Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Γράμμα στη μάννα με δύο ν

Δευτέρα, Ιούλιος 03, 2006

Ήρθε και το βιβλίο μου! "Γράμμα στη μάννα με δύο ν"

"Γράμμα στη μάννα ...... με δύο ν"
Εκδόσεις Καλυδών
Κατερίνα Σταματίου - Παπαθεοδώρου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
"Μ΄έσφιγγες στην αγκαλιά στου, με τα σουφρωμένα και ματωμένα - απ' τις μπουγάδες- χέρια σου και.... ναι, είναι αλήθεια. Ντρεπόμουν τότε κι εγώ μαζί σου. Ζήλευα τις νέες και καλοντυμένες μαμάδες. Θα ήθελα τότε να ήσουν κι εσύ έτσι".Το βιβλίο αυτό, που το τύλιξα με την αγάπη μου και τις σκέψεις μου, στο χαρίζω και θα ήθελα να φτάσει ως τον ουρανό.Κοντά σου....Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου* * * * * *
posted by elpida @ 7/03/2006 06:42:00 μμ 28 comments
28 Comments:
At Δευ Ιουλ 03, 09:10:14 μμ, Markos said...
Αλήθεια, λες ότι θα ομορφαίνεις τις σελίδες σου από εδώ και πέρα, επειδή θα βάζεις φωτογραφίες;Μα μεγαλύτερη ομορφιά από τα γραπτά σου, πού θα βρεις;Να βάζεις βέβαια φωτογραφίες, αλλά ε, μη τους δίνεις πια και τόση σημασία. :-)))Καλησπέρα

At Δευ Ιουλ 03, 09:43:04 μμ, elpida said...
Ευχαριστώ Μάρκο μου! Είσαι τόσο καλός! Άλλο πράγμα όμως οι φωτογραφίες! Φεύγεις!Ταξιδεύεις!Δεν φυλακίζεσαι στις λέξεις ιδίως όταν είναι και φτωχές.... όπως οι δικές μου.Να είσαι καλά! Καλό βράδυ!

At Δευ Ιουλ 03, 09:47:29 μμ, elpida said...
Ένα ευχαριστώ και στο προβατάκι που πρώτο έκανε σκίτσο, για να καταλάβω το κουμπί των φωτογραφιών στο μπλογκ.Ένα ευχαριστώ και σε μια άλλη κυρία που με ενημέρωσε πως να μεταφράζω κείμενα, αλλά ακόμα δεν βρήκα χρόνο γι΄αυτό.Και σε μια άλλη Κυρία...Γενικά, πολλά ευχαριστώ σε όλους σας!

At Τρι Ιουλ 04, 12:26:35 πμ, Nathalie said...
This post has been removed by the author.

At Τρι Ιουλ 04, 12:28:14 πμ, Nathalie said...
Ενδιαφέρον φαίνεται..Justelene.wordpress.com

At Τρι Ιουλ 04, 01:07:04 πμ, elpida said...
Ναταλή μου, αυτό δεν θα το πω εγώ. Κάποιος που το διάβασε, ίσως σου απαντήσει.Καλό σου ξημέρωμα!

At Τρι Ιουλ 04, 01:11:53 πμ, sofi-k said...
Ελπίδα μου, εύχομαι αυτό το βιβλίο, η κατάθεση της ψυχής σου, να πετύχει αυτό που εσύ θες, να αγγίξει ψυχές...Καλό ξημέρωμα!

At Τρι Ιουλ 04, 02:07:37 πμ, elpida said...
Σοφάκι μου, όλα μου τα γραπτά είναι κατάθεση ψυχής γι΄αυτό και λέω ότι είμαι ψυχ-γραφέας και όχι συγγραφέας. Αυτό το βιβλίο όμως, που για χάρη του έχω κάνει πολλά, είναι η ψυχή της Μάννας μου, μαζί με την ζωή της.Ευελπιστώ να αγγίξει ψυχές και να πετύχω ένα τάμα που έχω κάνει σε Κείνη.Αν καταφέρω και το εκπληρώσω, απαιτεί χρόνια όμως, και υπάρχω ακόμα στο μπλογκ ή και στην ζωή, θα σας το γράψω με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.Να είστε σίγουροι γι΄αυτό κι ακόμα πιο σίγουροι ότι αυτό το "δώρο" θα υπάρχει και μετά από μένα.... και θα την ευγνωμονούν πολλοί! Μην σου το αποκαλύψω όμως πριν τα καταφέρω.Είμαι ακόμα στο πρώτο σκαλοπάτι μιας πολύ ψηλής σκάλας... Καλό ξημέρωμα κορίτσι μου και σ΄ευχαριστώ!

At Τρι Ιουλ 04, 03:53:38 πμ, elpida said...
Απόψε τα ρολόγια δουλεύουν αργά αργά, λες και θέλουν να μου πάνε κόντρα. Ξέρουν ότι μετρώ τα λεπτά που θα δω το κορίτσι μου και με βασανίζουν. Έχω να δω την Λένα μου απ΄το Πάσχα. Πώς θα την βρω άραγε;θα έχει αδυνατήσει πάλι;"Μαμά μου, αυτή τη φορά δεν θα κάνεις δουλειές. Θέλω να με νταντέψεις!", μου είπε. "Να μου μαγειρεύεις, να με περιποιηθείς..."Θέε μου! Πόσο της λείπουμε και δεν θέλει να το παραδεχτεί! Πολύ συχνά την προδίδει η φωνή της. Τώρα τα λόγια της...."Μεγάλωσε" λέει και θέλει να μείνει στην Αθήνα. Εκεί είναι τα όνειρά της.Μακάρι κορίτσι μου! Όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν, μα αυτή την απόσταση πως θα την παλαίψουμε;Έρχομαι κορίτσι μου! Έρχομαι!Να!το ρολόι προχώρησε! Πήγε παρά 10!

At Τρι Ιουλ 04, 11:47:09 πμ, elgalla said...
Όμορφα που γράφεις...να'σαι καλά, με συγκίνησες!

At Τρι Ιουλ 04, 11:50:37 πμ, deadendmind said...
Τι όμορφο που είναι...Όλα να πάνε καλά με το κορίτσι σου!

At Τρι Ιουλ 04, 01:15:59 μμ, Εργοτελίνα said...
Μάνα εξ ουρανού και επι γης...blog-άρει...Καλημερα...

At Τρι Ιουλ 04, 08:54:32 μμ, aphrodite said...
Μάνα, αααχ Μάννααα....Λοιπόν, τις είδα όλες τις φωτο εννοείται, υπέροχες, χάνεσαι μέσα και αν κλείσεις μάτια για λίγα δευτερόλεπτα έχεις την ψευδαίσθηση ότι δεν κάθεσαι αγκαλιά με ένα ηλίθιο υπολογιστή, αλλά σε χτυπάει το ιώδιο...Το βιβλίο θα το παραγγείλω αύριο στον Ελευθερουδάκη και θα σου πω - ανυπομονώ!!!:)))

At Τρι Ιουλ 04, 08:59:36 μμ, aphrodite said...
Κι όχι μόνον ένα αντίτυπο... Θέλω να το μοιράσω, ξέρω εκ των προτέρων ότι θα είναι ωραίο...Σ'ευχαριστώ που με σκέφτηκες!It means soooo much, much more than words can say!Luvs & kissas!

At Τρι Ιουλ 04, 09:01:22 μμ, aphrodite said...
ΥΓ- Κάποια στιγμή θα σου πω και τι είναι Λένα (Ελένη δλδ) για μένα... Να μου τη φιλήσεις! Εχει σπουδαία μαμά!!!

At Τετ Ιουλ 05, 10:19:49 μμ, dr.Uqbar said...
Απο χτες το ειδα και δεν προλαβα να σου γραψω.Αντε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πια!Και να το ξερεις πέτυχε ήδη...Καληνυχτα

At Πεμ Ιουλ 06, 11:13:56 πμ, Serenity said...
A, θα το διαβάσω! Οπως και δήποτε!Συγχαρητήρια, Κατερίνα μας!!!!:-)))

At Πεμ Ιουλ 06, 01:33:48 μμ, aphrodite said...
Μου είπαν ότι την άλλη εβδομάδα θα τα έχουν και όσο και να καθυστερήσουν, θα μου τα κρατήσουν.Αναμένω λοιπόν!ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

At Πεμ Ιουλ 06, 04:28:23 μμ, scalidi said...
Μπράβο, κυκλαμινάκι μου! Τα κατάφερες. Σκορπάς την ελπίδα σου παντού...

At Πεμ Ιουλ 06, 10:45:06 μμ, Giramondo said...
Γράφεις για τη δική σου τη μάνα...και ξέρεις να είσαι μάνα...τι πιο όμορφο;;Υποσχέθηκε και η δική μου η μαμά να βρει το βιβλίο σου και να μου το στείλει!!περιμένω με λαχτάρα...φιλιά

At Παρ Ιουλ 07, 01:31:39 πμ, elpida said...
elgalla μου, ευχαριστώ κορίτσι μου! Κι εσύ με συγκινείς και το ξέρεις!

At Παρ Ιουλ 07, 01:37:17 πμ, elpida said...
deadendnid Όλα πήγαν καλά! Δεν αδυνάτησε αυτή τη φορά. Στεναχωρημένη λίγο που πάει το καλοκαίρι της.... μα πρέπει να δώσει τα μαθήματά της. Όσο μπορεί και όσο γράψει. Τι να κάνουμε; Υπάχουν και αναποδιές. Χρειάζεται και λίγο υπομονή και επιμονή. Χωρίς θυσίες δεν γίνεται τίποτα. Δεν συμφωνείς;

At Παρ Ιουλ 07, 01:40:57 πμ, elpida said...
εργοτελίνα μου, μοντέρνα μαμά! Καλό, κακό, έτσι είναι. Είμαι μέσα σ΄όλα! Κουτσά, στραβά, όσο μπορώ.

At Παρ Ιουλ 07, 01:44:11 πμ, elpida said...
Ωραία μου Αφροδίτη, σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι να μη σε απογοητεύσω.Τι θα πουν τα Αγγλικά;Εγώ έχω ΣΠΟΥΔΑΙΑ κόρη! Και γιο! Και άντρα! Και φίλους!Φιλάκια πολλά, μου έδωσες μεγάλη χαρά!

At Παρ Ιουλ 07, 01:45:36 πμ, elpida said...
dr.ugbarΜακάρι να πετύχει! Απ΄το στόμα σου και στου Θεού τ΄αυτί!

At Παρ Ιουλ 07, 01:48:03 πμ, elpida said...
serenity σ΄ευχαριστώ, αλλά σε προειδοποιώ: Θα κλάψεις!Αποφάσισε πότε και αν θα το διαβάσεις. Μη με βρίζετε όλοι σας καλοκαιριάτικα!Φιλιά πολλά!

At Παρ Ιουλ 07, 01:53:17 πμ, elpida said...
scalidi μου, πιστεύω ότι η δικαίωση μπορεί να αργεί, αλλά κάποτε έρχεται σε όλους τους ανθρώπους. Αρκεί να έχουμε υπομονή και να περιμένουμε.Έτσι δεν είναι; Αφού το ίδιο κάνεις κι εσύ και όλοι μας.Το λέω γενικά. Όχι μόνο στα βιβλία. Παντού στη ζωή. Σε όλα τα θέματα. Φιλάκια!

At Παρ Ιουλ 07, 02:08:55 πμ, elpida said...
giramondo μου, προσπαθώ να είμαι "κοντά" τους, όσο πιο πολύ μπορώ. Τα σημερινά παιδιά είστε πολύ ευαίσθητα και η ζωή πολύ πιο σκληρή απ΄τη δική μου εποχή. Δεν είμαι αλάνθαστη. Έχω όμως τις κεραίες μου πάντα ανοιχτές και είμαι πάντα σε συναγερμό να τα στηρίξω, όσο μπορώ! Δεν νομίζω όμως πως φτάνει η αγάπη της μάνας ή της οικογένειας για να είναι ευτυχισμένο ένα παιδί. Είναι τόσοι πολλοί οι άλλοι παράγοντες της ζωής... Εύχομαι όλα τα παιδιά να είστε γερά και ευχισμένα στις δικές σας "φωλιές" και να δίνετε χαρά με την ευτυχία σας και στους γονείς σας.Αυτό θέλουμε εμείς από σας.Να ανακαλύψετε αυτό το κλειδάκι της δικής σας ευτυχίας.Εμείς είμαστε εδώ για να σας "φέγγουμε", για να το βρείτε πιο γρήγορα...Ευχαριστώ και σένα και την μαμά σου που θα μπει σ΄αυτόν τον κόπο.Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: