Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Σκόρπια ... 2

Κυριακή, Σεπτέμβριος 10, 2006

Σκόρπια ήμουν

Σκόρπια είμαι.Ζαγορά!Η ευτυχία είναι εδώ. Στις ρίζες.Πόσο πάλεψα να ζήσω χωρίς αυτές;Πόσο;23 χρόνια. Κάπου τόσο.Είμαι σκόρπια.....Μακάρι να τα καταφέρω να είμαι παντού. Μακάρι!....Έχω αγάπη και την δίνω. Σκόρπια είμαι. Τι παίρνω;
Κάτι παίρνω.Η χαρά μου;
Είμαι στο χωριό μου. Δεν το είδα ακόμα. Δεν είμαι έτοιμη να το δω. Μ΄ενδιαφέρει η καρδιά του κι αυτή είναι, τι άλλο; Το σπίτι μου!Θεέ μου, σ΄ευχαριστώ! Δεν αξιώθηκα να το κάνω παλατάκι, φωλιά αγάπης όμως για όλους, μπορώ να το κάνω.
.....Όσοι αγαπάνε, έτσι κάνουν. Πονάνε τους άλλους. Γιατί; Εσένα ρωτάω..........είμαι χαρούμενη ....... Είμαι στο χωριό μας! Στο σπίτι μας! Τα κατάφερα!.....είμαι πολύ ευτυχισμένη. Σε καλό να μου βγει! Αγαπάω όλον τον κόσμο!....Ξέρω ότι το φάρμακο είναι η Ζαγορά. Γι΄αυτό ήρθα. Θα την βρω την Κατερίνα μάννα, που θα πάει; Χρόνο χρειάζομαι.Και τότε, όταν την βρω, όταν φορτώσουν οι μπαταρίες μου, τότε, θα κάνω πολλά!Είμαι ευτυχισμένη μάννα και μόνο που είμαι εδώ......Θέλω να μείνω εδώ. Όχι όμως κλειδαμπαρωμένη μέσα. Όχι! Την αυλή αγαπώ. Τα λουλούδια μου. Τις γαρδένιες μου που τρελάθηκαν στα λουλούδια. Μαζί τους κι εγώ. Τις έβαλα στον ίσκιο για να ζήσουν πιο πολύ.....Τι «φυσάει πολύ απ΄το σπασμένο μου το τζάμι», τραγουδάει ο Πλούταρχος; Εδώ τον θέλω. Να φυσάει και να βρέχει και να φεύγουν τα καρυδόφυλλα και να μπαίνουν μέσα στο σπίτι. Να παίρνει ο αέρας τα καρύδια και να πέφτουν σαν βόμβες πάνω στον τσίγκο.
...........8/7/2002
posted by elpida @ 9/10/2006 08:51:00 μμ 2 comments
2 Comments:
At Κυρ Σεπ 10, 10:27:53 μμ, Sailor said...
Φωλιά αγάπης όμως μπορώνα το κάνω !πολύ σπουδαίες λέξειςδεν χρειάζεται να προσθέσωη να αφαιρέσω τίποτες !Η Ζαγορά είναι πολύ πολύ όμορφηεγώ πάντα έλεγα ότι είναιη αρχοντοπούλα του Πηλίου.Πριν λίγες μέρες εδώ που είμαιμε ρώτησε ένα ζευγάρι νεαρόπου ήταν πιο όμορφα για να πάνεστο πήλιο και του είπαΖαγορά !καλό σου βράδυ

At Τετ Σεπ 13, 11:38:48 πμ, elpida said...
sailorΈτσι μπράβο σαιλόρ μου! Να διαφημίζεις τα μέρη μου.Φιλιά πολλά από Ζαγορά

Δευτέρα, Σεπτέμβριος 04, 2006

Ψηφήστε και βοηθήστε

Και με αφορμή τον Δημήτρη, για ψηφήστε και βοηθήστε!Ποιο βιβλίο θα διαβάζατε εσείς πρώτο; (Αν τα διαβάζατε!)«Ψήφο στην αγάπη», ερωτικό μυθιστόρημαή«Χωρίς πτυχίο», κοινωνικό μυθιστόρημα Ευχαριστώ!
posted by elpida @ 9/04/2006 01:17:00 μμ 24 comments
24 Comments:
At Δευ Σεπ 04, 05:05:43 μμ, aggelos-x-aggelos said...
«Χωρίς πτυχίο», δαγκωτό.Τα ερωτικά είναι ωραία να τα ζεις όχι να τα διαβάζεις...Σε ευχαριστώ για το σχόλιο

At Δευ Σεπ 04, 05:45:53 μμ, elpida said...
Ωχ! Μου βάζεις δύσκολα!Θα γίνει κι αυτό, αλλά θα "πονέσουν" πολλοί. Έλεγα να το καθυστερήσω...Αλλά, αφού είναι δαγκωτό από σένα, που γράφεις και διαβάζεις, θα σε λάβω ως διπλή ψήφο!Να είσαι καλά Άγγελέ μου! Όλα θα σου πάνε πολύ καλύτερα! Θα δεις!

At Δευ Σεπ 04, 06:14:19 μμ, Καπετάνισσα said...
Ψήφο στην αγάπη.Έτσι κι αλλιώς.Μπήκαμε και σε προεκλογική περίοδο, μην ξεχνάς...

At Δευ Σεπ 04, 06:44:48 μμ, elpida said...
καπετάνισσαΉμουν σίγουρη ότι εσύ αυτό θα διάλεγες! Μόνο που δεν προλαβαίνω ως τότε. Ίσως στις βουλευτικές.Φιλάκια πολλά και σ΄ευχαριστώ!

At Δευ Σεπ 04, 07:35:22 μμ, simon says said...
Θα βοηθούσε να ξέραμε και τους συγγραφείς. Ψηφίζω κι εγώ το Ψήφο στην Αγάπη.Καλό μήνα, αργοπορημένα.:Ο)

At Δευ Σεπ 04, 09:25:41 μμ, elpida said...
simonΓειά σου ρε simon! Πολύ στεναχωρέθηκα που δεν σε είδα!Ελπίζω στο μέλλον. Κι εσύ αγάπη;Για δικά μου βιβλία πρόκειται. Απλά δεν έχω αποφασίσει ποιο να δακτυλογραφήσω πρώτα, κι όλο το καθυστερώ. Γι΄αυτό ζήτησα την βοήθεια του κοινού.Καλόν μήνα! Καλό βράδυ!

At Τρι Σεπ 05, 12:34:36 πμ, A.F.Marx said...
Προτείνω το "πτυχιούχος της αγάπης"και "χωρίς ψήφο";-)

At Τρι Σεπ 05, 12:46:05 πμ, elpida said...
Πολύ καλό! Μόνο που δεν γίνεται ο συνδυασμός στην πράξη. Διαφέρουν οι πρωταγωνιστές. Ευχαριστώ για την ιδέα. Σκεφτόμουν το απόγευμα αν θα μπορούσα να τα "δέσω" και ήρθε κι έδεσε το σχόλιό σου!

At Τρι Σεπ 05, 08:37:09 πμ, Exilio said...
Νόμιζα ότι η ψηφοφορία είναι μια διαδικασία μυστική..:ΡΗ ψηφος μου παρακαλώ,στην αγάπη...:)

At Τρι Σεπ 05, 01:06:45 μμ, Ergo te Lina said...
Xωρίς πτυχίο ενα τετοιο ερωτικό μυθιστόρημα...για τους αυθορμητους εραστες...Υ.Γ.Eδω ειναι το τραγουδι που ισως δεν το ακουσες...πατα εκει που λεει λίσεν...(ακουω στα αγγλικα)και περίμενε να αποθηκευτείLISTEN

At Τρι Σεπ 05, 02:18:30 μμ, ralou said...
Απο τον τίτλο και μόνο το "Πτυχίο"Για τον λόγο που αναφέρει ο x-aggelos

At Τρι Σεπ 05, 04:01:04 μμ, sevarose said...
ΑΜΑ ΨΗΦΙΣΩ ΛΕΥΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ;΄ΧΑΧΑΧΑ!!..ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΣΤΣΤΣ!!!..ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΕΓΩ ΦΙΛΙΑ!

At Τρι Σεπ 05, 04:01:29 μμ, Εαρινή Συμφωνία said...
Οποιο αγαπάς εσύ περισσότερο. Γιατί και η καρδιά παίζει ρόλο.

At Τρι Σεπ 05, 04:44:24 μμ, elpida said...
exilioΕμ, στην ηλικία σου, τι θα διάλεγες; Φιλάκια πολλά!

At Τρι Σεπ 05, 04:50:57 μμ, elpida said...
εργοτελίνα, κι εσύ μου τα μπερδεύεις; Το πτυχίο δεν είναι στην αγάπη! Είδες καμιά σχολή αγάπης;Δεν με βοηθάτε. Με μπερδεύετε περισσότερο!Τώρα θα πάω ν΄ακούσω. Και χθες τα κατάφερα και είδα και άκουσα. Βελτιώνομαι. Πολύ ωραίο!

At Τρι Σεπ 05, 05:11:08 μμ, elpida said...
ralouΕυχαριστώ κορίτσι μου!

At Τρι Σεπ 05, 05:16:23 μμ, elpida said...
sevaroseΜου κάνετε πλάκα, ε; Γελάω κι εγώ μαζί σας, αλλά, μιλάω σοβαρά!Σε μένα θα πάει και το λευκό. Άρα;Πάλι εγώ αποφασίζω; Τα γκάλοπ λέει, βοηθάνε. Αλλά εσείς εδώ, μου τα χαλάτε!Φιλάκια κορίτσι μου! Κι εσύ αγάπη;

At Τρι Σεπ 05, 05:23:26 μμ, elpida said...
εαρινή συμφωνίαΗ καρδιά μου είναι κομμένη στα δυο, γιατί είναι μέρος της.Το ένα φέρνει μια γλύκα στην ανάμνησή της, το άλλο μεγάλη πίκρα και πονάει πολύ! Με το ένα -ίσως- πονέσει ένας, με το άλλο, σίγουρα θα πονέσουν πολλοί.Η καλύτερη λύση:η καθυστέρηση!Σ΄ευχαριστώ εαρινή μου συμφωνία!

At Τρι Σεπ 05, 05:31:15 μμ, elpida said...
ΕΡΓΟΤΕΛΙΝΑ μου, σ΄ευχαριστώ πολύ!Έτσι μπράβο! Να με βοηθάς! Μου άλλαξες διάθεση. Μόνο που δεν χόρεψα! Χθες κατάφερα και είδα το άλλο. Το διαφημιστικό της Ελλάδος.Πολύ ωραίο και κείνο! και η μουσική του!Κάνε μου και άλλα τέτοια δώρα, να τα έχω σε πρώτη ζήτηση!Φιλιά χαμογελαστά!

At Τρι Σεπ 05, 06:24:27 μμ, deadendmind said...
Χμ...δύσκολη απόφαση. Αν το ερωτικό είναι καλό, μάλλον θα το προτιμούσα, αλλά και το κοινωνικό με ενδιαφέρει λόγω σπουδών (κοινωνιολογία). Ψηφίζω, ψηφίζω, ψηφίζω....το "Χωρίς Πτυχίο"

At Τρι Σεπ 05, 07:38:59 μμ, elpida said...
φωτοβολίδα μου, κάνεις για το επάγγελμα με 1000! Μπράβο!Αξίζεις το πτυχίο που θα πάρεις!

At Τετ Σεπ 06, 01:23:51 μμ, Άβελ said...
Αγάπη και ξερό ψωμί! Το πτυχίο το μόνο που προσφέρει είναι μια θέση σε τραπεζάκι κάποιας καφετέριας.....

At Τετ Σεπ 06, 10:09:43 μμ, Little A said...
Κ η δική μου ψήφος στην αγάπη παρακαλώ!

At Πεμ Σεπ 07, 10:17:04 μμ, Exilio said...
Είχα στο μυαλό μου το "χωρίς πτυχίο"...αλλά επειδή όπως παέι, βλέπω να παίζεται το έργο αυτό....προτίμησα κάτι διαφορετικό...και φυσικά πιο σημαντικό απο ένα χαρτί.Κίσιζ!υ.γ(τώρα που είπες σχολή αγάπης...μου θύμησες τον Λεο Μπουσκάλια..έχεις διαβάσει;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: