Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Σκόρπια ... 27

Τρίτη, Ιούλιος 25, 2006

Για να μην πληγώσουμε την γοργόνα.....

....Οι Γοργόνες είναι ωραίες γυναίκες αλλά από τη μέση και κάτω έχουνε ουρά ψαριού. Βρίσκονται στη Μαύρη Θάλασσα και πολλές φορές κατεβαίνουν και κάτω στα νερά μας. Στα εξήντα τόσα ένα καράβι τις απάντησε έξω από τη Θάσο. Μερικοί λένε πως τις περισσότερες φορές φαίνονται το Σάββατο κατά τα μεσάνυχτα.Άμα τύχει κανένα καράβι στο δρόμο της Γοργόνας, το αδράχνει από την πλώρη και ρωτάει:«Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος;»Οι ναύτες πρέπει να ειπούν:«Ζει και βασιλεύει» ή «Ζει και βασιλεύει και τον κόσμο ειρηνεύει» ή«Ζει και βασιλεύει και ζωή να έχετε και εσείς».Τότε η Γοργόνα από τη χαρά της γίνεται ωραία κόρη, παύει τους ανέμους και τα κύματα, και παίζει τη λύρα της και τραγουδά γλυκά τραγούδια, κι από αυτή μαθαίνουν οι ναύτες τους καινούργιους σκοπούς. Γι΄αυτό όταν ακουστεί κανένα καινούργιο τραγούδι με νεόβγαλτο σκοπό, λεν για κεινον που το τραγουδά, πως τ΄άκουσε από τη Γοργόνα.Αν όμως δεν ηξεύρουν οι ναύτες και κάμουν λάθος να ειπούν πως ο βασιλιάς Αλέξανδρος πέθανε, αγριεύει η Γοργόνα και δίνει μια και πετά ψηλά το καράβι και πέφτει και πνίγονται όλοι στη θάλασσα. Ή φεύγει με θρήνους και μοιρολόγια κι από τα κλάματά της σηκώνει φουρτούνα και πνίγει το καράβι και δε γλιτώνει κανείς..... Απόσπασμα απ΄το βιβλίο του Ναούμ Θεοδοσιάδη,«ξωτικά», εκδόσεις Αρχέτυπο, σελίδα 285-286
posted by elpida @ 7/25/2006 07:26:00 μμ 5 comments
5 Comments:
At Τρι Ιουλ 25, 07:36:20 μμ, elpida said...
Γειά σας παιδιά! Αφού το διάβασα εγώ, θέλησα να σας ενημερώσω κι εσάς, μην πληγώσετε άθελά σας την γοργόνα....Ήθελα να βάλλω και φωτο αλλά μου γράφει σφάλμα ο διακοσμητής του εξπλόρεν και κάτι τέτοια. Όποιος ξέρει ας μου πει αν θα γίνει μόνο του ή πρέπει να πάρω τεχνικό.Σας σκέφτομαι πολύ και μου λείψατε.Καλά να περνάτε όλοι σας!

At Τρι Ιουλ 25, 09:44:53 μμ, Εργοτελίνα said...
MOZILLA ή αλλιώς Αλεπού της Φωτιας Fire - Fox...Kανε ο,τι σου λεειαπλο ειναι download,Save to DiskΓρηγορος και ασφαλεστεροςαπεναντι σε ιούς σε σχεσημε τον ΙΕxplorer.........

At Τρι Ιουλ 25, 09:48:17 μμ, Εργοτελίνα said...
Και εχω γραψει και εγω για τον Αλεξανδρο....................Γοργονες στο Βόλο δεν νομιζω να δεις.........προτιμουν ανοιχτες θαλασσες.....Απο το Πηλιο φαινεται η Θασος;;;

At Τρι Ιουλ 25, 10:39:13 μμ, elpida said...
εργοτελίνα μου, δε ρισκάρω τίποτα μόνη μου, μη χαλάσω και αυτά που έχω. Όταν έχω χρόνο (κι αν μπορεί)θα πάρω τον τεχνικό και θα του ζητήσω αυτό που μου προτείνεις.Σ΄ευχαριστώ!Να περνάς καλά!Κάτι φαίνεται μερικές φορές που είναι ανοιχτός ο ορίζοντας, αλλά θα σε γελάσω αν είναι η Θάσος!

At Κυρ Ιουλ 30, 01:12:47 πμ, ΤΡΥΦΕΡΗ ΝΥΧΤΑ said...
This post has been removed by the author.

Παρασκευή, Νοέμβριος 03, 2006

Exilio

για το exilio.................................................................................................................................................................................................................................................
posted by elpida @ 11/03/2006 03:33:00 πμ 4 comments
4 Comments:
At Παρ Νοε 03, 10:56:52 πμ, Exilio said...
................................................................................................................................................................................!

At Παρ Νοε 03, 03:04:24 μμ, μεθυσμένα χρώματα said...
να βάλω και εγώ ..............................................................................................;καλημέρα Ελπίδα!

At Παρ Νοε 03, 04:01:44 μμ, Sailor said...
ΚατερίναΚαλή σου ημέρακαλό πρωινό

At Παρ Νοε 03, 10:30:50 μμ, sevarose said...
ΤΙ ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ!!

Τετάρτη, Νοέμβριος 01, 2006

Έρχεται παγωνιά

Έρχεται παγωνιά, λέει, κι εγώ έτρεξα στον κήπο μου να προστατέψω τα λουλούδια μου. Μη τα προλάβει ο χιονιάς και μου παγώσουν.
Άλλα τα σκέπασα, άλλα τα μετέφερα μέσα στο σπίτι. Μέχρι να περάσει η καταιγίδα.
Τα λουλούδια είναι οι μόνοι φίλοι που δεν σε προδίδουν ποτέ. Μένουν εκεί σταθερά, στέλνοντας πάντα το ίδιο άρωμα, σε όλον τον κόσμο. Αυτά δεν ξεχωρίζουν πλούσιους και φτωχούς, καλούς και κακούς, φίλους ή εχθρούς. Γι΄αυτό τ΄αγαπώ και πάντα θα τα αυξάνω. Είμαι υπέρ της δημουργίας και όχι της καταστροφής. Γι΄αυτό, ότι κλαδέψετε, μην το πετάξετε. Φυτέψ΄τε το!
Ναι. Και εγώ σήμερα φύτεψα νέες τριανταφυλλιές. Είναι η εποχή τους. Από κάθε κοτσανάκι θα γεννηθεί μια νέα τριανταφυλλιά και θα μου χαρίζει τα λουλούδια της και το άρωμά της όλο το καλοκαίρι. Θα μου λέει "ευχαριστώ" για την κίνηση που έκανα σήμερα. Όπως μου λένε οι περσινές, οι προπέρσινες και πάει λέγοντας.
Τα λουλούδια υπάρχουν για να μαλακώνουν τις ψυχές των ανθρώπων που έχουν μπερδευτεί, υπάρχουν για τους ερωτευμένους, για τους ευαίσθητους, για τους ρομαντικούς, για τους αρρώστους, για τους ευτυχισμένους, για τους δυστυχισμένους, γι΄αυτούς που φεύγουν και γι΄αυτούς που μένουν φυσικά. Για όλους είναι τα λουλούδια!
Έκοψα και τα τελευταία τριαντάφυλλα για φέτος. Και του χρόνου! Να είμαστε γεροί όλοι μας, γιατί πάνω από όλα είναι η υγεία! Αυτό το έχουμε ξεχάσει τελευταίως και δεν πρέπει.
Καλόν μήνα και καλόν χειμώνα σε όλους σας!
Και η ζωή συνεχίζεται....
Τι είπατε;
Τα αγριοκυκλάμινα αντέχουν! Μην φοβάστε! Αυτή είναι η εποχή τους. Τρέφονται απ΄τις θύελες, τις καταιγίδες και τις παγωνιές. Τα άλλα να προστατέψετε. Τα ευπαθή που νομίζουν πως θ΄αντέξουν και καμαρώνουν στα μπαλκόνια, στις σκάλες ή στους κήπους. Για την προστασία τους όμως απ΄το ψυχρό κύμα κακοκαιρίας που έρχεται, υπεύθυνοι και κηδεμόνες είμαστε μόνο εμείς οι Άνθρωποι. Γι΄αυτό, όσο είναι ακόμη νωρίς προστατέψ΄τε τα!
Έτσι δεν είναι; Ή κάνω λάθος;
posted by elpida @ 11/01/2006 02:46:00 μμ 7 comments
7 Comments:
At Τετ Νοε 01, 07:17:35 μμ, scalidi said...
ναι, να τα προστατεύσουμε...παίρνω τις ζελατίνες μου και βγαίνω στο μπαλκόνι, αλλά ξέχασα, δεν έχω γλάστρες να με χρειάζονται, μόνο ένα αγέρωχο αιχμηρό κακτάκι να με επιπλήττει όποτε χρειάζεται απέναντί μου στο γραφείο...Φιλιά κυκλαμινάκι και πρόσεχε τα κρύα

At Πεμ Νοε 02, 12:38:17 πμ, George said...
Πώ πώ τα ξέχασα να τα βάλω μέσα. Ελπίζω να μην πάθουν τίποτα μέχρι αύριο το απόγευμα.

At Πεμ Νοε 02, 01:46:22 πμ, Exilio said...
Kυκλαμινάκι;Πάρε μια αγκαλίτσα:)

At Πεμ Νοε 02, 10:49:59 πμ, ralou said...
Γιατί όλοι λένε ότι το φθινόπωρο είναι η εποχή που μαραίνονται όλα;Από την στάση στο γραφείο σήμερα το πρωί -εκατό μέτρα όλα κι όλα- είδα ενα σωρό ανθισμένους θάμνους. Ως και ενα δέντρο είχε βγαλει λουλούδια!p.s.ετσι και εγώ Ελπίδα.Ουτε ενα κοτσανάκι να μην πάει ποτέ χαμένο! Ασε, το αδιαχώρητο σε ενα κηπάκι μια σταλια.

At Παρ Νοε 03, 01:05:38 πμ, Exilio said...
ΦιΛιά!

At Παρ Νοε 03, 02:29:13 πμ, sofi-k said...
Καλό χειμώνα να χουμε ελπίδα μου!!!Από αύριο χιόνια λένε...Πολλά φιλιά!

At Παρ Νοε 03, 11:19:35 πμ, Ραφαέλλα said...
Ποπο... τι μου θύμησες Ελπίδα μου..Η mother μου, που την είδαμόνο 2 βδομαδούλες τον Αύγουστο, έχει τρέλα με τα λουλούδια..Τα λατρεύω κι εγώ..Και τη χαζεύω όταν τα φροντίζει. Πάντα τέτοιο καιρό έφερνε τόσα χρυσάνθεμα σπίτι, τόσα τριαντάφυλλα...Αχ να' σαι καλά..Θα την πάρω τηλέφωνο τώρα.Φιλάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: