω αλλά ζητάω κατανόηση. Αυτή την εποχή έχω ανοίξει πολλά κεφάλαια στη ζωή μου και φοβάμαι πως δεν θα τα καταφέρω αν δεν δώσω προταιρεότητες και τα θέματα είναι σοβαρά και χρείζουν σωστούς χειρισμούς και μελέτη. Ωστόσο αυτό το σαράκι των μπλογκ μπήκε κιόλας μέσα μου και στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να βρω τις σελίδες εκείνων που με επισκέφτηκαν, τουλάχιστον. 'Ετσι απόψε θα κλείσω χωρίς να δω τι γράφει η σο-φαρ και να της ανταποδώσω την καλοσύνη της. Ας συγχωρήσει την άγνοιά μου. Θα ήθελα, μέχρι να μάθω, να μου εξηγείται με ποιό όνομα θα σας βρω. Και γενικά αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει λίγο περισότερο, καλό θα κάνει. Γιατί ενώ ψάχνω με βγάζει εκεί που λέει ηλικίες κ.λ.π. και όχι στο κείμενό τους και γιατί μερικά δεν έχουν θέση για σχόλιο; Νιώθω ότι είμαι στα νήπια ενώ γύρω μου κυκλοφορούν φοιτητές.


Όσο για φωτογραφίες κ.λ.π. θα φάω πολλά ψωμιά ακόμη.....

Πρέπει να βγω απ' το Ίντερνετ γιατί καταργήθηκε το τηλέφωνο όσο ήμουν μέσα. Θα ήθελα να βάζω ύλη στην σελίδα μου κάθε μέρα, υπάρχει άπειρο υλικό..... μα η αντιγραφή τους βγάζει κουτάκια. Εμπόδια και από κει. Είναι να μη σε θέλει.... που λέει και ο άντρας μου για την μπάλλα.
Τετ Μαϊ 24, 03:48:57 πμ

"Στα πεταχτά" 9 Comments

- elpida said... Τα λάθη που δεν πρόλαβα να διορθώσω, λόγω ανωτέρας βίας, κάν'τε ότι δεν τα είδατε, γιατί εγώ τα είδα και φρίκιασα! Αυτό είναι αποτέλεσμα της οικογένειας και των υποχρεώσεων.Η δική μου ελεύθερη ώρα είναι από 2-5 ας πούμε ξημερώματα. Δευ Μαϊ 15, 11:46:54 μμ

So_Far said... Δεν τα είδαμε, δεν τα είδαμε.... αυτό είναι το λιγότερο ξέρεις Τρι Μαϊ 16, 08:23:14 μμ

So_Far said... Δεν τα είδαμε, δεν τα είδαμε.... αυτό είναι το λιγότερο ξέρεις Τρι Μαϊ 16, 08:23:15 μμ

elpida said... so_far δε μου έγραψες πως θα βρω τα κείμενά σου όμως. Τρι Μαϊ 16, 08:30:53 μμ

elpida said... σο φαρ έχω κάνει 5 σχόλια στα κείμενά σου. Δεν ήρθε κανένα. Δεν καταλαβαίνω γιατί. Τρι Μαϊ 16, 09:55:21 μμ

Η Κουρούνα said... Ελπίδα, γεια σου και πάλι. Το σχόλιό σου στο δικό μου μπλογκ φάνηκε μια χαρά. Απ΄ ό,τι είδα, στο μπλογκ της so_far επιτρέπεται ο σχολιασμός μόνο από team members, δηλαδή από άτομα στα οποία εκείνη έχει επιτρέψει να σχολιάζουν. Δεν κάνεις κάτι λάθος, δηλαδή.Σε άλλα μπλογκ πάλι χρειάζεται να δώσεις έναν κωδικό που παρουσιάζεται κάτω από το σχόλιο και αποτελείται από έναν συνδυασμό λατινικών γραμμάτων. Λέγεται word verification, είναι ένας τρόπος προστασίας του μπλογκ (αυτό είναι μεγάλη κουβέντα, ας μην την ανοίξουμε τώρα και μπερδευτείς περισσότερο). Μην αγχώνεσαι, πάντως. Με τον καιρό θα τα μάθεις, όπως όλοι. Τρι Μαϊ 16, 11:04:59 μμ

elpida said... Κουρούνα είσαι πολύ καλή. Αξίζεις πολλά.Σου αξίζει κάθε επιτυχία και ευτυχία. Όμως εγώ μπήκα στα δικά σου σχόλια και δεν φαίνονται τα δικά μου.Εγώ δεν τα βλέπω;Καλή μου σο φαρ, πως θ'ανταποδώσω την επίσκεψη άμα έχεις την πόρτα σου κλειστή; Τετ Μαϊ 17, 12:36:05 πμ

Funky_MouToN said... Καλησπέρα Ελπίδα....βρέθηκα τυχαία στο μπλόγκ σου ..και ομολογώ ότι φαίνεται ενδιαφέρον.Πολλή άγχος όμως!Μη κάνεις έτσι..σε ότι δυσκολεύεσαι είμαστε εμείς εδώ.Συνέχισε τη καλή δουλειά!Καλώς σε βρήκαμε :) Παρ Μαϊ 19, 09:57:09 μμ

elpida said... Ευχαριστώ και απ' ότι είδα είστε πολύ φιλόξενοι. Να είστε καλά.

Post a Comment On: ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
"ΕΛΗΦΘΗ OΒΕΡ"
5 Comments -

apousia said...
Γεια σου γλυκιά μας elpida! Κανένα ''τεχνικής'' φύσης πρόβλημα, δεν μπορεί να διακόψει την επικοινωνία ανθρώπων που χαϊδεύουν ο ένας την ψυχή του άλλου! Σε αγαπάμε πολύ όλοι!
Σαβ Μαϊ 27, 04:20:05 μμ

elpida said...
Απουσία μου, γι' αυτούς τους ανθρώπους, παραμένω και δεν το έβαλα στα πόδια.... Δεν θέλω να σας χάσω με τίποτα. Σ' ευχαριστώ για την αγάπη σου και μακάρι να μ' αγαπάνε όλοι, ακόμα!
Σαβ Μαϊ 27, 07:09:11 μμ

Funky_MouToN said...
Et moi,oui...je t'aime encore!!!!!!!!!!!!! (σε μετάφραση:και εγώ,ναί...σε αγαπώ ακόμα!) Τι είναι αυτά που λές..πως είναι δυνατό να μη σε αγαπάμε!
Κυρ Μαϊ 28, 12:35:57 πμ

elpida said...
Σ' αγαπώ ακόμα, ακόμα για σένα ζω, κι αν θα με κόψουν στη μέση, διπλά θα σας αγαπώ, που λέει κι ο Μητροπάνος. Μεγάλος τραγουδιστής!
Κυρ Μαϊ 28, 02:45:37 πμ

sofi-k said...
Σ'αγαπάμε! Σ'αγαπάμε!!!
Δευ Μαϊ 29, 12:27:50 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: