Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Σκόρπια ... 9

Δευτέρα, Οκτώβριος 16, 2006

Τι θα πει συγγραφέας;

Ο Νότης Σφακιανάκης μου έμαθε καλά τι θα πει καλλιτέχνης.
"Καλιτέχνης θα πει, όλα όσα μιμείσαι κι όλα όσα δεν είσαι".
Το άκουσα τόσες φορές, το εμπέδωσα. Μέχρι που το τραγούδησα κι όλα!
Απ' το θέατρο έμαθα πως "ηθοποιός σημαίνει φως!"
Κι αυτό το τραγούδησα! Όλα κι όλα!
Ένα βράδυ, πριν χρόνια, έψαχνα να βρω τι θα πει συγγραφέας, αφού κανένας δεν το τραγουδούσε, για να το μάθω εύκολα.Έγραψα πολλά εκείνο το βράδυ ψάχνοντας να το βρω μόνη μου, χωρίς να μου το πουν και χωρίς να μου το τραγουδήσουν. Ήταν όντως δύσκολα τα πράγματα. Άλλο να σου το τραγουδάνε, να το βρίσκεις έτοιμο κι άλλο να το ψάχνεις μόνη, γράφοντας και τραγουδώντας μαζί.Το ίδιο βράδυ, μεταξύ των άλλων, κατέληξα μόνη μου,"πως συγγραφέας θα πει, όταν γράφει η ψυχή",γιατί μάλλον έτσι με σύμφερε.....
(Τα άλλα δεν σας τα γράφω, μη με πάρετε "στο ψιλό").
Τώρα ακόμη, "τι θα πει συγγραφέας" ή "τι σημαίνει συγγραφέας", δεν ξέρω.Μπερδεύτηκα. Μπορείτε να με βοηθήσετε εσείς, σας παρακαλώ;Μέχρι τώρα συμμετέχω σε συζητήσεις άλλων, όπως απόψε στο μπλογκ του ρίντερ, (διαβάζω) και του χαρτοπόντικα. Αποφάσισα να το συζητήσουμε και μαζί, γιατί αυτή η απορία δεν μου λύθηκε ποτέ. Τι θα πει συγγραφέας; Ποιός λέγεται συγγραφέας; Αυτός που γράφει; Αυτός που εκδίδει; Αυτός που τον διαβάζουν; Αυτός που έχει ταυτότητα και καρτούλα και την δείχνει;Πολλές οι απορίες μου. Μη σας ζαλίσω. Γράψ΄τε μου πάντως ότι θέλετε περί συγγραφής.Έτσι! Να τα έχω για ενθύμιο! Να πάρω και κάτι φεύγοντας, που λένε!ΥΓ. Αν θέλετε γράψ΄τε μου και τι σημαίνει μπλόγκερ και μπλογκ.Είχα την ερώτηση παλιότερα στο λεύκωμα, αλλά τότε ήμουν καινούργια..... και δεν καταλάβαινα πολλά.
posted by elpida @ 10/16/2006 04:14:00 πμ 32 comments
32 Comments:
At Δευ Οκτ 16, 07:21:48 πμ, Λύσιππος said...
Συγγράφω, άρα υπάρχω.Ο Συγγραφέας είναι ο Θεός, Δημιουργός του δικού του Σύμπαντος. Με τις λέξεις ορίζει, γεννά, θανατώνει.

At Δευ Οκτ 16, 02:34:25 μμ, Markos said...
Τι ψάχνεις;Το είπες μόνη σου Συγγραφέας είναι αυτός που συν-γράφει.Γράφει μαζί με κάτι άλλο.Γράφει μαζί με την ψυχή και το μυαλό ίσως και τη φαντασία ενδεχομένως, θα προσέθετα.Ε και βέβαια, άλλο συγγραφέας και άλλο λογοτέχνης.Το σημειώνω αυτό γιατί κάπου αλλού είχα επίσης σημειώσει τα ίδια, λέγοντας ότι είμαι και εγώ ένα συγγραφέας. Γράφω τώρα εδώ.Δεν είμαι όμως λογοτέχνης.Αυτή είναι άλλη διάκριση ...Καλό σου μεσημέρι

At Δευ Οκτ 16, 03:20:33 μμ, ralou said...
Ο Συγγραφέας είναι ο Θεός, Δημιουργός του δικού του Σύμπαντος. Με τις λέξεις ορίζει, γεννά, θανατώνει.Μ αρέσει όπως το λέει ο Λύσιππος.Θα έλεγα όμως σε αυτη την περίπτωση το σωστό θα ήταν:Συγγράφω για να μπορώ να υπάρχω.

At Δευ Οκτ 16, 04:07:58 μμ, Alkyoni said...
εγώ απλά θα συμφωνήσω και με τον λύσιππο και με τον μάρκο και κυρίως με το " άλλο συγγραφέας..άλλο λογοτέχνης" κι έχω την υποψία,πως εσένα περισσότερο το περί της τέχνης του λόγου σ ενδιέφερε :)Καλό απόγευμα

At Δευ Οκτ 16, 06:33:10 μμ, Exilio said...
Kαι εγώ επίσης θα συμφωνήσω με την Αλκυόνη που συμφωνεί με τον Λύσιππο και τον Μάρκο που συμφωνουν και με σένα..:))

At Δευ Οκτ 16, 08:31:08 μμ, Exilio said...
Δεν νομίζω ότι αυτός που εκδίδει κάποια βιβλία αποκτάει αυτομάτως αυτόν τον τίτλο.Όπως είπες και εσύ και ο Μάρκος .."είναι αυτός που γράφει μαζί με την ψυχή και το μυαλό+++".Είναι κάτι παραπάνω απο έναν τίτλο...πφφφ...τίτλος..λέμε τώρα...έχουμε φτάσει πλέον στο σημείο να θεωρούνται όλοι συγγραφείς.Και να σας πώ κάτι...έχω γνωρίσει απο τον χώρο αυτό ανθρώπους που λατρεύουν την συγγραφή και την σέβονται...ταπεινοί και ευαίσθητοι..γιατί όσο πιο ευαίσθητη είναι μια ψυχή..τόσο πιο ευαίσθητη είναι και η συγγραφή.Χμμ..πολύπλοκο θέμα..και τώρα μπερδεύτηκα πιο πολύ με τον λογοτέχνη!Aς ξεμπερδέψει κάποιος!υ.γ(μπλόγκερ;;;.....αυτό και αν είναι πολύπλοκοοοο!!)

At Δευ Οκτ 16, 09:18:47 μμ, George said...
Δέν ξέρω αν θέλω να μπώ σε μια αναζήτηση του ποιός λέγεται συγγραφέας. Ίσως να μπορεί να λέγεται ο καθένας που μπορεί να διατυπώσει τις σκέψεις του στο χαρτί. Βρίσκω όμως περισσσότερο ενδιαφέρον το ερώτημα, που βρίσκει όλη αυτή την έμπνευση ο συγγραφέας; Τι είναι αυτό που τον οδηγεί; Πώς αποκτάτε αυτή η έμπνευση και η φαντασία που πολλοί ξεδιπλώνουν; Υπάρχουν ειδικές τεχνικές που πρέπει να ακολουθείς; Χρειάζεσαι να προσωποποιείς ή να παρατηρείς κάτι για να γίνεις συγγραφέας;

At Δευ Οκτ 16, 11:36:00 μμ, Καπετάνισσα said...
Μάλλον εκείνος που κάνει τα ζητούμενα της ψυχής του, λέξεις. Τα όνειρα, τους πόθους, τις αναζητήσεις, τις σκέψεις του, τις καταθέτει στο χαρτί (ή στην οθόνη πλέον...). Σ' αυτές τις σκέψεις, μα πιότερο στα συναισθήματα, δίνει πνοή, δίνει ζωή γραπτού λόγου, πολλαπλώς δομημένου. Κι επιπροσθέτως, επαγγέλεται τη γραφή ζώντας από τις δημιουργίες του.Να το πιω πιο απλά;Με τα υλικά της ψυχής του, φτιάχνει ιστορίες.

At Τρι Οκτ 17, 12:01:08 πμ, ΓΟΥΡΙ said...
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

At Τρι Οκτ 17, 12:33:01 πμ, Exilio said...
(Elpida...έχω στείλει 3 μέιλς...τα πήρες??????!!!)

At Τρι Οκτ 17, 02:20:24 πμ, Sailor said...
Αυτός που βλέπει, σκέφτεταικαι γράφει !Αυτός που ζωντανεύει το άψιχοχαρτί, γράφοντας με το μολύβι του,με λέξεις, φράσεις και εκφράσειςκαι που δεν είναι θεόςπαρά μονάχα άνθρωπος που βλέπεικαι σκέπεται!καλό πρωινό !Όσο για λογοτέχνηόλοι λένε ότι πρέπει να έχειςσπουδάσει λογοτεχνία, αλλιώςδεν θα μπορέσεις ποτέ να πουλήσειςγια να τα οικονομίσεις !

At Τρι Οκτ 17, 11:04:53 πμ, alcimede said...
Θα συμφωνήσω με τους προλαλλίσαντες.Αλλά εν τέλει, συγγραφέας, καλλιτέχνης, μπλόγκερ, ηθοποιός, υπάλληλος, όλα ταμπέλες είναι που ονοματίζουν ένα μόνο κομμάτι του κάθε ανθρώπου. Ταμπέλες-λέξεις πολύσημες που ο καθένας αλλιώς τις εκλαβάνει. Όλοι μας έχουμε μέσα μας κάτι από όλες αυτές τις ταμπέλες, άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο, άλλος με έφεση άλλος όχι. Έχει σημασία τελικά ποιά θα είναι η πρωταρχική ταμπέλα του καθενός και τι αυτή η ταμπέλα σημαίνει;

At Τρι Οκτ 17, 03:20:09 μμ, Χρήστος Φασούλας said...
Δύσκολα βάζεις, Ελπίδα...Ακόμα κι οι συγγραφείς, νομίζω, δεν ξέρουν την απάντηση. Γι' αυτό γράφουν, εξάλλου. Για να τη βρουν.:)

At Τρι Οκτ 17, 10:17:11 μμ, ΓΟΥΡΙ said...
Αν μου πεις τι θα πει γιατρός θα σου πω.

At Τρι Οκτ 17, 11:35:22 μμ, elgalla said...
Δεν ξέρω αν μπορεί να οριστεί με σαφήνεια.Θα έλεγα ότι είναι κάποιος για τον οποίο το γράψιμο είναι εξίσου ζωτική λειτουργία με την αναπνοή....κάποιος που γράφει γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς...γιατί αν το κρατήσει μέσα του το κεφάλι του θα σκάσει από τις ιστορίες...κάποιος που παίζει με τις λέξεις και τις πλάθει με τα χέρια του σαν πηλό...κάποιος που δεν είναι ποτέ ο εαυτός του χωρίς να είναι ταυτόχρονα και κάποιος άλλος...κάποιος που βλέπει ιστορίες στο ταβάνι, εκεί όπου άλλοι βλέπουν κηλίδες υγρασίας...κάποιος που κάνει την καρδιά σου να χτυπάει πιο δυνατά όταν διαβάζεις κείμενά του...Μπορεί να'ναι και πολλά άλλα, δεν ξέρω. Αυτά μου ήρθαν...Φιλιά πολλά!

At Τετ Οκτ 18, 12:59:58 πμ, sofi-k said...
Δε ξέρω τι θα πει μπλογκ, αυτό που ξέρω είναι ότι εδώ μέσα βρήκα φιλαράκια...Καληνύχτα ελπίδα μου!

At Τετ Οκτ 18, 09:20:02 μμ, elpida said...
Λύσιππε, ευχαριστώ και συμφωνώ!

At Τετ Οκτ 18, 09:22:59 μμ, elpida said...
Marko moυ, εννοείται άλλο συγγραφέας και άλλο λογοτέχνης! Ο λογοτέχνης κεντάει, ενώ ο συγγραφέας "γαζώνει" και ...."γκαζώνει"!

At Τετ Οκτ 18, 09:31:41 μμ, elpida said...
ralouΕμένα μου άρεσε πολύ και η δική σου εξήγηση:"Συγγράφω για να μπορώ να υπάρχω!"

At Τετ Οκτ 18, 10:08:35 μμ, elpida said...
alkyoni μου, για τον λογοτέχνη δεν έχω καμμία απορία.Τα εξηγεί όλα η λέξη. Τεχνίτης του λόγου. Με τον συγγραφέα έχω πρόβλημα, γιατί εγώ θεωρώ συγγραφέα όποιον γράφει, είτε στο χαρτί, είτε στο μπλογκ, είτε εκδόσει βιβλίο.Κι ο μαθητής που γράφει έκθεση στο σχολείο, συγγραφέας της έκθεσής του λέγεται.Αν απορώ κάπου είναι, γιατί ο τίτλος του συγγραφέα, ακούγεται τόσο βαρύγδουπος κι έχει μπερδευτεί με τον τίτλο των μεγάλων συγγραφέων. Εκεί νιώθω μια αδικία και νομίζω ότι ισοπεδώθηκαν όλα.Εκεί θα έπρεπε να υπάρχει ένας άλλος διαχωρισμός.Συγγραφέας λέγεται κι αυτός που αντιγράφει κάνοντας μια εργασία, συγγραφέας κι αυτός που γράφει ότι του κατέβει και όπως του κατέβει, συγγραφέας κι αυτός που έβγαλε κάποιο βιβλίο, είτε γιατί είχε την οικονομική ευχέρεια ή την ευκαιρία, συγγραφέας και ο Όσκαρ Γουάιλντ και τόσα άλλα μεγάλα ονόματα! Εκεί έχω το πρόβλημα.Νιώθω τόσο βαρύ αυτόν τον τίτλο, τον έχω τόσο ψηλά, που νιώθω άσχημα όχι μόνο που κάποιοι κυκλοφορούν με το καρτελάκι του συγγραφέα, γράφοντας στη ζωή τους 5 αράδες, ακόμα κι όταν λένε και εμένα την ίδια,ότι είμαι συγγραφέας, τόσο εύκολα!Εκεί κλωτσάω και ζητάω ένα άλλο επίθετο μπροστά απ΄αυτή τη λέξη που έγινε μόδα. Ας πούμε:Ερασιτέχνης συγγραφέαςΜερακλής συγγραφέαςΔιαβασμένος συγγραφέαςΠετυχημένος συγγραφέαςΑναγνωρισμένος συγγραφέαςΕρευνητής συγγραφέαςΒραβευμένος συγγραφέαςΚλασσικός συγγραφέαςΙστορικός συγγραφέαςΦανταστικός συγγραφέαςΕπαγγελματίας συγγραφέαςΚατά παραγγελίαν συγγραφέας(Ξέρεις είχα διαβάσει αγγελία εκείνο το βράδυ που αναγνωρισμένος συγγραφέας ζητούσε έμπνευση και πλήρωνε! Γι΄αυτό είχα νευριάσει).Καβαλημένος συγγραφέας!Τι άλλο να σκεφτώ; Κάτι που να ξεχωρίζει τα πράγματα. Με καταλαβαίνεις τι εννοώ;

At Τετ Οκτ 18, 10:11:41 μμ, elpida said...
exilio μου, συμφωνούμε! Όσο για το μπλογκ, θέλει δικό του ποστ και άλλη συζήτηση, γιατί πέρασε απαρατήρητο.Είναι όντως μπερδεμένα τα πράγματα στην εποχή μας.

At Τετ Οκτ 18, 10:24:28 μμ, elpida said...
georgeΕσύ το πας σ΄αυτόν που θέλει να γίνει συγγραφέας. Εγώ νόμιζα μέχρι τώρα ότι είναι κάτι που σου βγαίνει χωρίς να το θέλεις.Υπάρχει μέσα σου, σ΄ενοχλεί, σε βασανίζει, δεν σ΄αφήνει να κοιμηθείς κι αν δεν το γράψεις σε χαρτί, μπορεί και να σου στρίψει. Το είχα παρομοιάσει σαν τον "εμετό", που αν δεν βγει, δεν ξαλαφρώνεις. Τελευταίως είδα ότι υπάρχουν τεχνικές γραψίματος. Ίσως σήμερα η συγγραφή να διδάσκεται κιόλας. Σ΄αυτό θα πρέπει να σου απαντήσουν κάποιοι που ξέρουν και που είναι ήδη πετυχημένοι συγγραφείς, αλλά μην περιμένεις να τους βρεις εδώ για να τους ρωτήσεις.Θα πρέπει να βρεις τα λιγκ απ΄το διαβαζω, να τους επισκεφτείς και να τους ρωτήσεις.Εδώ δεν ξέρω αν κάποιος θα ξέρει να σου απαντήσει.Σ΄ευχαριστώ που με επισκέφτηκες πάντως!

At Τετ Οκτ 18, 10:29:14 μμ, elpida said...
ΚαπετάνισσαΝαι κορίτσι μου, αλλά δεν φτιάχνουν όλοι με τα υλικά της ψυχής τους ιστορίες. Μετράει και η γνώση το διάβασμα, η έρευνα σε άλλους κι αυτά δεν είναι εφόδια ψυχής, αλλά εφόδια της ζωής. Άρα πάλι σε κατηγορίες συγγραφέων καταλήγουμε.Έχω κολλήσει σ΄αυτό; Ξεκολείστε με!

At Τετ Οκτ 18, 10:30:45 μμ, elpida said...
γούρι, εδώ μιλάμε σοβαρά! Ο Τοτός κι αν είναι συγγραφέας με τα τόσα ανέκδοτα!

At Τετ Οκτ 18, 10:56:32 μμ, elpida said...
Σαιλόρ έτσι είναι εν μέρει.Γιατί δεν γράφουν μόνο όλοι οι συγγραφείς ότι σκέφτονται και βλέπουν, γράφουν κι άλλα. Ξέρω λογοτέχνες που δεν σπούδασαν. Ξέρω και μία που γράφει απλά το κείμενό της όπως εμείς και μετά ανοίγει το λεξικό με τα κοσμητικά επίθετα και στολίζει την κάθε λέξη.Αν δεις το πρώτο κείμενο με το δεύτερο, λες και το έγραψε άλλος άνθρωπος.Κι εκεί έχω μια ένσταση. Μπορεί να είναι υπέροχο το αποτέλεσμα και ζηλευτό και να αρέσει, μα δεν είναι 100% δικό της. Έχει βοηθηθεί, έχει δανειστεί, έχει κλέψει!Στόλισε την δική της ψυχή με λέξεις όμορφες που στην καθημερινή ζωή δεν τις λέει, ούτε καν ξέρει την εννοιά τους.Ανοίγει το λεξικό για να τις καταλάβει και μετά τις ξεχνάει.Εκεί πια, το λέω εργασία και όχι συγγραφή.Θα μου πεις, κάντο αν το μπορείς κι εσύ. Θα σου πω, δεν θα μπορούσα ποτέ να στολίσω την δική μου την ψυχή με κάτι ξένο, όσο ωραίο κι αν ήταν αυτό! Θα με πεις εγωίστρια. Θα σου πω: Ναι! Εκεί είμαι! Το βιβλίο της Μάννας αν βρήκε τόσα εμπόδια είναι γιατί δεν ήθελα να διορθώσω ούτε κόμα από κείνες τις ιερές στιγμές που εγώ περνούσα. Αν το έγραφα τώρα, θα ήταν πολύ πιο διαφορετικό, μα τότε, δεν θα ήταν το Μάννα, του ΤΟΤΕ!Εγώ δίνω μεγάλη αξία στο γραπτό της κάθε στιγμής και δεν θέλω να επεμβαίνω μετά. Θέλω να παγώνει όπως μια φωτογραφία. Εκεί μπορείς να μπεις και κάτι να αλλάξεις; Όχι. Τότε; Γιατί στο γραπτό; Για να αρέσει στους άλλους;Τότε, αν γράφεις για τους άλλους, τότε είσαι πάλι άλλου είδους συγγραφέας. Πάλι στα είδη καταλήγουμε....Συγνώμη σαιλορ, σε ζάλισα!Καλό σου βράδυ! Εσύ τι λες;

At Τετ Οκτ 18, 11:06:06 μμ, elpida said...
alcimedeΘα έπρεπε να μην έχει καμιά σημασία κορίτσι μου, αλλά μερικές φορές έχει.Οι ταμπέλες όταν δίνονται να ανήκουν εκεί που πρέπει και όπως πρέπει. Να μην επαναλαμβάνομαι. Αν θέλεις διαβάζεις τα παραπάνω σχόλια, για να δεις που διαφωνώ. Σ΄ευχαριστώ!

At Τετ Οκτ 18, 11:12:49 μμ, elpida said...
Χρήστος ΦασούλαςΧρήστο μου, ξέρω ότι βάζω δύσκολα.15 χρόνια το ρωτάω και κανένας δεν με κάλυψε στην απάντηση. Λες να γράφουμε για να βρούμε αυτή την απάντηση;Δεν το είχα σκεφτεί! Μπορεί να είναι κι έτσι. Πάντως θα μπορούσαν να βάλλουν μία τάξη οι εκδότες και οι κριτικοί, για να μην υπάρχει αυτό το μπέρδεμα. Δεν νομίζεις;

At Τετ Οκτ 18, 11:17:07 μμ, elpida said...
γούρι μου, καθένας με τον πόνο του! Περαστικά σου εύχομαι. Πάντως, δένεις με το θέμα. Όπως ο γιατρός σπουδάζει και παίρνει και μια ειδικότητα και λέγεται παθολόγος γιατρόςορθοπεδικός γιατρόςχειρούργος γατρός και τόσα άλλα,ακόμα και πρακτικός γιατρός υπάρχει(αυτός που δεν σπούδασε), κάτι τέτοιο ψάχνω να βρω και στους συγγραφείς, αλλά δεν το βρίσκω.

At Τετ Οκτ 18, 11:22:15 μμ, elpida said...
elgalla moy, όλα αυτά είναι και άλλα τόσα, αλλά αυτά κάτι μου θυμίζουν απ΄την κατηγορία του εξ΄ανάγκης συγγραφέα, του συγγραφέα εκ γενετείς, που μπορεί να μην τον διαβάσουν ποτέ και να μην τον μάθουν ποτέ, ακόμα και μετά θάνατον! Διαφωνείς;

At Τετ Οκτ 18, 11:25:21 μμ, elpida said...
sofi-kΓειά σου ρε σοφάκι μου! Είσαι η μόνη που δεν ασχολήθηκες με το θέμα συγγραφέας και μίλησες για το μπλογκ. Έτσι είναι. Εδώ βρήκαμε όλοι μας φιλαράκια.Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

At Πεμ Οκτ 19, 01:31:43 πμ, mithrandir said...
Pesta xrusostomi!Notis, monadikos, ta eipe ola

At Πεμ Οκτ 19, 03:01:52 πμ, elpida said...
Ο Νότης το τραγούδησε. Κάποιος άλλος το έγραψε. Ποιός αλήθεια;

Χιονισμένη Ζαγορά

Και επειδή τον χειμώνα δεν θα έχω ίντερνετ, απολαύστε χιονισμένη την Ζαγορά, τώρα που μπορώ να σας την δείξω.
posted by elpida @ 10/14/2006 02:33:00 πμ 10 comments
10 Comments:
At Σαβ Οκτ 14, 02:43:29 πμ, elpida said...
Ξέρω ότι σήμερα σας ζάλισα, αλλά το ευχαριστήθηκα! Να είστε όλοι καλά! Καλή ψήφο και να προσέχετε στους δρόμους!

At Σαβ Οκτ 14, 09:16:58 πμ, Exilio said...
Ουάουυυ..πολύ χιόνι...και πολύ κρύο!!Μπρρρρρρρ!!!

At Σαβ Οκτ 14, 12:31:24 μμ, Sailor said...
Καλημέρακαι εσύ να προσέχεις !Να φροντίσεις για Ίντερνετείναι πολύ απλό και εύκολο !καλό πρωινόφιλιά πολλά !

At Σαβ Οκτ 14, 01:51:55 μμ, kira said...
Λατρεύω τη Ζαγορά. Η πλατεία του Αη Γιώργη είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου μέρη σ' αυτόν τον κόσμο. Με χιόνι ή χωρίς...

At Κυρ Οκτ 15, 12:52:55 μμ, Loreley-lucyluce said...
Tι όμορφα!Λευκό, απαλό, καθάριο χιονάκι!Θέλω να χωθώ μέσα!Εδώ στο "ατίνα" αργούμε ακόμα να δούμε τέτοια λευκότητα, ε;Ελπίδα μου, σού ανέβασα ένα κομμάτι με Ελευθερία Αρβανιτάκη.Καλημέρες!

At Δευ Οκτ 16, 01:20:48 πμ, elpida said...
exilioΑπόψε γύρισα. Μπορεί να μην είχε χιόνι, μα χειμώνιασε πολύ. Πούντιασα, όντως! Δεν φαίνεται να σ΄αρέσει το κρύο. Ε;

At Δευ Οκτ 16, 01:28:34 πμ, elpida said...
Θα δω sailor μου!Η απόφαση θα εξαρτηθεί από πολλά άλλα. Θα δείξει.Ακόμα όμως δεν την ψάχνω, γιατί προέχουν άλλα.Φιλάκια πολλά!Καλό σου βράδυ!

At Δευ Οκτ 16, 01:30:28 πμ, elpida said...
KiraΈχεις έρθει στο χωριό μου; Χαίρομαι!

At Δευ Οκτ 16, 01:33:43 πμ, elpida said...
oreley-lucyluseΜου έδωσες πολλή χαρά με την αφιέρωση, το τραγούδι (και τι τραγούδι!) και την τιμή!Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς!

At Δευ Οκτ 16, 12:19:55 μμ, Exilio said...
Πως καλέ!Το κρύο το προτιμώ απο την ζέστη!Τουλάχιστον γι'αυτό κάνεις κάτι..ντύνεσαι...για το άλλο;Χιόνια,χιόνια,χιόνια,χιόνια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: