Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Σκόρπια ... 18

Παρασκευή, Αύγουστος 11, 2006

Απλός χαιρετισμός

Είναι πολλές οι φορές που στεναχωριέμαι, γιατί δεν ξέρω να χρησιμοποιήσω σωστά τον υπολογιστή. Σήμερα, αν ήξερα, θα σας έβαζα ένα τραγούδι. Ποιο, δεν ξέρω! Ίσως αυτό που λέει : «Είναι μια ώρα δύσκολη, του χωρισμού η ώρα.... κανείς δεν ξέρει τι να πει, τα λέει, όλα η σιωπή....»
Ίσως κάποιο άλλο, που δεν μου έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό. Αλλά, αφού δεν ξέρω, είμαι αναγκασμένη να μιλήσω με λέξεις. Και για άλλη μια φορά, οι λέξεις μου κρύφτηκαν....
Πριν δώδεκα χρόνια, τέτοια εποχή μάλιστα, Αύγουστο του 94, έψαχνα λέξεις για τον επίλογο του βιβλίου της Μάννας. Κάθε μέρα αναζητούσα τον επίλογο. Έγραφα κι άλλον, κι άλλον, μέχρι που ο επίλογος έγινε κι ο ίδιος ένα ολόκληρο βιβλίο. Κι ακόμη ανοιχτός παρέμεινε, παρόλο που το βιβλίο κυκλοφορεί. Δεν βρήκα ποτέ τις κατάλληλες λέξεις για να Την χαιρετήσω οριστικά.
Είναι παράξενο, αλλά το ίδιο μου συνέβη και φέτος με το μπλογκ. Μέρες το παλεύω!Ήξερα ότι κάποια στιγμή θα φύγω για το χωριό κι ότι εκεί δεν θα έχω ίντερνετ. Όσο πλησιάζει η ώρα, παρόλο που όχι "πρέπει", αλλά θέλω να φύγω, λες και τα πόδια μου σέρνουν αλυσίδες, λες και θα χάσω το νόημα της ζωής μου, μελαγχολώ, νιώθω ένα σφίξιμο.... δεν ξέρω πως να το εξηγήσω.
Δεν το κρύβω ότι με επηρέασαν και κάποια σχόλια και μέιλ αλλά, εδώ και μέρες βασανίζομαι στο πως θα σας χαιρετήσω. Να σας πω θα λείψω για λίγο; Είναι ψέμα. Να σας πω, πως μόλις γυρίσω, θα τα λέμε όπως πρώτα; Κι αυτό ψέμα. Αφού ξέρω ότι δεν θα έχω τον χρόνο. Για να ποστάρω ένα κείμενο, ίσως. Μα εγώ τόσον καιρό, δεν έγραφα μόνο κείμενα. Ερχόμουν σε όλους σας. Να σας χαιρετήσω, να μάθω τα νέα σας, να προβληματιστώ μαζί σας, να μιλήσω μαζί σας, να ενημερωθώ για πράγματα που δεν ξέρω. Κι αυτό απαιτούσε ώρες. Δεν επισκεπτόμουν μόνο όποιον με σχολίαζε, αλλά κι άλλους που με άγγιζαν οι σκέψεις τους. Σε άλλους σχολίαζα, σε άλλους έφευγα.
Έτσι το εννοώ εγώ το μπλογκ. Όχι γράφω και ελάτε να με διαβάσετε! Αυτό το κάνεις μόνο σε ένα βιβλίο. Ούτε μ΄αρέσει ένας στενός και κλειστός κύκλος ανθρώπων. Αν είναι ανταλλάζεις τηλέφωνα και γράμματα. Δεν χρειάζεται να πιάνεσαι στην καρέκλα με τις ώρες και να χάνεις ώρες απ΄τον ύπνο σου, ή την βόλτα σου. Αυτό κυρίως σκέφτηκα και είπα να κλείσω το μπλογκ, εφόσον δεν θα μπορώ να είμαι σωστή απέναντί σας, από δω και πέρα.
Απ΄την άλλη είναι και πολλά που δεν ξέρω να κάνω και μου δυσκολεύουν την ζωή και μου τρώνε πολύ χρόνο. Παράδειγμα, για να βρω κάποιον που δεν μου έχουν βάλλει στα λινγκ, πάω σε δέκα άλλα για να τον βρω.
Με έχετε συγκινήσει πολύ όλοι σας! Ιδιαίτερα ο reader's- diggest με τα λόγια του και η in selance με το τραγούδι της! Δεν ξέρω! Μα την αλήθεια, δεν ξέρω τι θα κάνω. Ίσως να απορείτε κιόλας, γιατί το κάνω τραγικό. Και δίκιο θα έχετε!
Εξάρτηση και κόλλημα είναι. Το κατάλαβα. Θα μου περάσει! Θα πάω στο χωριό μου, θα πάρω καθαρό αέρα, θα τελειώσω τις δουλειές μου, κι όταν με το καλό γυρίσω, θα δω πως θα συντονίσω τη ζωή μου και το μπλογκ.
Οπότε, δεν χρειάζονται ωραίες λέξεις, ούτε λόγια χαιρετισμού. Ας τ΄αφήσω κι αυτό το θέμα ανοιχτό, γιατί κάθε στιγμή που έρχεται είναι και μια καινούργια στιγμή, σκέψη ή μια άλλη ανάγκη.
Ας μην σας χαιρετήσω οριστικά λοιπόν. Είναι πιο εύκολο και για μένα. Πονάει λιγότερο και δεν θα χάσω την ευκαιρία να σας μιλάω όποτε το μπορώ ή το έχω ανάγκη.
Να είστε καλά όλοι σας! Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι και καλές διακοπές σε όσους πάνε τώρα. Σε όσους γύρισαν, δεν θα πω "καλό χειμώνα", αλλά καλές δυνάμεις και να τους δοθεί πάλι η ευκαιρία να το ξανασκάσουν.....
Εμένα σωματικά θα με βρείτε μεταξύ Βόλου, Ζαγοράς και Χορευτού. Ψυχικά, στο βιβλίο μου. Πάντα! Και στο λεύκωμά μου, που είναι στον Μάιο και όποιος θέλει συμπληρώνει.
Ευχαριστώ που με δεχτήκατε στην συντροφιά σας με τόση αγάπη! Τέσσερις ολόκληρους μήνες μαζί σας ήταν για μένα μια ολόκληρη ζωή! Να προσέχετε τον εαυτό σας και να με θυμάστε με αγάπη, όπως θα κάνω κι εγώ!
ΥΓ1: Μόλις τηλεφώνησε ο Αγγελής! " Έρχομαι τριήμερο", μου είπε! Δεν με ρώτησε. Δεν ήταν στο πρόγραμμα. Μπαίνει μόνος του. Έτσι είναι τ΄αδέλφια! Μέσ΄την βδομάδα έρχονται και οι υπόλοιποι συγγενείς.
Έτσι είμαι εγώ! Δεδομένη αγάπη!
Από αύριο αρχίζει το πανηγύρι στην καινούργια αυλή μας!
11 Αυγούστου σήμερα. Συμβολική αυτή η ημερομηνία για μένα.
ΥΓ2 Η φωτο με τα χέρια συμβολίζει χαιρετισμό.
Η φωτο με τα κυκλάμινα συμβολίζει πως ήμουν μόνη και βρήκα πολύ καλούς φίλους.
posted by elpida @ 8/11/2006 07:21:00 μμ 41 comments
41 Comments:
At Παρ Αυγ 11, 09:35:01 μμ, m.hulot said...
καλή ξεκούραση. και καλή επιστροφή.

At Παρ Αυγ 11, 10:03:39 μμ, Ergo te Lina said...
Καλες διακοπες....ωραιες φωτογραφιες....:)

At Παρ Αυγ 11, 10:04:21 μμ, Little A said...
Kαλή ξεκούραση κ να περάσεις καλά!Όσο για το blog, αν έχεις την όρεξη, ελπίζω να βρίσκεις κ τον χρόνο. ;)Καλή επιστροφή!

At Παρ Αυγ 11, 10:48:30 μμ, FunKy_MouToN said...
Άσε μας εμάς!Κοίτα εσύ να περάσεις καλά....θα τα ξαναπούμε σίγουρα..μην ανησυχείς!Θα στο προσέχουμε το σπίτι!Αγκαλίτσα;**********************

At Παρ Αυγ 11, 10:52:22 μμ, Psipsinel said...
kales diakopes kai kala na perasis. emeis edo tha imaste.

At Σαβ Αυγ 12, 12:21:34 πμ, elpida said...
m.hulotΣ΄ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ ότι επιθυμείς!

At Σαβ Αυγ 12, 12:22:59 πμ, elpida said...
εργοτελίνα μου, ας είναι καλά το γκουγκλ! Ευχαριστώ! Θα μου λείψει η ενημέρωσή σου,πολύ!

At Σαβ Αυγ 12, 12:24:01 πμ, elpida said...
little aΚάπως έτσι θα γίνει! Σ΄ευχαριστώ πολύ!

At Σαβ Αυγ 12, 12:25:06 πμ, elpida said...
Πολλές αγκαλίτσες προβατάκι μου! Να μου το προσέχετε σαν τα μάτια σας!

At Σαβ Αυγ 12, 12:26:42 πμ, elpida said...
Μακάρι ψιψίνα μου να είστε όλοι εδώ! Ευχαριστώ πολύ!

At Σαβ Αυγ 12, 02:34:18 πμ, Stavros Katsaris said...
Καλές διακοπές καλή ξεκούραση!Take your time....

At Σαβ Αυγ 12, 02:55:40 πμ, Sailor said...
Γεια σου κυκλάμινο του βουνούνα είσαι πάντα καλά όπου καιαν είσαι, ότι και αν κάνεις,δεν θα ήθελα να σε στενοχωρίσωγια κανένα λόγο λεγοντά σουότι σε θέλουμε κοντά μαςγιατί είναι και λίγο εγωιστικόκαι εμένα αυτά δεν μου αρέσουνστ αλήθεια.Να περνάς καλά και να είσαιπάντα όπως νοιώθεις και όπως είσαικαι να είσαι σίγουρη ότι πάνταθα σε θυμάμεκράτησα και τα κυκλάμινα στο προσωπικό μου άλμπουμ φωτογραφιώνκαλό σου καλοκαίριφιλιά

At Σαβ Αυγ 12, 01:48:04 μμ, Anonymous said...
Ζητείται Ελπίς. Που πας Ελπίδα;

At Σαβ Αυγ 12, 02:48:45 μμ, Καπετάνισσα said...
Μα τι αποχεραιτισμοί είναι αυτοί!Λες και στερέψανε οι στράτες;Έλα να σε πάρω μια αγκαλιά και σιωπή! Ορίστε μας..."Απλός χαιρετισμός" και μας πήραν και τα κλάμματα!Φιλιά ρόδινα.Κι αυγουστιάτικα.Να τρέξουνε, να σε βρούνε και μετά να γίνουνε φιλιά της επιστροφής!

At Σαβ Αυγ 12, 04:52:55 μμ, elgalla said...
Μάλλον δε σε πρόλαβα πριν φύγεις...κρίμα!Αλλά ήμουν χώμα απ'το ταξίδι κι έπεσα νωρίς για ύπνο. Καλές διακοπές, καλά συναπαντήματα με όλους τους συγγενείς και καλά να περνάς!Φιλιά!:Ο)

At Κυρ Αυγ 13, 01:05:50 πμ, simon says said...
Τα λέμε Ελπίδα.:Ο)

At Κυρ Αυγ 13, 04:53:08 πμ, Γωγώ said...
Σίγα μωρέεεε...κοίτα να περάσεις καλά και εμείς εδώ θα είμαστε! Εύχομαι να περάσεις τέλεια και να γυρίσεις ανανεωμένη και ξεκούραστη. Αν θέλεις εγώ μπορώ να σε βοήθησω να βάλεις τραγούδι και γενικά μπορώ να σε βοηθήσω σε ό,τι έχει σχέση με το blog σου.

At Κυρ Αυγ 13, 07:58:47 μμ, dr.Uqbar said...
Καλή επιστροφή,Γιατί θα γυρίσεις

At Δευ Αυγ 14, 10:32:50 πμ, ptwsh said...
Ωραία τα "λόγια" σου. Να πάρεις μπόλικο καθαρό αέρα. Να ακολουθήσουμε και εμείς μετά, να πάρουμε σειρά.γεια χαρά

At Δευ Αυγ 14, 10:37:50 μμ, kyriaz said...
Έχω αρχίσει ν'αναρωτιέμαι τι συμβαίνει....Θα πάει μακριά αυτή η βαλίτσα;Πόσοι άλλοι θα μας φύγουν δηλαδή;...Δεν το δέχομαι με τίποτα...Εντελώς φασιστικά σου το απαγορεύω!Πάρε λίγο καθαρό αέρα κι εδώ είμαστε να τα λέμε..Εντάξει;...Με δημοκρατικές...ευαισθησίες,kyriaz

At Τρι Αυγ 15, 05:12:40 μμ, scalidi said...
ναι, απλός χαιρετισμός, όχι αποχαιρετισμός, αμαρτία είναι...

At Τρι Αυγ 15, 08:09:41 μμ, ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΣ said...
Καλά να περάσεις, να ξεκουραστείς, να διασκεδάσεις, να "φορτώσεις" εικόνες, από κείνες που μόνο ΄κει πάνω συναντάς. Εκει που μιλάς με το δημιουργό. Γέμισε το βαζακι σου κυκλάμινα από το βουνό. ΄Οσο για μένα, στο δικό μου χωριό έχω φυτέψει έξω από το παράθυρό μου, θα τα βλέπω και θα σε θυμάμαι. Σε περιμένουμε, γιατί πιστευουμε πως δεν θα μας εγκαταλείψεις και δεν πρέπει. Σε χρειαζόμαστε!

At Τετ Αυγ 16, 12:37:15 μμ, deadendmind said...
Να'μαι κι εγώ! Λυπάμαι που άργησα, αλλά προσφέρω αγκαλιές και λουλούδια! :-)

At Παρ Αυγ 18, 10:39:12 μμ, Serenity said...
Θα γυρίσεις, είναι σίγουρο!Ως τότε, καλή ξεκούραση και πολλά φιλιά!Smouts!

At Σαβ Αυγ 19, 08:46:55 μμ, κατερίνα said...
Παιδιά γειά σας! Δεν άντεξα!Πήρα την αδελφή μου και ψάξαμε για ίντερνετ καφέ στο χωριό μου. Είχε!Κάθομαι σα χαζό και σας γράφω! Να είστε όλοι σας καλά! Μου λείπει πολύ και το μπλόγκ και η παρέα σας. Βλέπω όμως ότι έχω πρόβλημα ως μπλογγερ και σας γράφω ως Κατερίνα. Να περνάτε όλοι σας καλά και θα τα ξαναπούμε!

At Τρι Αυγ 22, 12:02:23 πμ, elpida said...
stavros katsarisΤα λέμε Σταύρο μου!Να προσέχεις τα λουλούδια μ΄αυτές τις ζέστες. Δεν την αντέχουν! Φιλιά πολλά!

At Τρι Αυγ 22, 12:04:07 πμ, elpida said...
sailorΓειά σου καπετάνιε μου! Με συγκίνησες με τα κυκλάμινα! Να είσαι πάντα καλά και καλά να περνάς!

At Τρι Αυγ 22, 12:04:38 πμ, elpida said...
ανώνυμεΕδώ είμαι! Παρούσα!

At Τρι Αυγ 22, 12:06:45 πμ, elpida said...
καπετάνισσαΉρθαν τα φιλιά σου και με βρήκαν.... Μ΄έφεραν... και θα με ξαναφέρουν! Σου στέλνω κι εγώ πολλά πολλά δροσερά φιλιά, με πολλή πολλή αγάπη!

At Τρι Αυγ 22, 12:10:12 πμ, elpida said...
elgallaΔεν πειράζει κορίτσι μου! Σε λίγο θα σου στείλω μέιλ. Να περνάς καλά και καλό διάβασμα!

At Τρι Αυγ 22, 12:10:49 πμ, elpida said...
σιμονΆντε να δούμε, πότε!Φιλιά πολλά!

At Τρι Αυγ 22, 12:12:22 πμ, elpida said...
γωγώ μου, σ΄ευχαριστώ κορίτσι μου!Μάλλον θα σ΄ενοχλήσω τον Σεπτέμβρη.Ελπίζω! Μέχρι τότε -και πάντα- να είσαι καλά! Φιλιά πολλά!

At Τρι Αυγ 22, 12:16:41 πμ, elpida said...
dr.ugbarΟ δολοφόνος πάντα γυρίζει στον τόπο του εγκλήματος...Φιλιά πολλά!

At Τρι Αυγ 22, 12:18:10 πμ, elpida said...
ptwshΑν περιμένετε εμένα για να πάρετε σειρά, αλίμονό σας! Φροντίστε το νωρίτερα. Φιλιά πολλά!

At Τρι Αυγ 22, 12:20:15 πμ, elpida said...
kyriazΓειά σου "φασίστα" δημοκράτη! Μ΄έκανες και γέλασα. Να είσαι καλά!Σ΄ευχαριστώ για την αξία που μου δίνεις!

At Τρι Αυγ 22, 12:21:33 πμ, elpida said...
scalidiΓειά σου Σταυρούλα μου! Χαθήκαμε, μα θα ξαναβρεθούμε! Φιλιά πολλά, να περνάς καλά!

At Τρι Αυγ 22, 12:25:34 πμ, elpida said...
μυλοπόταμοςΌχι και με χρειαζόσαστε! Ευχαριστώ πάντως για τα καλά λόγια. Είναι άδικο όμως, να δέχομαι τα καλά ανώνυμα λόγια και στα κακά να κλωτσάω...Να δω πως θα το διορθώσω αυτό. Να είσαι καλά!

At Τρι Αυγ 22, 12:28:33 πμ, elpida said...
deadendmindΓειά σου φωτοβολίδα μου! Θά΄ρθω να κεραστώ! Φιλιά πολλά!

At Τρι Αυγ 22, 12:29:25 πμ, elpida said...
serenityΓειά σου γλυκό κορίτσι! Φιλιά πολλά!

At Δευ Αυγ 28, 01:32:32 πμ, μεθυσμένα χρώματα said...
όπου και να είσαι, όπου και να πας, να περνάς καλά...πολύ καλά!πολλά φιλιά!

At Τρι Αυγ 29, 01:55:49 πμ, elpida said...
Κι εσύ! μεθυσμένα μου χρώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: