Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Τα μάτια που έζησαν

Πέμπτη, Ιούνιος 22, 2006

Τα μάτια που έζησαν

9/7/96 ξημερώματα Τετάρτης......
Έβλεπα την εκπομπή του Χαρδαβέλα "Ρεπορτάζ στην ομίχλη" και έκλαιγα με μαύρο δάκρυ. Απόψε έψαχνε, όχι άνθρωπο.... αλλά, δυο ανθρώπινα μάτια!
Το θέμα ήταν η αναζήτηση ληπτών οργάνων σώματος.
Πολύ λεπτό θέμα......
Είπα στα παιδιά μου, ότι αν ποτέ πάθω κάτι, θέλω να δωρίσουν, ότι μπορούν και είναι γερό και χρήσιμο από μένα.
Η Λένα χτυπούσε ξύλο, τον Τάσο τον πόνεσε η κοιλιά του.....
Σκέφτηκα το χθεσινό μου ατύχημα που γλίτωσα παρά τρίχα. Ένα κλειστό φορτηγάκι κι εγώ με το μηχανάκι. Πατημένος ο οδηγός έστριψε σε απαγορευτικό μονόδρομο και με πέταξε πέρα, μαζί με το μηχανάκι. Αν και είδα πολλά αστεράκια, δεν έπαθα τίποτα. Μόνο Σοκ. Δε μιλούσα. Τον κοίταζα. Θυμάμαι τα λόγια του:"Ξέρω! Χτύπησα την ψυχή σας......"
Αυτά τα λόγια με άγγιξαν πολύ. Παρ΄όλο που κινδύνεψα να πεθάνω, δεν του είπα τίποτα. Ήταν λόγια που τρυπούσαν την καρδιά και άγγιζαν κατευθείαν την ψυχή μου. Σήμερα η δωρεά οργάνων σώζει ζωές. Μακάβριο, μα θα ήταν καλό να το σκεφτούμε όλοι μας.
posted by elpida @ 6/22/2006 12:45:00 πμ 10 comments
10 Comments:
At Πεμ Ιουν 22, 01:17:52 πμ, elpida said...
Αυτό το κείμενο είναι και ένας προ-χαιρετισμός από μένα, για το καλοκαίρι. Από αύριο αρχίζουν τα "εντατικά" στο χωριό, για να μπορέσουμε να μείνουμε το καλοκαίρι.Η σύνδεση απ΄ότι κατάλαβα, με συμφέρει να την ξεκινήσω απ΄το φθινόπωρο.Φιλιά πολλά, καλό καλοκαίρι σε όσους φύγουν για διακοπές, πριν τον μεγάλον χαιρετισμό από πλευράς μου.Να είστε όλοι σας καλά!

At Πεμ Ιουν 22, 03:44:37 πμ, Λύσιππος said...
Μας πας ταξίδια ήδη. Καλό καλοκαίρι.

At Πεμ Ιουν 22, 11:18:07 πμ, Serenity said...
Να είσαι καλά, γλυκιά Ελπίδα και να προσέχεις τον εαυτό σου! Εντάξει; Φιλιά!:-)

At Πεμ Ιουν 22, 12:48:27 μμ, sofi-k said...
Χαίρομαι που δε χτύπησες!Να περάσεις όμορφα, και να ξεκουραστείς, όπου κι είσαι, ότι κι αν κάνεις!Καλό καλοκαίρι ελπίδα μου!!!

At Πεμ Ιουν 22, 04:58:31 μμ, Giramondo said...
Καλό καλοκαίρι elpida!!Να χαλαρώσεις και να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!Πολλά φιλιά

At Πεμ Ιουν 22, 06:45:04 μμ, pirgaris said...
Kαλό καλοκαίρι ελπίδα...κατά που πέφτει το χωριό?

At Πεμ Ιουν 22, 11:42:14 μμ, Anonymous said...
Καλό καλοκαίρι!

At Παρ Ιουν 23, 12:45:43 πμ, elpida said...
Καλό καλοκαίρι παιδιά σε όλους σας!Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας.pirgaris είναι η Ζαγορά Πηλίου. Ένα απ΄τα 24 χωριά το Πηλίου. Το πιο όμορφο!

At Παρ Ιουν 23, 03:15:52 πμ, Funky_MouToN said...
Aρχικά θα αντιδρούσα σα την Λένα...θεωρώ όμως ότι είναι πολύ σημαντική η δωρεά αυτή..και ο πατέρας μου είναι μέλος..αν και αυτο με κάνει να νιώθω κάπως άβολα ξέρω ότι θα βοηθήσει.Είχα ακούσει όμως πρίν λίγο καιρό ένα περίεργο που με είχε σοκάρει..να προσέχετε...Καλή ξεκούραση Elpida!

At Παρ Ιουν 23, 04:51:18 πμ, μεθυσμένα χρώματα said...
όταν πεθάνω το κορμί μου ας το κάνουν ό,τι θέλουν...δεν έχω κανένα πρόβλημα!αλλά να πάρω απόφαση για να ' δωρίσω ' όργανα δικού μου ανθρώπου θα το σκεφτόμουν πολύύύύύ! καλό καλοκαίρι elpida και να περάσεις πολύ όμορφα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: