Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

"Οι στιγμές του χρόνου και χρόνος οι στιγμές"

"Οι στιγμές του χρόνου και χρόνος οι στιγμές"

Ξημέρωσε!....
Όταν βιάζομαι για κάτι, η ώρα κολλάει.Όταν θέλω κάτι να κρατήσει πιο πολύ η ώρα τρέχει.Έτσι και σήμερα.Τελικά, όποτε γουστάρει η ώρα τρέχει.Ή μήπως εκμεταλλεύεται την δικιά μου ανάγκη; Δεν ξέρω. Με τον χώρο και τον χρόνο, ποτέ δεν τα πήγαινα καλά. Αν και στον χώρο προσαρμόστηκα, παρόλο που πίστευα ότι γεννήθηκα σε λάθος εποχή. Με τον χρόνο όμως, δύσκολο να προσαρμοστώ........
Θέλω να κάνω τόσα πράγματα..............
Χρόνος είναι οι στιγμές, όπως τις ζεις. Άλλες φεύγουν γρήγορακι άλλες κρατούν αιώνες. Αυτός ο χρόνος έχει "Ζωή" και μετράει. Μόνο τότε πρέπει τα ρολόγια να τρέχουν. Νομίζω πως μας ξεγελάνε και κλέβουν χρόνο απ’ τον χρόνο μας. Απ' τη ζωή μας. Σε παρακαλώ ζωή περίμενέ με! Αχ, Ζωή, δεν σε προλαβαίνω. Θέλω να τρέξω μαζί σου με την ίδια ταχύτητα, όμως ως άνθρωπος, δεν το μπορώ. Μήπως εσύ μπορείς λίγο πιο αργά;
Το κείμενο αυτό έχει γραφτεί (συν κάτι προσωπικά,όπου υπάρχουν τελίτσες), τον Αύγουστο του 2001. Απόψε μου ταιριάζει πάλι, πολύ.
Κάτι περί χρόνου ήθελα να σας πω.
posted by elpida at 2:13 PM on May 25 2006
Post a Comment On: ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ "

8 Comments

elpida said...
Κι επειδή το κείμενο έφυγε, ( για άλλη μια φορά πριν το πατήσω εγώ και δεν καταλαβαίνω γιατί), πριν προλάβω να γράψω κάτι ακόμα, το γράφω τώρα στα σχόλια. Σας χαρίζω με πολλή αγάπη το τραγούδι της Λυνάρδου: Δεν έχω χρόνο μάτια μου,δεν έχω χρόνο, δεν έχω χρόνο, δεν έχω χρόνο.... Για όποιον δεν το ξέρει, επαναλαμβάνει συνέχεια το "δεν έχω χρόνο" Παρ Μαϊ 26, 12:41:25 πμ

cynthia said...
Ο χρόνος είναι σκληρός... Αλλά ακριβώς γι'αυτό οφείλουμε στον εαυτό μας να ζούμε την κάθε στιγμή πραγματικά!Να αγαπάμε, να δημιουργούμε, να ακούμε, να συγχωρούμε, να μην κρατάμε κακία,να μην αναλλωνόμαστε ανούσια...Να ζούμε...Ελπίδα, σου στέλνω την αγάπη μου!Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Παρ Μαϊ 26, 10:46:42 πμ

apousia said...
''ΖΩΗ είναι ζωή μου η ζωή, προχωράει, πονηρεύει, πονάει.. Μα ως την τελευταία στιγμή, παλεύει για ό,τι αγαπάει!'' Να τους θυμάσαι τους στίχους αυτούς, κράτησέ τους μαζί με την αγάπη μου, και ψιθύρισέ τους όταν φτάνουν ώρες, που μοιάζουν με ''μεγάλες ανηφόρες ''Καλημέρα elpida! Παρ Μαϊ 26, 10:56:57 πμ

maika said...
καλη σου μέρα!!δεν ξέρω..με τρομάζει πολύ να νιώθω πως δεν έχω χρόνο....θέλω να νομίζω πως έχω,πως έχουμε αρκεί να μην τον αφήνουμε να πηγαίνει χαμένος...με αγάπη! Παρ Μαϊ 26, 01:10:06 μμ

elpida said...
Να είσαι καλά cynthia. Σαβ Μαϊ 27, 12:32:08 πμ

elpida said... apousia μου, θα τους θυμάμαι. Να είσαι σίγουρη. Ευχαριστώ. Καλή σου μέρα! Σαβ Μαϊ 27, 12:36:36 πμ

elpida said... Δυστυχώς maika μου τον πόσο χρόνο έχουμε, δεν τον ξέρουμε. Αλλά και πάλι αν πούμε ότι ξέρουμε, εμένα δεν μου φτάνουν 5 ζωές για να κάνω όσα θα ήθελα.Το 24ωρο δεν μου φτάνει με τίποτα.Γι΄αυτό τρέχω...
Σαβ Μαϊ 27, 12:40:24 πμ

elpida said... cynthia τυχερό το αγόρι σου, που το θέλεις τόσο πολύ. Ωραίο και το ποίημα. Πήγα να γράψω εκεί,αλλά δεν δέχεται. Την έπαθες κι εσύ όπως εγώ σήμερα;
Κυρ Μαϊ 28, 03:05:54 πμ .........6 και 20

Δεν υπάρχουν σχόλια: