Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

19 Μαίου

Παρ Μαϊ 19, 01:07:44 πμ

Ωρες ώρες νιώθω πολύ απογοητευμένη, όπως απόψε. Μετά το τρέξιμο των υποχρεώσεων της οικογένειας, του σπιτιού, της δουλειάς, του δανείου, της οικοδομής, των προσφορών αυτής κ.λ.π. κλπ θέλησα να χαλαρώσω μπαίνοντας στην "όαση".Όλο αγωνία έψαχνα για κάποιο σχόλιο. Μια κουβέντα, ένα καλωσώρησες που λένε στο χωριό μου. Νά' ναι καλά το κορίτσι που μου έγραψε. Είναι φίλη όμως. Δε μετράει.Μάλλον είναι λάθος εποχή για μένα. Εγώ η ίδια δεν έχω τον χρόνο να μάθω να χειρίζομαι τα μπλογκ. Απ' την άλλη ούτε ο τεχνικός έχει τον χρόνο. Έχει την διάθεση να με βοηθήσει -να 'ναι καλά- μα κι αυτός δεν είναι ενημερωμένος γι' αυτή την σελίδα. Στην πόλη μου ίσως να μη το ξέρει και κανένας άλλος για να με ενημερώσει και να με βοηθήσει στα πρώτα μου βήματα. Απ΄ την άλλη δεν έχω και την οικονομική δυνατότητα και πολυτέλεια να πληρώνω για το χόμπυ μου, κάθε τρείς και λίγο, σε όποιο πρόβλημα συναντώ.Απόψε είμαι απογοητευμένη. Νομίζω ότι δεν θα καταφέρω τίποτα. Τζάμπα χάρηκα. Νόμιζα ότι θα γνωρίσω ανθρώπους. Δεν βλέπω φως. Κι όσο οι σελίδες μου συνεχίζουν να εμφανίζονται σ' αυτήν την άθλια κατάσταση νρέπομαι και νιώθω ότι σας προσβάλλω. Γι' αυτό δεν θα ξαναγράψω σύντομα, αν δεν λυθούν κάποια προβλήματα. Θα μου πείτε.... σκασίλα σας και δίκιο θα έχετε. Επειδή εγώ όμως πράγματι στεναχωριέμαι, γιατί έκανα όνειρα, πριν σας χαιρετήσω, έχω να παρατηρήσω κάτι:Εσείς οι παλιοί συγγραφείς σ' αυτή την ομάδα, γιατί δεν κάνετε κάτι ώστε οι οδηγίες να είναι στα Ελληνικά; Δεν είναι εύκολο ή δεν το επιθυμείτε; Απευθύνεστε μόνο σε νέους και σε γνώστες Αγγλικών; Αν είναι έτσι, λάθος κατάλαβα. Αν είναι έτσι, πρέπει να σας ζητήσω συγγνώμη για την ενόχληση. Με πληγώνει όμως το γεγονός να έχω έναν υπολογιστή στα χέρια μου (κι αυτόν θα τον πληρώνω μέχρι το 2007), να έχω την ευκαιρία να μιλήσω και να ανταλλάξω γνώμες με ανθρώπους και να μην το μπορώ, γιατί πρώτα θα πρέπει να μάθω Αγγλικά. Το βρίσκω πολύ άδικο αυτό, εκτός αν είναι όρος.θα ήθελα αν κάποιος είναι ενήμερος να μου δώσει μια απάντηση, για να ξέρω αν έχω ελπίδες ή να παραιτηθώ απ' αυτή την ιδέα και να στρωθώ να γράφω όπως παλιά στο μουγκό χαρτί.Δε μπορεί να χάθηκε το φιλότιμο.....
posted by elpida at 2:23 PM on May 09 2006
Post a Comment On: ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: