Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

ΑΠΟΨΕ ΚΕΡΝΑΩ!


(Εδώ συγκινήθηκα και θα επέμβω...
Έμαθα πια, μετά από τρία χρόνια να ανεβάζω φωτογραφίες, όπως έμαθα και τόσα άλλα...)



Δευ Μαϊ 29, 02:35:10 πμ

Απόψε θα 'θελα να μπορώ να ζωγραφίσω.

Να σας χαρίσω την ποιο όμορφη ζωγραφιά του κόσμου.

Αλήθεια, πέστε μου:

Πώς ζωγραφίζεται η ΧΑΡΑ;

Η συγκίνηση;

Το δάκρυ;

Η ικανοποίηση;

Η δικαίωση;

Φέρτε μου ρε παιδιά, μια φωτογραφία με Ουράνιο τόξο!

Έτσι θα ζωγράφιζα απόψε, αυτή τη στιγμή της ζωής μου!

Κρατώ στα χέρια μου ένα άπιαστο όνειρο ζωής!

Θέλω να κεράσω όλον τον κόσμο, μα δεν ξέρω πως.

Απόψε,σας παρακαλώ,φέρτε φωτογραφίες στη σελίδα μου να ομορφύνει!

Εγώ δεν ξέρω από υπολογιστές.

Καλοί μου φίλοι,

Στολίστε την σελίδα μου!

Γιορτάζω απόψε!

Δεν πάει γιορτή χωρίς εικόνες και οι εικόνες λένε, είναι όσο χίλιες λέξεις.

Και μία μου αρκεί.

Ποιος θα μου βρει ένα ουράνιο τόξο;

Απόψε....κεράστε με εσείς.

Θέλω να μεθύσω από χρώματα και λουλούδια.

Μεθύστε με και εγώ θα σας κερνάω όλη νύχτα με ευχές!

"Να βγαίνει στη ζωή σας κάθε μέρα κι ένα Ουράνιο τόξο"!

posted by elpida at 2:08 PM on May 23 2006 Post a Comment On: ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

17 Comments -

Antonis said...
Τα λόγια σου είναι τόσο δυνατά κι αληθινά, που μάλλον δε χρείαζεται καμία φωτογραφία. Φτάνουν αυτά!
Τετ Μαϊ 24, 01:43:22 μμ

apousia said...
Συμφωνώ με τον αγαπημένο μου Αντώνη.Τα είπες όλα,και τα ουράνια τόξα τα ζωγράφισες...Αν δουλεύει τώρα το ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο,γράψε το και θα σου στείλω πολλά...Για την ώρα έχεις την αγάπη μου!
Τετ Μαϊ 24, 02:07:22 μμ

sofi-k said...
Ελπίδα μου, γειά!Θέλω κι εγώ πολύ να μάθω το ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο!Την αγάπη μου!
Τετ Μαϊ 24, 02:34:20 μμ

elpida said...
Παιδιά με συγκινείτε και σεις πιο πολύ απ' τα γεγονότα αυτής της εποχής.Σας ευχαριστώ πολύ.Με προκαλείται πολύ....Κάντε ένα πείραμα και πάλι, αλλά όχι μυστικά. Μόνο φωτογραφίες.Κλείνω προς την απόφαση να σας αποκαλυφθώ και να σας δώσω το προσωπικό μου εμέιλ, που ξέρω μόνο εγώ τον κωδικό. Όχι άλλοι 10, όπως συνέβη με το μπλογκ, λόγω άγνοιας. Άλλωστε στη ζωή μου ποτέ δεν κρύφτηκα. Μέσ' τα βιβλία μου ξεγυμνώνω τη ζωή μου και την ψυχή μου και δεν ντράπηκα ποτέ. Τώρα που συνάντησα τόσους ωραίους ανθρώπους, δεν θέλω να σας χάσω.'Οπως και τα κυκλάμια του βουνούβγάζουν το κεφαλάκι τους, ν' αρπάξουν λίγο ήλιο, λίγη "Ζωή", φτωχά μεν, όμορφα δε, έτσι νοιώθω κι εγώ. Άλλωστε και να θέλω να κρυφτώ, τα ίχνη μου θα είναι φανερά από δω και πέρα με αυτό το βιβλίο, οπότε, "τι να το κρύψωμεν άλλωστε;" Κι από ποιόν; Απ' τουςκαλύτερους φίλους που τους έχω δίπλα μου και μου κρατούν συντροφιά, όταν οι άλλοι κοιμούνται;Γι'αυτό σας κερνάω σήμερα. Οι φωτο στο μπλογκ και τα προσωπικά μηνύματα στο:Katerinastamatiou_pap@yahoo.gr
Τετ Μαϊ 24, 03:12:09 μμ

aggelos-x-aggelos said...
Άργησα μάλλον λίγο αλλά θέλω να στο πω.Μόλις ζωφράφισες!
Τετ Μαϊ 24, 04:10:19 μμ

So_Far said...
Ελπίδα και χαρά, και ευτυχία πάνε παρέα. Να είσαι πάντα έτσι και να μας φτιάχνεις τη μέρα μας...
Τετ Μαϊ 24, 05:49:34 μμ

elpida said...
Διόρθωση κειμένου.Το Λένα ήταν άσχετο. Ξέφυγε στο μαρκάρισμα.Διόρθωση σχολίου΄Οπως και τα κυκλάμινα...Τυπ/κό
Τετ Μαϊ 24, 11:24:35 μμ

Menw ektos said...
Παρακαλώ περάστε από το φτωχικό μας, κάτι να σας κεράσουμε και εμείς :))
Πεμ Μαϊ 25, 01:19:11 πμ

Jason said...
-Κυκλάμινο, κυκλάμινο,στου βράχου τη σχισμάδα,πού βρήκες χρώματα κι ανθείς,πού μίσχο και σαλεύεις;-Μέσα στο βράχο σύναζατο γαίμα στάλα-στάλα,μαντήλι ρόδινο έπλεξακι ήλιο μαζεύω τώρα...Γιάννης Ρίτσος
Πεμ Μαϊ 25, 03:39:58 πμ

elpida said...
jason παραγγελιά να το είχα κάνει δε θα μου το έγραφες όλο. Πέτυχες διάνα. Αυτό δείχνει χαραχτήρα. Έπεσες πολύ μέσα σε κάτι που ήθελα να γράψω, αλλά δεν το ρισκάρω γιατί τελειώνει η κάρτα. Μάλλον έπρεπε να πάρω ένα λαχείο σήμερα. Ευχαριστώ πολύ. Ήθελα να είναι γραμμένο αυτό το τραγούδι σ' αυτή την σελίδα, σα σφραγίδα. Το σφράγισες εσύ κι είναι ότι καλύτερο για μένα.
Πεμ Μαϊ 25, 03:57:25 πμ

elpida said...
Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχο-μάνναεσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά....Τόσα δίνω, πόσα θες....στα Λαλάδικα θα βρεις αυτό που θες...Ωωωω! Όμορφη Θεσ/κη θα σ'έχω πάντα μέσα στην καρδιά...jason ήταν κλειδωμένα και σου τα έγραψα εδώ.
Πεμ Μαϊ 25, 04:08:54 πμ

μεθυσμένα χρώματα said...
πέντε το πρωί και ακόμα σε περιπολία..( δηλ, δεν κολλάει ύπνος )...στα γρήγορα την πρώτη σημερινή καλημέρα και θα έρθω πάλι αύριο..( δηλ σήμερα. καλώς ήρθες στο μπλογκ μου)
Πεμ Μαϊ 25, 05:01:25 πμ

Funky_MouToN said...
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Jason!elpida ρώτα τον τεχνικό να σου πεί λεπτομέρειες για σύνδεση dsl...θα σε βοηθήσει πάρα πολύ γιατί εκτός του ότι κάνεις γρήγορα τη δουλειά σου στο διαδύκτιο(όση ώρα θες!)..δεν απασχολείς και κανένα τηλέφωνο!Νομίζω θα είναι η σωτηρία σου!Φιλια
Πεμ Μαϊ 25, 04:56:47 μμ

elpida said...
μεθυσμένα χρώματαΕγώ ευχαριστώ που μου έφερες το λουλούδι σου. Αν δεν πάει πέντε δεν κλείνει μάτι.'Εχω αλλάξει το βιολογικό μου ρολόι λέει ο γιατρός.Οι λόγοι: το περίπτερο,η συγγραφή, η τηλεόραση,πάνω από 15 χρόνια τώρα.Κάποτε όμως κοιμόμουν το μεσημέρι ή το πρωί. Τώρα με τις δουλιές που έχω ανοίξει, τρέχω όλη μέρα και έχω καταρρεύσει αλλά, αν δεν πάει 5, δεν κλείνουν τ' άτιμα!Μόνο με χαπάκι.Αν δεν αλλάξει δουλειά ο άντρας μου που τον έχω καλομάθει να τον ξυπνάω για τη δουλειά και μετά να κοιμάμαι, με βλέπω να γίνομαι κουκουβάγια. Μ' αρέσει όμως.Η νύχτα με εμπνέει με την ηρεμία της και με ξεκουράζει.Φορτίζουν οι μπαταρίες μου για την μέρα, ψυχολογικά εννοώ, γιατί σωματικά.... ΤΕΖΑ τελευταίως.θα αναρρωτιέσαι: κι ο άντρας σου;Μην ανησυχείς. Τον νανουρίζω, φεύγω και ξαναγυρίζω για να τον ξυπνήσω, αλλά και δίπλα του να είμαι, δεν κλείνει το μάτι μου, πριν φύγει. (Κι όταν είμαστε στο χωριό, επειδή έχει ταξίδι, δεν κοιμάμαι πριν φτάσει στη δουλειά του). 'Ετσι, αξιοποιώ την αυπνία μου, προκειμένου να στριφογυρίζω. Κουφό έ; Την Καλήμέρα μου σε σένα που χόρτασες ύπνο. Αν κοιμόμουν, πως θα έγραφα κι εδώ; Την μέρα αποκλείεται.
Παρ Μαϊ 26, 03:33:00 πμ

elpida said...
funky_moutonΕίναι στο πρόγραμμα και σύντομα.Ευχριστώ προβατάκι μου.Όνειρα γλυκά σου εύχομαι γι' αυτή τη στιγμή και Καλή σου μέρα για την ώρα που θα διαβάζεις.
Παρ Μαϊ 26, 03:36:23 πμ

Funky_MouToN said...
θέλω παραμυθάκι..δεν με πιάνει ύπνος!Άντε θα προσπαθήσω!Καληνύχτα....εμ..καλημέρα νυκτολουλουδοκυκλαμινάκι!
Παρ Μαϊ 26, 04:26:00 πμ

elpida said...
Κλείσε τα μάτια να σου πω...Μια φορά και ένα καιρό, ήταν ένα πρόβατο που το λέγαν Ελπίδα. Μια μέρα ανακάλυψε ένα μηχάνημα που είχε κουμπάκια... Πατώντας αυτά τα κουμπάκια, βρήκε ένα προβατάκι, έγιναν φιλαράκια και έδιωξαν μαζί τον κακό λύκο που πήγε να τα φάει... Μετά η παρέα μεγάλωσε. Ήρθαν και άλλα αγνά και αθώα προβατάκια, ήταν ενωμένα και αγαπημένα όλα μαζί και ο κακός ο λύκος έφυγε στα βουνά...Και έζησε εκεί καλά και μεις καλύτερα...Το προβατάκι μου κοιμήθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: