Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΘΩ!






















Σαβ Μαϊ 20, 03:41:35 πμ

Να σας συστηθώ έστω και καθυστερημένα.
Έπρεπε να το κάνω απ' την αρχή, μα νόμιζα πως είναι δεδομένη η ανωνυμία και υποχρεωτική.
Στην πορεία καταλαβαίνω κάποια πράγματα.
Το ψευδόνυμό μου είναι Ελπίδα γιατί έτσι λένε τον δεύτερό μου εαυτό που με βοηθάει να παλεύω για τα όνειρά μου.
Χωρίς το στήριγμα της Ελπίδας θα ήμουν δυστυχισμένη.
Το κυκλάμινο του βουνού είναι το πρώτο ψευδόνυμο που χρησιμοποίησα στα 13 μου, κάνοντας αφιερώσεις τραγουδιών σε ένα αγόρι, από ένα ερασιτεχνικό σταθμό της τότε εποχής.
Αυτό το ψευδόνυμο με εκφράζει γενικά στη ζωή μου, γιατί μέσα από τα βράχια της ζωής και τα εμπόδια καταφέρνω να υπάρχω και να "ανθίζω".
Είμαι στα 46 και από ζώδιο είμαι Παρθένος, ίσως με ωροσκόπο ταύρο ή δίδυμο.
Τώρα είμαι συνταξιούχος με 460 Ευρώ το μήνα.
Σταμάτησα το 2000 με 18 χρόνια εργασίας, λόγω ανήλικου παιδιού.
Περίμενα 4μιση χρόνια άνεργη, για να φτάσω το όριο ηλικίας.
Αν με ρωτάτε γιατί σταμάτησα να δουλεύω στα 40, θα σας πω ότι δεν άντεχα την ψυχολογική πίεση και άλλα πολλά.
Από τότε βοηθάω στη δουλειά τον άντρα μου που έχει περίπτερο.
Συνάμα, έχω εκδόσει μόνη μου 4 βιβλία τα οποία ως επί το πλείστον τα χάριζα, γιατί δεν έχει αντίτιμο η ψυχή και τα δικά μου βιβλία είναι αυτοβιογραφικά.
Σε λίγες μέρες το πρώτο μου βιβλίο θα κυκλοφορήσει και από έναν νέο εκδοτικό οίκο στην Αθήνα και χαίρομαι πολύ γι' αυτό.
Τουλάχιστον ανοίγει ένας δρόμος και δεν θα χρεώνομαι πια.
Στο τέταρτο βιβλίο που βγήκε τον Ιανουάριο, καλούσα τους αναγνώστες να μου γράψουν δικές τους στιγμές ζωής, ώστε να καλύψω την ανάγκη αυτή της επαφής.
Ήταν κάτι σαν τα παλιά λευκώματα.
Θα θυμάστε.
Τι είναι αγάπη, έρωτας, τα όνειρά σας κ.λ.π.
Με την διαφορά ότι αυτό αναφερόταν σε στιγμές ζωής - στιγμές ψυχής.
Με αφορμή αυτό το βιβλίο, γνώρισα μια κοπέλα, μια καλή νεράιδα με μαύρα μακρυά μαλλιά, καλή της ώρα.
Από το τηλέφωνο και από Αθήνα με ενημέρωσε για τα μπλογκ.
Τρελάθηκα απ' την χαρά μου.
Το Πάσχα που ήρθε την γνώρισα, την συμπάθησα πολύ, μόνο που ο χρόνος μας ήταν λίγος και δεν είπαμε πολλά για τα μπλογκ, ούτε στην συνάντησή μας είχαμε υπολογιστή.
Έτσι έφυγε κι εγώ πήρα τον τεχνικό και αν και δεν είχε ιδέα για τα μπλογκ, κατάφερε να μου ανοίξει σελίδα.
Από κει και πέρα ψάχνομαι.
Ενόχλησα στην αρχή την νεράιδα μα δουλεύει σε δυο δουλειές, έχει και την προσωπική της ζωή, δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί μαζί μου.
Το καλοκαίρι που θα έρθει θα μου λύσει πολλές απορίες.
Επειδή εγώ όμως είμαι "βιαστούρα" γκρινιάζω και ζητάω βιοήθεια και από σας.
Δεν ξέρω Αγγλικά, δεν ξέρω από υπολογιστές, πόσο μάλλον από Ίντερνετ.
(Θα μου πείτε, κάτσε στ' αυγά σου τότε και μη μας ζαλίζεις.
Και δίκαιο θά 'χετε.
Έλα όμως που μου κολλήσατε την τρέλλα σας, για να μη πω ότι σε μένα προυπήρχε!)Χρησιμοποιώ τον υπολογιστή, μόνο όταν ετοιμάζω κάποιο βιβλίο.
(Χρόνια ολόκληρα γράφω σε τετράδια. "Γέμισε το σπίτι σαβούρα". Τουλάχιστον ο υπολογιστής έχει σταθερό όγκο).
Ακόμα και τα γουίντοους, δεν τα ξέρω καλά.
Ο δικός μου υπολογιστής ήταν παλιός κι όσοι ξέρετε, δούλευα το PW.
Μου είχε βγάλει την ψυχή, αλλά το είχα μάθει. (Κι αυτό μόνη μου)
Αυτός ο υπολογιστής είναι του γιού μου, τον οποίο έχω κάνει κατάληψη, και με τον άντρα μου παίρνουν κάρτες και παίζουν στοίχημα στο Ίντερνετ.
Τίποτα άλλο.
Του γιου μου δεν του αρέσει ο υπολογιστής και ξέρει λίγα Αγγλικά και δεν μπορεί να με βοηθήσει.
Όσο για την κόρη μου σπουδάζει στην Αθήνα και δεν ξέρει από υπολογιστές, ούτε της αρέσει.
Οπότε, ότι κάνω, το κάνω μόνη μου.
Ρωτώντας και ψάχνοντας.
Η αλήθεια είναι ότι αν έχεις ένα μηχάνημα και δεν ξέρεις να το χειριστείς, σου είναι άχρηστο. Εγώ έγραφα τα βιβλία μου και μέχρι εκεί.
Και να ήθελα νωρίτερα, δεν είχα τον χρόνο.
Ακόμα και το γράψιμο είναι εις βάρος του ύπνου μου και της υγείας μου.
Αυτή την εποχή δε, τρέχω και δεν φτάνω.
Απ' το φθινόπωρο όμως, θα οργανωθώ καλά και θα γίνω σαίνι.
Τώρα έχω πολύ τρέξιμο και λόγω της οικοδομής στο χωριό (προσφορές, έλεγχος, τακτικά ταξίδια, δάνεια κλπ) και λόγω των δυο βιβλίων.
Είμαι χαρούμενη που κατάφερα και έκανα μια αρχή, ας είναι καλά η νεράιδα που με ενημέρωσε και ο τεχνικός που το κατάφερε.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους όσους με βοηθάτε και να ζητήσω συγνώμη σε όσους τους κούρασα.
Να είστε γεροί όλοι σας και ευτυχισμένοι κι εγώ όταν είμαι κοντά στον υπολογιστή και στο τηλέφωνο (εφόσον το απαιτεί το Ίντερνετ), πάντα θα βρίσκω λίγο χρόνο να κλέβω για να σας πω μια Καλημέρα.

Ξημ.Παρασκευής 19 Μάη 2006 posted by elpida at 3:09 PM on May 18 2006 Post a Comment On: ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ "Να σας συστηθώ" 12 Comments

-apousia said... Kαλημέρα Ελπίδα!Είναι δική μας η χαρά να γνωρίζουμε,ανθρώπους σαν εσένα..Γεμάτους θέληση,δύναμη και όνειρα!Σου πρέπει πραγματικά θαυμασμός!Κι ό,τι σε δυσκολεύει,θα το νικάς και θα το αφήνεις πίσω,ξέρεις εσύ,μπορείς να καταλάβεις πόσο αντέχουν τα κυκλάμινα.Του βουνού δεν τα γνωρίζω,μόνο σε φωτογραφίες,μα τα άλλα,τους μήνες που είναι η εποχή τους,σκεπάζουν πάντα το αιώνιο κρεβάτι του Μάρκου μου...Μίλησες στην καρδιά μου,και σ'ευχαριστώ!Αν θέλεις,γράψε στο mail,πώς λένε το βιβλίο σου και τον εκδοτικό οίκο,με μεγάλη χαρά θα το πάρω...Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι για τους ανθρώπους που αγαπάς,το σύντροφο και τα παιδιά σου!Την αγάπη μου! Παρ Μαϊ 19, 09:31:03 πμ

sofi-k said... Καλημέρα ελπίδα με το υπέροχο ψευδώνυμο!!!Χαίρομαι πάρα πολύ για αυτήν σου την προσπάθεια!Μην τα παρατήσεις,αξίζει την προσπάθεια!Είμαι κι εγώ πολύ λίγο καιρό blogιάζουσα αλλά είναι πολύ όμορφη εμπειρία!Σου εύχομαι καλή συνέχεια και ελπίζω να τα λέμε συχνά!!!Την αγάπη μου! Παρ Μαϊ 19, 09:42:47 πμ

iolithikos said... Καλώς ήρθες Ελπίδα ... Μην αγχωθείς , να μαζέψεις μυνήματα , απόλαυσε την είσοδο σου εδώ μεσα , όσο μπορείς πιο απλά και όλα θα έρθουν... Σου εύχομαι καλή αρχή ... Παρ Μαϊ 19, 09:51:30 πμ

elpida said... απουσία μου, σ ευχαριστώ. Σου έστειλα ιμαιλ, γράψε μου σε παρακαλώ αν έφτασε εδώ. λυπάμαι για τον Μάρκο σου και θά 'θελα να μάθω περισσότερα. Υπομονή όμως μέχρι να μπορέσει να ξανάρθει ο τεχνικός γιατί κάτι έκανα και μπλόκαρα τα ιμειλ και δεν μπορώ να τα διαβάσω. Παρ Μαϊ 19, 04:39:07 μμ

elpida said... Να είστε καλά sofi k και jolithikos. Μη γελάτε με τ' Αγγλικά μου. Μπορώ και καλύτερα αλλά ο χρόνος μ' εμποδίζει προς το παρόν και η κάρτα που τελειώνει πάλι. Παρ Μαϊ 19, 04:43:22 μμ

So_Far said... Εγώ πια τί να πω... είμαι καταχαρούμενη γιατί υπάρχουν ωραίοι άνθρωποι. Να μας πεις περισσότερα για το βιβλίο σου να το αγοράσουμε και να το διαβάσουμε , να το συστήσουμε σε φίλους και γνωστούς - γιατί θα είναι ωραίο αφού έχεις τόση ευαιθησία και δύναμη , δεν μπορεί - να σε κάνουμε και best seller ( γιατί όχι ; ) Καλό απόγευμα! Παρ Μαϊ 19, 05:51:06 μμ

elpida said... Σο φαρ μου σ' ευχαριστώ. Σου έστειλα ένα μήνυμα. Ελπίζω να ήρθε, αλλιώς είμαι πολύ καθυστερημένη.... Γέρασα πια, ξεκούτιανα που λεν' και στο χωριό μου. Παρ Μαϊ 19, 06:12:02 μμ

So_Far said... Το έλαβα και σου απάντησα ήδη Παρ Μαϊ 19, 08:37:35 μμ

elpida said... ιολιτηικε τώρα κατάλαβα τι εννοούσες με το άγχος να μαζέψω μηνύματα. Κάπου διάβασα ότι κάποιοι έχουν στόχο τα 100 ή τα 200. Όχι σε πληροφορώ πως δεν έχω τέοιο άγχος εκτός αν σημαίνει κάτι. Π.χ. Διαγράφεσαι αν δεν σε διαβάζουν; Ή κερδίζεις κάτι αν σε διαβάζουν, πέρα απ' την ικανοποίηση; Όπως θα κατάλαβες, δεν ξέρω τίποτα για τα μπλογκ. Μαθαίνω αφού μπήκα στο χωρό. Η φίλη δεν είχε χρόνο να μου εξηγήσει λεπτομέρειες. Ίσως είναι καλύτερα έτσι. Τα μαθαίνω σιγά-σιγά Σαβ Μαϊ 20, 03:52:01 πμ

Τυπος Νυχτερινος said... Ελπίδα, τίποτα δεν είναι δεδομένο ή υποχρεωτικό στο Δίκτυο,(και ιδιαίτερα στα μπλογκς) και φυσικά ούτε η ανωνυμία ούτε το να γράφει κανείς επώνυμα.Όπως βολεύεται και όπως αρέσκεται ο καθένας.Ίσα ίσα που -για μένα τουλάχιστον- μπλογκ σημαίνει ελεύθερο βήμα, όπου ο καθένας μπορεί να γράψει ό,τι θέλει, χωρίς να έχει να δώσει λόγο σε κανένα (π.χ. αρχισυντάκτη, εκδότη, επιμελητή, διορθωτή, αφεντικό στην τελική), ούτε κανείς είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί γραμμές (κόμματος, κοινωνίας κλπ).Τα μπλογκς είναι λιγάκι σαν μοντέρνα καφενεία. Ξέρεις δα πως στα καφενεία ο κόσμος "ανεβάζει" και "κατεβάζει" κυβερνήσεις... Ε, κάτι ανάλογο κι εδώ. Μετά τα καφενεία και τις πλατείες, οι Έλληνες ανακάλυψαν το μπλόγκινγ... Σαβ Μαϊ 20, 09:21:14 μμ

Τυπος Νυχτερινος said... ΥΓ Όχι, δε σημαίνουν τίποτα τα εκατό ή τα διακόσια σχόλια...Φυσικά και κάποιοι έχουν καβαλήσει καλάμι με τον αριθμό των σχολίων τους, αλλά υπάρχουν κι άλλοι που απλώς... κάνουν χιούμορ.Το ποιοι είναι ποιοι θα το αντιληφθείς με τον καιρό και διαβάζοντας. Σαβ Μαϊ 20, 09:23:30 μμ

elpida said... Τύπε μου νυχτερινέ, μου θυμίζεις Σωκράτη. Αν και με φόβισες λίγο. Είναι όντως ελευθερία; Θα το μάθω στο μέλλον. Εγώ λόγω άγνοιας, έχω αρχίσει και φοβάμαι. Κυρ Μαϊ 21, 02:26:35 πμ

"Να σας συστηθώ" 5 Comments

- Athene noctua said... Μα... μια χαρά τα καταφέρνετε! Ακόμα και μόνη σας αν συνεχίσετε να ασχολήστε σιγά-σιγά θα γίνετε ειδικός. Καλή επιτυχία με το βιβλίο, ενημερώστε μας για τίτλο, οίκο και τα σχετικά εν καιρώ. Παρ Μαϊ 19, 04:22:41 πμ

apousia said... Μπήκε δυο φορές το post..Σου άφησα την καλημέρα και την αγάπη μου,στο πιο πάνω! Παρ Μαϊ 19, 09:32:53 πμ

elpida said... Το κακό δεν είναι ότι μπήκε δυο φορές, αλλά γέμισε ο τόπος ερωτηματικά. Τώρα πως θα τα σβήσω; Παρ Μαϊ 19, 04:33:10 μμ

elpida said... Παιδιά, δεν πάω καλά. Ή έχω παραισθήσεις ή η νεράιδα μου διόρθωσε τα ερωτηματικά. Καλή νεράιδα είσαι εδώ; Παρ Μαϊ 19, 06:15:04 μμ

elpida said... anthene ειδικός δεν θα γίνω, θα ήθελα να μάθω τουλάχιστον τα απαραίτητα. Να συνομιλώ, να βαζω φωτο που έχω επενδύσει τόσο χρήμα εκεί, να μάθω κι εγώ πως θα διαφημίζω αυτούς που διαβάζω, τα βασικά. Όχι ότι δεν θα ήθελα να τα μάθω όλα. Άλλοίμονο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: