Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Σκόρπια ... 3

Σάββατο, Σεπτέμβριος 30, 2006

Η καρδιά και οι έννοιες της

Είδα την καρδιά της exilio και ζήλεψα....Έχουμε τόσο πολύ συνδέσει την καρδιά με τον έρωτα και την αγάπη και έχουμε ξεχάσει ότι η καρδιά είναι το πιο σημαντικό όργανο του σώματός μας. Χωρίς αυτή δεν ζούμε.Αφού είδα αυτή την κόκκινη καρδιά να την κρατούν παιδικά χεράκια στην exilio, ζήλεψα και πήγα στο googl να βρω κι εγώ καρδιές."Πες μου που πουλάν καρδιές, να σου πάρω μια...." που τραγουδούσε ο Μητροπάνος, κάποτε, έτσι κι εγώ. Πήγα και μόλις είδα και την φωτογραφία της καρδιάς στην πραγματική της έννοια, την τσίμπησα!Θυμήθηκα μια μέρα που είχα ραντεβού σε κάποιον καρδιολόγο με τον πεθερό μου και δεν ξέραμε ακριβώς την διεύθυνσή του και ρώτησα έναν περιπτερά."Ξέρετε που είναι το ιατρείο του καρδιολόγου, τάδε;""Γιατί; Έχεις καρδιά;" ήταν το πρώτο που με ρώτησε!"Και βέβαια έχω καρδιά!" του απάντησα.Καρδιά λοιπόν= ή έρωτας ή άρρωστος!Έτσι κατέληξε η έννοια της.
posted by elpida @ 9/30/2006 09:56:00 μμ 14 comments
14 Comments:
At Σαβ Σεπ 30, 11:13:42 μμ, Exilio said...
Λέμε επίσης ότι η μεγάλη καρδιά συμβολίζει και το μέγεθος ανθρωπιάς κάποιου!Έτσι δεν είναι;Τις χρειαζόμαστε κάτι τέτοιες!

At Σαβ Σεπ 30, 11:34:43 μμ, elpida said...
Ναι εξίλιο μου. "Μεγάλη καρδιά", όμως έχει και ο άντρας μου, που είναι αθλητής, όπως και όλοι οι αθλητές.Ευτυχώς έχει και μεγάλη καρδιά με την δική σου έννοια.Φιλάκια και συγνώμη που σε έκλεψα...

At Σαβ Σεπ 30, 11:37:51 μμ, Exilio said...
Δε με έκλεψες καθόλου..πολύ χάρηκα που σε είδα να γράφεις.

At Κυρ Οκτ 01, 12:10:36 πμ, elpida said...
Κι εγώ χάρηκα! Είπαμε. Δεν κόβεται.Πρώτα φεύγει ο άνθρωπος και μετά τα κουσούρια του... Άσε που αυτά μένουν! (Όταν είναι γραπτά).

At Κυρ Οκτ 01, 01:56:36 πμ, ΠΡΕΖΑ TV said...
Αν εχεις καρδια δυσκολα επιβιωνεις σημερα...

At Κυρ Οκτ 01, 02:04:59 μμ, advocatus diaboli said...
...αλλά, χωρίς καρδιά τι τη θέλεις τη ζωή; (συνεχίζω τη σκέψη του πρέζα τιβι)

At Κυρ Οκτ 01, 05:03:00 μμ, Exilio said...
Και όμως μερικές καρδιές επιβιώνουν!

At Κυρ Οκτ 01, 09:56:01 μμ, Sailor said...
Χωρίς αυτό το καταπληκτικόεργαλείο δεν υπάρχει τίποταΕλπίδα μου, καμιά ελπίδατέλος καρδιά τέλος όλα !Ούτε ψυχές, ούτε όνειραούτε ελπίδεςΤο μόνο που μπορείς να κάνειςείναι εγκάλειψη ζωήςΌπως ακριβώς γίνεται στα πλοίαόταν ο Καπετάνιος με την δική τουφωνή πει εγκαλάτειψη του πλοίουδεν υπάρχει σωτηρία !καλό σου βράδυ

At Δευ Οκτ 02, 01:41:31 πμ, elpida said...
Πρεζα τβΕννοείς την "άλλη" καρδιά, γιατί χωρίς καρδιά, δεν ζεις!

At Δευ Οκτ 02, 01:43:12 πμ, elpida said...
advocatus diavoliΜα δεν υπάρχει καν ζωή χωρίς καρδιά!

At Δευ Οκτ 02, 01:44:08 πμ, elpida said...
εξίλιοΕπιβιώνουν κορίτσι μου! Επιβιώνουν!

At Δευ Οκτ 02, 01:45:41 πμ, elpida said...
ΣαιλόρΑυτό ακριβώς σαιλόρ! Καμμιά ελπίδα! Πάει το καράβι! Βούλιαξε!

At Δευ Οκτ 02, 12:35:34 μμ, μεθυσμένα χρώματα said...
υπάρχουν μεγάλες καρδιές γεμάτες αγάπη για την ζωή και τους ανθρώπους αλλά τόσο άρρωστες από την φύση........την καλημέρα μου!

At Δευ Οκτ 02, 09:55:29 μμ, elpida said...
μεθυσμένα χρώματαΥπάρχουν κορίτσι μου, υπάρχουν!

Παρασκευή, Οκτώβριος 13, 2006

Το πρώτο εξώφυλλο

Τον Οκτώβρη του 1997 κατάφερα να εκδόσω μόνη μου το βιβλίο "Γράμμα στη Μάννα με 2ν".
Δεν ήταν μόνο το οικονομικό που με εμπόδιζε για ένα καλύτερο εξώφυλλο. Ήταν η ανάγκη μου να είναι απλό, όσο γίνεται χειροποίητο κι όσο γίνεται να μοιάζει με γράμμα.
Λίγοι ασχολήθηκαν τότε με το εξώφυλλο. Όλοι ενδειαφέρθηκαν και συγκινήθηκαν πολύ για την ύλη του. Μόνο δύο τότε, το σχολίασαν. Ένας θετικά και ένας αρνητικά.
Ένας καθηγητής φιλόλογος με συνεχάρηκε γι΄αυτό και συμπλήρωσε λέγοντάς μου "πενία τέχνας κατεργάζεται...." (κάπως έτσι).
Ο δεύτερος ήταν ένας συνάδελφος που μου είπε ότι,"έπρεπε να τον ρωτήσω" κι ότι "αυτό το εξώφυλλο δεν μπορεί να σταθεί σε καμμιά βιβλιοθήκη, γιατί θυμίζει φτηνό φάκελο και κανείς, ακόμα κι αν τ΄αγόραζε δεν θα το έβαζε στη βιβλιοθήκη του δίπλα στα άλλα του βιβλία, στο σαλόνι του. Ίσως σε κανένα ντουλάπι!", μου είχε πει.
Αφορμή για να το γράψω στάθηκε η Σταυρούλα scalidi και την ευχαριστώ πολύ γι΄αυτό. Ήθελα να σχολιάσω στο ποστ της, σαν ανέκδοτο, αλλά δεν μου έβγαινε έτσι....Τότε είχα στεναχωρεθεί πολύ.
posted by elpida @ 10/13/2006 03:09:00 μμ 6 comments
6 Comments:
At Παρ Οκτ 13, 04:28:08 μμ, Loreley-lucyluce said...
"...Ο δεύτερος ήταν ένας συνάδελφος που μου είπε ότι,"έπρεπε να τον ρωτήσω" κι ότι "αυτό το εξώφυλλο δεν μπορεί να σταθεί σε καμμιά βιβλιοθήκη, γιατί θυμίζει φτηνό φάκελο και κανείς, ακόμα κι αν τ΄αγόραζε δεν θα το έβαζε στη βιβλιοθήκη του δίπλα στα άλλα του βιβλία, στο σαλόνι του. Ίσως σε κανένα ντουλάπι!", μου είχε πει...."Η αβάσταχτη ελαφρότητα της εικόνας, ή στυγνή πραγματικότητα;Πολύ ωραίο ποστ και πολύ τρυφερό-ευαίσθητο εξώφυλλο!Καλό απόγευμα, Ελπίδα.

At Παρ Οκτ 13, 04:36:47 μμ, Καπετάνισσα said...
Ελπίδα, ρίξε στο ποτάμι της λήθης τ΄άσχημα.Πως να γίνει...Δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλους!Και δεν χρειάζεται να μας ενδιαφέρει και η άποψη των πάντων.Μια χαρά η αισθητική του εξώφυλλου.Τρυφεράδα κι ανθρωπιά μου βγάζει.Στα βιβλία, μετράει η ουσία, αλλιώς γεμίζουμε τα ράφια μας με πολυτελή δερματόδετα πακέτα, κενά περιεχομένου. Τόμος χωρίς σελίδες.Για το σαλόνι!Τα βιβλία δεν είναι για να μπαίνουν στις βιβλιοθήκες, πες στον κύριο.Για τις καρδιές είναι.

At Παρ Οκτ 13, 05:24:41 μμ, elpida said...
loreley-lucyluceΣτυγνή πραγματικότητα είναι.Καλό απόγευμα και σ΄ευχαριστώ πολύ!

At Παρ Οκτ 13, 05:28:12 μμ, elpida said...
ΚαπετάνισσαΣτη λήθη είναι αλλά...ξυπνάνε πότε πότε. Το σκαλίντι η αφορμή.Αυτός ο κύριος έχει γίνει μεγάλος και τρανός σήμερα, μα φοβάμαι πως μέσα του είναι ακόμα άδειος!Φιλάκια πολλά καπετάνισσά μου! Μου έλλειψες!

At Παρ Οκτ 13, 10:10:39 μμ, enteka said...
απαράδεκτο αυτό που είπε ο συνάδελφος, δεν έχω ξανακούσει μεγαλύτερη βλακεία. (πόσο μάλλον που το εξώφυλλο φαίνεται πολύ έξυπνο)

At Παρ Οκτ 13, 10:49:37 μμ, elpida said...
Ευχαριστώ έντεκα! Σ΄έχασα! Θα έρθω να σε βρω!

Πέμπτη, Σεπτέμβριος 28, 2006

Θα διώξω τα σύννεφα

"Θα διώξω τα σύννεφα, θα γίνω αστέρι...........
Κι αν κάποιο σύννεφο καημό θα μου φέρει...θα διώξω το σύννεφο..... θα γίνω βροχή!"Θα βρέξει. Σε λίγο θα βρέξει! Το είπε και η ΕΜΥ! Παρήγγειλα κι εγώ μια γερή βροχή!"Νόμιζα πως ονειρευόμουν...."όταν είδα αυτά τα λευκά σύννεφα να περπατούν στον ουρανό, πριν λίγες μέρες στο χωριό και βούτηξα την μηχανή. Όχι που θα τα άφηνα!Παρακολουθείστε τα! Στο τέλος, έρχονται πάνω μου κι αρχίζουν να μαυρίζουν.... Μου μίλαγαν, μα εγώ που να το καταλάβω, τότε....Σήμερα που βγήκαν οι φωτογραφίες, ήρθε και η καταιγίδα....Ήρθε, έρχεται... το ίδιο κάνει.Πάντα θα υπάρχουν σύννεφα στον ουρανό, πότε άσπρα, πότε μαύρα, πότε κόκκινα....Και στη ζωή. Μια απ΄τα ίδια. Αρκεί να φεύγουν....Αχ! Συννεφάκια, συννεφάκια......που με κάνατε "Συννεφούλα" σήμερα!Άντε! Ας βρέξει! Τώρα!Κουράστηκα πολύ σήμερα και θέλω να χαλαρώσω.
posted by elpida @ 9/28/2006 12:58:00 πμ 6 comments
6 Comments:
At Πεμ Σεπ 28, 11:41:14 πμ, sofi-k said...
Καλημέρα!!!Καλή ξεκούραση λοιπόν!Πολλά φιλιά ελπίδα μου!!!

At Πεμ Σεπ 28, 09:05:55 μμ, elpida said...
Καλό βράδυ κορίτσι μου! Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!

At Παρ Σεπ 29, 03:15:43 πμ, Sailor said...
Σήμερα έγινα μούσκεμααλλά δεν πειράζει, χαλάλιτης βροχής !Καλή ξεκούραση ελπιδα μουκαλό πρωινό !

At Σαβ Σεπ 30, 08:02:06 μμ, elpida said...
sailorΧαλάλι της βροχής!Φιλιά σαιλόρ!

At Κυρ Οκτ 01, 03:49:48 πμ, μεθυσμένα χρώματα said...
δεν υπάρχει ωραιότερο φαινόμενο από την βροχή...πολλά φιλιά!

At Δευ Οκτ 02, 10:14:32 μμ, elpida said...
μεθυσμένα χρώματαΣυμφωνώ κορίτσι μου, μόνο να μην κάνει καταστροφές.

Σάββατο, Σεπτέμβριος 23, 2006

Ας μου εξηγήσει κάποιος

Πριν λίγο πήγα να δω τα μήνύματά μου, γιατί έλλειπα και βρήκα αυτό το κουφό! Επειδή δεν καταλαβαίνω και πολλά, ας μου εξηγήσει κάποιος. Έχει και μια εικόνα, που δυστυχώς δεν μπόρεσα να μεταφέρω. Αν είναι όντως θρησκευτική δεν μπορώ να το ξέρω. Ωστόσο, προληπτική μπορεί να είμαι σε κάποια πράγματα, αλλά σε 20 ανθρώπους δεν θα το έστελνα με τίποτα. Αν το έχει λάβει κάποιος και ξέρει περισσότερα, ας μου πει.
Προωθημένο μήνυμα [ Λήψη αρχείου ]Ημερομηνία:Wed, 20 Sep 2006 19:53:28 +0100 (BST)Από:"agnostos X" Θέμα:Προώθηση: A Picture Worth Forwardi ngΠρος:dentoriskaro@yahoo.grΣυνημμένο HTML [ Σαρώστε και αποθηκεύστε στον υπολογιστή σσας ]Προωθημένο μήνυμαΗμερομηνία:Wed, 20 Sep 2006 19:36:21 +0100 (BST)Από:"agnostos X" Θέμα:A Picture Worth ForwardingΠρος:dentoriskaro@yahoo.grΣυνημμένο HTML [ Σαρώστε και αποθηκεύστε στον υπολογιστή σσας ]AGAPITOI FILOI,SORRY GIA TO SPAM, ALLA?? DEN TO RISKARO! EGHO THELO NA KERDISO TO LOTTO (ase pou den thelo na .... pethano)!Kind regardsΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΙ ! ! ! ! !Ο πρόεδρος της Αργεντινής έλαβε αυτό το mail και το θεώρησε "junk mail", 8 ημέρες αργότερα πέθανε ο γιος του.Ένας άντρας το έλαβε, αμέσως το έκανε forward και προς έκπληξή του κέρδισε το Λόττο.Ο Alberto Martinez έλαβε αυτό το mail το έδωσε στη γραμματέα του να το φωτοτύπησει και να το διανήμει, αλλά αυτή το ξέχασε σε μια εβδομάδα έχασε τη δουλειά της και ο Martinez την οικογένεια του.Αυτό το email είναι θρησκευτικό και θαυματουργό, στείλτο σε 20 άτομα μέσα σε 13 ημέρες. Αν δεν το ξεχάσεις θα έχεις μία έκπληξη!
posted by elpida @ 9/23/2006 11:24:00 μμ 10 comments
10 Comments:
At Κυρ Σεπ 24, 12:34:06 πμ, Jason said...
Ήμαρτον...Ξέρεις πόσα τέτοια λαμβάνω κατά καιρούς...;Του στυλ στείλ' το σε τόσους ανθρώπους μέσα σε τόσες ώρες - άμα το κάνεις θα κερδίσεις αυτό αλλιώς θα πάθεις αυτό.Ξέρεις πόσο μου τη δίνουν...;Πέρα από το ότι δεν είμαι προληπτικός, αυτά δεν έχουν και καμία σχέση με πρόληψη. Όλες οι προλήψεις κάποια πηγή έχουν, από κάποια βάση έχουν ξεκινήσει.Αυτό το spam (διότι περί spam πρόκειται) ξεκίνησε από κάποιον που ήθελε να φτιάξει κάτι που να κάνει το γύρο του κόσμου.Καταρχάς, sorry, αλλά ποιο μήνυμα έλαβαν όλοι αυτοί που έπαθαν όλα αυτά; Το παρόν μήνυμα; Γιατί το παρόν μήνυμα δε μας λέει τίποτα παραπάνω από το ότι αυτοί έπαθαν το και το. Το μήνυμα που έφτασε σ' αυτούς τι έλεγε αρχικά...;Ο καθένας γράφει την μπούρδα του και τρομάζει και τον κόσμο.Και το εκνευσριστικό είναι πως, ούτε λίγο ούτε πολύ, μας λέει και πως καλά να πάθει ο άλλος που έχασε το γιο του και τη δουλειά του, γιατί δε μας πήρε στα σοβαρά.Ασχέτως με το ότι προφανώς ο πρόεδρος ουδέποτε πήρε το μήνυμα, φαίνεται πολύ χαιρέκακο αυτό το "ας πρόσεχε" που υπονοείται.Έλεος.

At Κυρ Σεπ 24, 12:45:20 πμ, elpida said...
jasonΣ΄ευχαριστώ φίλε μου που μου έγραψες. Δεν μου έχει ξανατύχει κατι τέτοιο. Αν το κίνητρο είναι καλό, δεν έχω καμιά αντίρρηση να κάνει τον γύρο του κόσμου. Έλα όμως που έπεσαν σε λάθος άνθρωπο!

At Κυρ Σεπ 24, 01:47:53 πμ, Exilio said...
Χόχο!!!Τρελά γέλια...το είχα πάρει και γώ το ίδιο ακριβώς μέιλ πριν λίγες μέρες.Φυισιικά οτ ανόηγσα κια όπωθ βέλπετε...έσπασα δύο δάχτυλα,ένα χέρι..γκαβώθηκα...και τόσα άλλα!Μούχοχο..:Ρ

At Κυρ Σεπ 24, 01:53:09 πμ, Exilio said...
Και τώρα ...χωρίς πλάκα....μόλις μου χύθηκε ένα ποτήρι νερό δίπλα στις μπρίζες του υπολογιστή!!!Όλα τα προγράμματα που έχω ανοιχτά κολλάνε..το μήλο που τρώω έχει σαπια γεύση(μπλιάχ!!)Μήπως με τιμωρεί ο θεός;!σνίφ σνίφ...:(

At Κυρ Σεπ 24, 02:08:41 πμ, elpida said...
exilioΓειά σου κορίτσι μου, με τα αστεία σου! Άντε και τρόμαξα απόψε!Φιλάκια πολλά, καλό διάβασμα και καλό βράδυ!

At Κυρ Σεπ 24, 02:14:58 πμ, Exilio said...
Το δεύτερο με το ποτήρι δεν ήταν αστείο Ελπίς!Γελάς με τον πόνο μου...παρα λίγο να γίνω ψητό πρώην πρόβατο!υ.γ(ετελείωθα βρε!!Είμαι ελεύθερο πουλί..και αναμένω κάτι πολύ ομορφο αυτές τις μέρες!:)) )Φιλιά!

At Κυρ Σεπ 24, 02:21:19 πμ, elpida said...
exilioΤελείωσες; Καλά αποτελέσματα. Πάντα καλά να περιμένεις κορίτσι μου και να σου έρχονται! Εντάξει! Μικρό το κακό!

At Κυρ Σεπ 24, 02:33:32 πμ, Exilio said...
Μια χαρούλα τα πήγαμε!Τώρα βολτάρουμε όσο μπορούμε πριν βάλει πολύ κρύο και αμπαρωθούμε:))Σε φιλώ!Καληνύχτα!!!

At Τρι Σεπ 26, 10:54:17 πμ, Τύπος Νυχτερινός said...
Ελπίδα,αν το email που εμφανίζεται στο ποσταρισμένο κείμενο σου είναι το προσωπικό σου, τότε φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεσαι ότι μ' αυτόν τον τρόπο το δημοσιοποιείς σε όλους τους αναγνώστες σου.Κι όχι πως πειράζει, αλλά κρίμα είναι να βρεθεί και κανείς άλλος ν' αναρωτιέται για κωδικούς και κώδικες σε κάποιο ανύποπτο χρόνο στο μέλλον χωρίς να έχει ιδέα περί τίνος πρόκειται.

At Τρι Οκτ 03, 02:12:46 πμ, elpida said...
τύπος νυχτερινόςΜην ανησυχείς κορίτσι μου! Δεν είναι το προσωπικό μου. Ευχαριστώ πάντως! Καλό μήνα και καλό χειμώνα! Φιλιά στη μαμά, γιατί εγώ χάθηκα, γενικώς!


Κυριακή, Σεπτέμβριος 17, 2006

"Ο σκοπός Αγιάζει τα μέσα...."

posted by elpida @ 9/17/2006 11:22:00 μμ 23 comments
23 Comments:
At Δευ Σεπ 18, 03:36:42 πμ, Ραφαέλλα said...
Ελπίδα μου, χρόνια σου πολλά κι ονειρεμένα, με πρόσωπα οικεία κι αγαπημένα.Τις αγκαλιές μου...

At Δευ Σεπ 18, 10:24:10 πμ, Citronella said...
Χρόνια Πολλά γεμάτα χαρές και λουλούδια, που εκεί στο Πήλιο είναι τόσο όμορφα!:)

At Δευ Σεπ 18, 04:48:23 μμ, simon says said...
Χρόνια πολλά ελπιδάκι...:Ο)

At Δευ Σεπ 18, 07:44:43 μμ, scalidi said...
"Η σφίξη βγάζει λάδι", κυκλαμινάκι και "ανάγκα και οι θεοί πείθονται"... για να είμαι παροιμιώδης κι εγώ

At Τρι Σεπ 19, 02:13:40 πμ, Sailor said...
Χρόνια πολλά χρόνια καλάκαι πάντα ευτυχισμένηκαι χαρούμενηέχεις πάντα την αγάπη μουφιλιά !Καλό σου βράδυγύρισα στην εμπόλεμη Ζώνη

At Τρι Σεπ 19, 10:53:36 μμ, sevarose said...
χρόνια πολλά ,,αν και καθυστερημένα ,,τα σχολεία βλέπεις..

At Τετ Σεπ 20, 04:16:27 μμ, Φιλουμενα said...
Tο πρόσφερες στη μάννα και κοίτα την εκεί ψηλά χαμογελάει ευχαριστημένη.Μ΄όλα τούτα που μας προσφέρεις τούτες τις μέρες, βλέπω πως είσαι ευγενική ψυχή. Πόσο τρυφερό, να σε συγκινεί και το μικρότερο μιτρινισμένο, φθινοπωρινό φύλλο. Μεγαλείο!

At Πεμ Σεπ 21, 09:51:06 μμ, Χρήστος Φασούλας said...
Χρόνια πολλά, Ελπίδα μου, έστω και καθυστερημένα.Συγνώμη που χάθηκα. Αλλά χάθηκα... γενικώς, ακόμα και απ' τον εαυτό μου εσχάτως. Σιγά σιγά επανέρχομαι, πάντως.:))

At Παρ Σεπ 22, 12:06:35 μμ, Ergo te Lina said...
Χρόνια Πολλά ! να σου αφιερώσω τον Τζίτζικα..εχει και ελληνικά:)

At Σαβ Σεπ 23, 12:46:35 πμ, Jason said...
Σοφίας, Αγάπης, Πίστης, Ελπίδας...Σωστό.Πώς δεν το σκέφτηκα...; :-(Ελπίζω να δέχεσαι μια ευχή έστω και καθυστερημένα...Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!

At Σαβ Σεπ 23, 03:48:34 πμ, άννα said...
Μήπως κάτι υποβόσκει τελευταία; Κάτι δεν μ' αρέσει στους τίτλους...

At Σαβ Σεπ 23, 07:28:46 μμ, elpida said...
Γειά σας παιδιά! Δεν το πιστεύω ότι μου δώσατε ευχές για το ψευδόνυμό μου! Το χάρηκα πολύ! Σας ευχαριστώ όλους! Μπορεί να μη γιορτάζω πραγματικά, μα οι ευχές, είναι πάντα Ευχές και ευπρόσδεκτες!

At Σαβ Σεπ 23, 07:31:14 μμ, elpida said...
ραφαέλλα μου, σ΄ευχαριστώ!

At Σαβ Σεπ 23, 07:32:39 μμ, elpida said...
citronellaείναι κορίτσι μου, είναι! Ευχαριστώ για τις ευχές!

At Σαβ Σεπ 23, 07:33:14 μμ, elpida said...
σίμον ευχαριστώ! Καλόν χειμώνα!

At Σαβ Σεπ 23, 07:34:33 μμ, elpida said...
scalidiΗ σφίξη βγάζει πολλά κορίτσι μου...

At Σαβ Σεπ 23, 07:37:30 μμ, elpida said...
sailorΓειά σου σαιλόρ μου! Ευχαριστώ και σένα για τις ευχές! Τυχερέ!Πέρασες ωραίο καλοκαίρι! Εγώ για πολύ καιρό ακόμα θα πηγαινοέρχομαι. Φιλιά από χειμωνιάτικο Βόλο.

At Σαβ Σεπ 23, 07:39:55 μμ, elpida said...
sevaroseΘα με κάνετε να το πιστέψω στο τέλος. Θα αλλάξω όνομα! Φιλιά πολλά κορίτσι μου! Απεργίες λένε...Άντε, μέχρι να προσαρμοστείς πάλι!

At Σαβ Σεπ 23, 07:42:02 μμ, elpida said...
φιλούμενα ή φιλουμένα;Εσύ τόσο ευγενική και να μη σε ξέρω; Γιατί;Σ΄ευχαριστώ πάντως. Καλοσύνη σου!

At Σαβ Σεπ 23, 07:43:11 μμ, elpida said...
Χρήστο μου, ευχαριστώ! Όλοι σιγά σιγά θα επανέλθουμε.

At Σαβ Σεπ 23, 07:44:53 μμ, elpida said...
ergotelinaΓειά σου πολύγλωσσο κορίτσι με τον τζίτζικά σου! Σ΄ευχαριστώ για όλα!

At Σαβ Σεπ 23, 07:46:47 μμ, elpida said...
jasonΞέρεις κανέναν να μην δέχεται ευχές; Εδώ δεν το σκέφτηκα εγώ. Να είσαι καλά! Σ΄ευχαριστώ!

At Σαβ Σεπ 23, 07:49:51 μμ, elpida said...
άννα, σαν τι ας πούμε; Ότι κι αν νομίζεις ιδέα σου είναι η σύμπτωση.Αν προκύψει κάτι, δεν θα διστάσω να το γράψω. Να είσαι σίγουρη.

Τρίτη, Σεπτέμβριος 05, 2006

Η θέα μου σε φωτογραφίες

Προς το παρόν εξασφάλισα την θέα μου, σε φωτογραφίες. Απ΄το σαλόνι, απ΄το παράθυρο, απ΄την κρεβατοκάμαρα η Ανατολή και το ηλιοβασίλεμα "δωρεάν", γυρίζοντας για Βόλο.Περισσότερες πληροφορίες, σε προηγούμενο κείμενο "Το ξύπνημα της θέας".
Υ.Γ. Όσο λείπω πάλι, θα ήθελα την ψήφο σας (παρακάτω) και το σχόλιό σας στην Ενόραση του Δημήτρη. Ζητάω πολλά. Το ξέρω. Εσείς με κακομάθατε! Φιλιά πολλά, καλά να περνάτε!
posted by elpida @ 9/05/2006 04:21:00 μμ 18 comments
18 Comments:
At Τρι Σεπ 05, 06:24:34 μμ, deadendmind said...
Πανέμορφη...

At Τρι Σεπ 05, 07:06:20 μμ, elpida said...
Που είσαι φωτοβολίδα μου; Χαθήκαμε!

At Τετ Σεπ 06, 09:20:38 πμ, sevarose said...
Χαλάλι η κούραση σου ...για τέτοια θέα!!

At Τετ Σεπ 06, 10:04:24 μμ, Little A said...
Πολύ όμορφη! Τυχερή! ;)

At Πεμ Σεπ 07, 09:25:12 πμ, Εαρινή Συμφωνία said...
Ωωωω, τέλεια! Λοιπόν, θα επιμείνω στο να επιμείνεις να πάρεις το οικόπεδο ώστε να μη σου κοπεί αυτή η θέα. Καλημέρα! Πολλές καλημέρες!

At Πεμ Σεπ 07, 09:36:20 μμ, Sailor said...
Ελπίδα μουείσαι πανέμορφη και πολύ πρώτη,για όλα χρειάζεται γούστο μεράκικαι αγάπη και εσύ τα έχεις αυτά.Μπράβο, πολύ όμορφες οι φωτογραφίεςη ομορφιά, είναι αυτή που βλέπουντα μάτια.να είσαι πάντα καλάσου στέλνω την αγάπη μουαπό το βόρειο Αιγαίοκαλό σου βράδυ

At Πεμ Σεπ 07, 10:28:21 μμ, Exilio said...
Μια τέτοια θέα σε μαγεύει..σε πηγαίνει παντού...τόσα και τόσα!Απο το σπίτι μου βλέπω όλη την Πάτρα...όχι τίποτα το ιδιαίτερο..τσιμεντούπολη.Όταν όμως βλέπω τον ήλιο να δύει στο βάθος ξεχνώ τα πάντα...κάθε μέρα περιμένω αυτή την ώρα και κάθε μέρα με τον ίδιο ενθουσιασμό και αγαλίαση....αξίζει πολλά μια θέα!Μαγεία μόνο αυτό...

At Παρ Σεπ 08, 09:49:57 πμ, Alkyoni said...
Μα...πού είσαι;;;;;

At Παρ Σεπ 08, 09:22:40 μμ, Sok said...
Ποτέ δε μπόρεσα να ζήσω χωρίς τετράφυλλη θέα... Με φύλαξε η ζωή σα σπίτι. Μόνο, να, τώρα τελευταία, δεν ξέρω... Ξέρεις από λοξές στέγες και σοφίτες; Την καλησπέρα μου

At Σαβ Σεπ 09, 07:17:07 μμ, Καπετάνισσα said...
Τέτοια χαρά Θεού, τέτοια ευλογία, μην τυχόν και την πετάξεις!Κάνε ό,τι περνάει απ΄το χέρι σου, φέρτα όλα τούμπα να φτάσεις στον αφρό!

At Σαβ Σεπ 09, 09:27:52 μμ, elpida said...
sevaroseΤώρα να δεις κούραση, κορίτσι μου!Έχω γίνει η καλύτερη μπετατζού! Έμαθα να κάνω υλικό, να χτίζω πεζούλα, να φορτώνω πέτρες, να σκάβω με τσαπί, να σπάω πέτρες..Ότι μπορείς να φανταστείς! Είμαι όμως Τέζα! Αλλά, καμαρώνω κιόλας! Και χαίρομαι για τα έργα μου. Αρκεί ν΄αντέξω... μη μου φέρετε λουλουδάκια...Χαλάλι; Μόνο;Ούλα χαλάλι του!!Και τώρα που μου το θύμησες, έχω γράψει και το "Χαλάλι". Αυτό είναι ερωτικό ελαφρύ και θα το δακτυλογραφήσω στο τσάκα τσάκα!Φιλιά κορίτσι μου! Καλή χρονιά στα παιδιά!

At Σαβ Σεπ 09, 09:31:05 μμ, elpida said...
little aΕίμαι όντως κορίτσι μου! Ελπίζω να είμαι μέχρι το τέλος.Εκεί που κυνηγούσα να φωτογραφήσω την Ανατολή στο λεωφορείο, με ξυπνάει σε όλο της το μεγαλείο, κάθε πρωί! Αυτό κι αν ήταν τύχη!

At Σαβ Σεπ 09, 09:35:17 μμ, elpida said...
εαρινή συμφωνίαΚαλησπέρα καλή μου! Κι εγώ επέμενα αλλά τώρα σιωπώ. Περιμένω, δίνω χρόνο ... και θα δείξει!Θα ξαναμιλήσω όταν πρέπει να μιλήσω.... Φιλιά πολλά,καλό βράδυ!Σ΄ευχαριστώ που μ΄εμψυχώνεις!

At Σαβ Σεπ 09, 09:39:45 μμ, elpida said...
sailorΓειά σου αγαπημένε, πιστέ φίλε!Οι φωτογραφίες αδικούν πολύ την πραγματικότητα, γιατί η μηχανή μου είναι του κιλού! Δεν πειράζει όμως!Είμαι σίγουρη ότι καταλάβατε!Χαίρομαι που περνάς ωραία και πάντα έτσι!Καλό σου βράδυ!

At Σαβ Σεπ 09, 09:41:53 μμ, elpida said...
exilioΑξίζει, κορίτσι μου! Αξίζει! Αλλά δυστυχώς, λίγοι το καταλαβαίνουν.Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!

At Σαβ Σεπ 09, 09:45:11 μμ, elpida said...
alkyoniΠώς το εννοείς;Σωματικά είμαι μεταξύ Ζαγοράς και Βόλου. Ψυχικά είμαι παντού! Αν εννοείς ότι χαθήκαμε στο μπλογκ, ήταν αναμενόμενο.Υπομονή! Χειμωνιάζει!

At Σαβ Σεπ 09, 09:48:34 μμ, elpida said...
sokΉδη το σπίτι που μένω έχει λοξές στέγες. Αυτό που θα γίνει, θα έχει και σοφίτα. Τυχερή που τα έχεις και τα δυο!Καλό σου βράδυ!

At Σαβ Σεπ 09, 09:52:33 μμ, elpida said...
καπετάνισσα"Εις τον αφρό, εις τον αφρό της θάλασσας, η αγάπη σου κοιμάται! Παρακαλώ σας κύματα, μη μου την εξυπνάτε!"Κάτι τέτοιο ...ακόμα καπετάνισσα."Δεν κουνιέται φύλλο" ακόμα...Υπομονή...Φιλιά πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: