Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Παρασκευή «σύνορα» Σαββάτου

Μουσική βραδιά

Παρασκευή «σύνορα» Σαββάτου

27ης Μαΐου 2006

Δυο νύχτες ανταμώσανε....

Σαββάτο ξημερώματα και λίγο πριν να φέξει....

Βράδυ Σαββάτου.....

Φωτιά στα Σαββατόβραδα....



Εδώ κυκλάμινο του βουνού.

Ένα δύο. Ένα, φου, φου.....

Ένα.

Καλό βράδυ αγαπημένοι μου φίλοι!

Απόψε η βραδιά είναι αφιερωμένη σε σας που ξενυχτάτε σερφάροντας στο Ίντερνετ.

Απόψε μιλάει η μουσική κι ας την αφήσουμε να μας παρασύρει.

Τα λόγια είναι περιττά, μοιάζουν τριαντάφυλλα κλειστά....

Μη μιλάς, δεν είναι απαραίτητο.....

Άστο να πάει, άστο. Άστο πονάει, άστο.

Άκου. Η κιθάρα στενάζει απόψε....

Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία.....

Φεγγάρι μου χλωμό.....

Θα πιω απόψε το φεγγάρι και θα μεθύσω και θα πω...

Ένα αστέρι πέφτει πέφτει.......

Καράβια βγήκαν στη στεριά

Και πιάσανε τα όρη.....

Ποιος είδε νύχτα με δυο φεγγάρια,

Ποιος είδε ήλιο σαν αχινό,

Ερωτευμένα πουλιά και ψάρια

Να κολυμπάνε στον ουρανό.......

Φίλοι μου καλοί αν είστε, για παρέα μου καθίστε και φωτιά μεγάλη ανάψ' τε κι όλα τα παλιά μου κάψ' τε

Κάψε, κάψε τι θα κάψεις;

Θα τα κάψω, τα ρημάδια τα λεφτά μου!

Γιατί τα πεντοχίλιαρα δεν είναι πετσετάκια;

Μη κλειδώνεις πια τις νυχτιές την πόρτα,

Δόξα τω Θεώ είμαστε φτωχοί

Όσοι έχουνε πολλά λεφτά,

Νά 'ξερα τι τα κάνουν.....

Πάρ' ότι θέλεις παλιατζή......

Μα θες δε θέλεις, θα μου αφήσεις τις αναμνήσεις.......

Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουνε......και μου θυμίζουνε τα περασμένα.

Μη μου ξυπνάς το παρελθόν......

Και ας παν΄ στην ευχή τα παλιά......

Ίσως με τον καιρό, ίσως να λησμονήσω,

Μα τώρα δε μπορώ......

Ένας κόμπος η χαρά μου.....

Δεν είναι φίλε όλες ίδιες οι καρδιές κι ας έχουν ίδιο τον παλμό όταν χτυπάνε.....

Θα βρεις μια στιγμή να με νιώσεις......

Ένας απόκληρος.....

Βαδίζω και παραμιλώ.....

Θέλω απόψε να σου γράψω,

μα φοβάμαι μήπως κλάψω......

Τώρα κλαις, γιατί κλαις.....

Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες,

δεν ξέρω τι ζητάς και πως με βρήκες.......

Τι σου 'κανα και πίνεις τσιγάρο στο τσιγάρο

κι είν΄ τα θολά σου μάτια στο πάτωμα καρφιά.....

Μην κλαις δε πειράζει, θα ΄ρθει άσπρη μέρα και για μας....

Δώσε μου φωτιά......

Βάλε μου να πιω απ΄ το ποτό το δυνατό,της λησμονιάς το φάρμακο......

Στην υγειά σου θα πιω πάλι απόψε....

Στην υγειά σου θ΄ αδειάσω ποτήρια....

Πες μου, που πουλάν καρδιές, να σου πάρω μια....

Νά ΄χα 100 καρδιές να σ΄αγαπώ εκατό φορές....

Να ΄χαν οι καρδιές αμπάρες να κλειδαμπαρώνουν.....

πες μου, που πουλάν ψυχές να σου πάρω δυο, που πουλάν αετόφτερα.....

Ο αετός πεθαίνει στον αέρα, ελεύθερος και δυνατός.....

Κι όταν μου φεύγεις μακριά, χάνω το πέταγμά μου.....

Πουλιά και άνθη όλου του κόσμου,

Ελάτε τώρα, ελάτε μπρος μου,

Να φέρουμε χαρά κι ομόνοια στων ανθρώπων τις καρδιές....

Μαραμένη μου γαρδένια, έλα!

Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι.....

Ένα πιάτο άδειο στο τραπέζι,

Μια καρέκλα πάντα αδειανή....

Κάποιος χτύπησε την πόρτα κι ήταν ο βοριάς.....

Βρέχει στη φτωχογειτονιά, βρέχει και στην καρδιά μου.....

Κι αν χιονίζει και αν βρέχει, τ΄ αγριολούλουδο αντέχει...

Κυκλάμινο, κυκλάμινο στου βράχου τη σχισμάδα.....

Άντεξα....

Χτύπα κι άλλο!

Κι η ζωή τραβάει την ανηφόρα......

Θέλω τη γροθιά μου να χτυπήσω, πάνω στο μαχαίρι κι ας κοπώ, να ΄βγω στη ζωή να πολεμήσω να νικήσω ή να νικηθώ.....

Κυρά ζωή τα βάσανα.....

Πότε θα κά ποτέ θα κά νειιιιι ξαστεριά!

Πήραμε τη ζωή μας λάθος......

Πήρε φωτιά μια καρδιά, μια καρδιά,

Καίγεται......

Πες μου που πουλάν χαρές να στις πάρω όλες.

Όλα σου τα ΄δωσα αχάριστη γυναίκα....

Τρέξε μάγκα να ρωτήσεις, να σου πουν ποια είμαι εγώ.....

Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά,

Χόρεψε και σπάστα όλα τούτη τη βραδιά.....

Πέσε κάτω και θα δεις σε τι κόσμο θα βρεθείς.....

Απ΄ τα ψηλά στα χαμηλά.....

Σταμάτα να προλάβουμε το τραμ το τελευταίο....

Γιατί θες να φύγεις που θα πας....

Μια στάση εδώ,

Να βγω στο δρόμο να χορέψω ένα ζεμπέκικο

Να σταματήσω θέλω την κυκλοφορία.....

Το κορίτσι απόψε θέλει, να χορέψει τσιφτετέλι.....

Ν΄ ανοίξει η γη και να ραγίσει το βουνό.....

Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου.....

Γλύκα, γλύκα, γλυκιά μου, έλα στην αγκαλιά μου.....

Θα κλείσω τα μάτια, θ΄ απλώσεις τα χέρια

Να ΄ρθουν να φωλιάσουν, λευκά περιστέρια....

Αχ, περιστέρι μου μη φεύγεις βιαστικό

Κι από το χέρι μου, έλα να πιεις νερό.....

Αχ, χελιδόνι μου, πώς να πετάξεις....

Και τι δεν κάνω.....

Ιστορία μου, αμαρτία μου, λάθος μου μεγάλο.....

Είναι γλυκό, το πιοτό της αμαρτίας.....

Ξημερώνει σε λίγο, φίλησέ με να φύγω...

Μη φύγεις και ποτέ μη μ΄αρνηθείς.....

Διώξε με και μη λυπάσαι τι θα γίνω μη φοβάσαι....

Άσε με να φύγω, σε παρακαλώ....

Πες πως μ΄ αντάμωσες μια νύχτα σ΄ ένα όνειρο...

Μ΄ ένα όνειρο τρελό, όνειρό απατηλό....

Χάρτινα όνειρα, όσα μου έταξες.....

Τα ποδήλατά μας, όπως τα ονειρά μας ξέρουν από ανηφοριές....

Μα ποιο είναι εκείνο το όνειρο που βγαίνει πάντα αλήθεια....

Χίλια όνειρα κρυμμένα, περιμένανε εσένα

Να ΄ρθεις από μακριά.....

Αν ήταν όνειρο δεν θα το πίστευα,

Πως αγαπιόμαστε τόσο πολύ....

Αν θυμηθείς τ΄ όνειρό μου,

Σε περιμένω να ΄ρθεις.....

Στο περιγιάλι το κρυφό....

Πάρε τα χνάρια να με βρεις και σώσε με αν το μπορείς....

Κι ύστερα κι ύστερα, μα δεν υπάρχει ύστερα....

Ξημέρωσε καλή μου....

Στο μονοπάτι σαν θα βγεις

Να μη ξεχάσεις να της πεις μια Καλημέρα της ζωής

Μια Καλημέρα είν΄ αυτή, πες την κι ας πέσει χάμω

Παλάτια χτίζουν οι θεοί κι εμείς πάνω στην άμμο.....

posted by elpida @ 5/27/2006 12:01:00 πμ 5 comments

"Μουσική βραδιά"
5 Comments -

elpida said...
Παιδιά, υπομονή! Θα λυθεί κι αυτό σχετικά με τα σχόλια. Όταν εξαρτάσαι από άλλους, γίνονται λάθη και παρεξηγήσεις εν αγνοία μου. Ζητώ κατανόηση και ως τότε.
ΝΑ Μ΄ΑΓΑΠΑΤΕ!
Σαβ Μαϊ 27, 02:58:34 μμ

apousia said...
Τι να σου πρωτογράψει κανείς,τι να επιλέξει μέσα από αυτόν τον ποταμό συναισθημάτων,χρωμάτων και τόπων που γεννούν οι στίχοι ...Θα συμπληρώσω δύο, από ένα τραγούδι που αναφέρεις και σου τους χαρίζω μαζί με την αγάπη μου:
''Και δεν μπορώ να μη σε δω, ούτε να μη σε περιμένω..''Πολά φιλιά!
Σαβ Μαϊ 27, 04:22:52 μμ

elpida said...
Κι εγώ, ποιό να θυμηθώ τώρα που κόλλησα;Το πρώτο που μου έρχεται είναι;Ωραίοι άνθρωποι αλλά, η μοναξιά τους σκοτώνει....Και τ' άλλο:Άνθρωποι μονάχοι, ανεμοδαρμένοι βράχοι...Ανταποδίδω τα φιλιά με όλη μου την αγάπη.
Σαβ Μαϊ 27, 07:15:00 μμ

Antonis said...
Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι. Ασύλληπτη η ερμηνεία από τη Μοσχολιού! Καλησπέρα Ελπίς!
Σαβ Μαϊ 27, 07:32:48 μμ

elpida said...
Γειά σου Αντώνη μου. Μία ήταν η Μοσχολιού. Αναντικατάστατη. Έφυγε, αλλά άφησε πίσω της θησαυρό. Θα είναι σίγουρα "Αιώνια η μνήμη της".

apousia said...
Γεια σου γλυκιά μας elpida!Κανένα ''τεχνικής'' φύσης πρόβλημα,δεν μπορεί να διακόψει την επικοινωνία ανθρώπων που χαϊδεύουν ο ένας την ψυχή του άλλου!Σε αγαπάμε πολύ όλοι!
Σαβ Μαϊ 27, 04:20:05 μμ

elpida said...
Απουσία μου, γι' αυτούς τους ανθρώπους, παραμένω και δεν το έβαλα στα πόδια....Δεν θέλω να σας χάσω με τίποτα.Σ' ευχαριστώ για την αγάπη σου και μακάρι να μ'αγαπάνε όλοι, ακόμα!
Σαβ Μαϊ 27, 07:09:11 μμ

Funky_MouToN said...
Et moi,oui...je t'aime encore!!!!!!!!!!!!!(σε μετάφραση:και εγώ,ναί...σε αγαπώ ακόμα!)Τι είναι αυτά που λές..πως είναι δυνατό να μη σε αγαπάμε!
Κυρ Μαϊ 28, 12:35:57 πμ

elpida said...
Σ' αγαπώ ακόμα, ακόμα για σένα ζω, κι αν θα με κόψουν στη μέση, διπλά θα σας αγαπώ, που λέει κι ο Μητροπάνος. Μεγάλος τραγουδιστής!
Κυρ Μαϊ 28, 02:45:37 πμ

sofi-k said...
Σ'αγαπάμε!Σ'αγαπάμε!!!
Δευ Μαϊ 29, 12:27:50 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: