Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Σκόρπια ... 21

Πέμπτη, Ιούλιος 27, 2006

Χειροτεχνίες με κοχύλια και αναμνήσεις

Άλλα καλοκαίρια που χαιρόμουν πιο πολύ την θάλασσα, όχι όπως φέτος, μάζευα πολλά κοχύλια, γυαλόπετρες, ξυλάκια, σφουγγαράκια, ακόμη και φύκια και τα έκανα χειροτεχνίες. Φέτος δεν έχω αυτή την απόλαυση.Σκέφτηκα όμως να σας δώσω ιδέες, μπορεί και να έχετε καλύτερες, (αν ναι, πέστε μου κι εμένα), για το πώς μπορείτε να κρατήσετε τις αναμνήσεις σας πιο ζωντανές.Έχω σκανάρει ότι γινόταν να μεταφερθεί.Τα εργαλεία μας θα είναι η σελικόνη. (Το σωληνάριο που χρησιμοποιούμε για μερεμέτια στο σπίτι μας). Αν θέλουμε να στολίσουμε ένα όμορφο μπουκάλι (μπλε, πράσινο ότι χρώμα έχει), βάζουμε σελικόνη σε λουρίδες πάνω σ΄αυτό, ή με σχέδια, όπως θέλουμε και μετά, κρατώντας το απ΄το λαιμό, του ρίχνουμε πάνω άμμο, και μετά το βάζουμε όρθιο να στεγνώσει. Θα κολλήσει ότι πρέπει και μπορεί πάνω στα σχέδια με την σελικόνη που κάναμε και τα υπόλοιπα θα πέσουν. Έτσι έχουμε στολίσει με άμμο ένα μπουκάλι.Μπορούμε να μην βάλουμε άμμο, αλλά να κάνουμε σχέδια με κοχυλάκια. Σ΄αυτή την περίπτωση, βάζουμε την σελικόνη πάνω στο κοχυλάκι και το κολλάμε. Θα πάρει πολύ χρόνο όμως να στεγνώσει η κάθε πλευρά.Εγώ, έτσι στόλιζα εκτός από μπουκαλάκια, ανθοδοχεία και άσπρες γλάστρες. Οι στολισμένες γλάστρες με κοχύλια, είναι απίθανες! Μην φανταστείτε όλη την γλάστρα. Λουρίδες, ή σχήματα. (καρδούλες, κύκλους) Ο συνδυασμός κοχύλι άμμος είναι ακόμη καλύτερος.Είχα κάνει και ένα μικρό χαλάκι. Για βάση χρησιμοποίησα αυτό που βάζουμε στα παραθύρια στα χωριά για τις μύγες, τις γνωστές σίτες. Εσείς διαλέγετε ούτε την πολύ ψιλή, για να αντέχει το βάρος, ούτε την πολύ χοντρή με τις μεγάλες τρύπες (σαν αυτές που φράζουν τα μπαλκόνια, μην πέσουν τα μωρά) και πέφτουν οι πέτρες. Βάζουμε σελικόνη σε σημεία και κολλάμε πάνω τις πετρούλες. Εγώ είχα βρει 4 μακρουλές μαύρες και τις έβαλα για χέρια πόδια σε ένα ανθρωπάκι. Δυο στρόγγυλες μαύρες, μία για κεφαλάκι και μία για κοιλιά. Έκανα τι άλλο σχέδιο ήθελα και μετά γέμισα όλο το πατάκι με λευκές πετρούλες και το είχα βάλλει στα σκαλοπάτια απ΄το σπίτι στο χωριό.Σας πληροφορώ ότι αν και κανένας δεν ήθελε να το πατήσει και πηδούσε το σκαλί, άντεξε μες τις βροχές και τα χιόνια, τουλάχιστον πέντε χρόνια!Είχα κολλήσει και στο μπράτσο της σκάλας μου εδώ στον Βόλο κοχύλια, αλλά σιγά σιγά ξεκόλησαν απ΄τις βροχές. Τα πρώτα χρόνια όμως, τα καμάρωναν όλοι, μαζί με τις γλάστρες μου!Άλλα που έκανα και αντέχουν ακόμα είναι οι πίνακες. Μια ιδέα είναι σε κόντρα πλακέ λεπτό, όπως αυτό το πινακάκι με την λίγη θάλασσα, αυτό όμως μου το έφεραν δώρο και δεν το έφτιαξα εγώ. Εγώ έφτιαξα το άλλο που είναι μεγάλο με τα ξυλάκια και σας το δείχνω σε πολλές φάσεις, γιατί δεν χόραγε στον σκάνερ και έβαλα και σελοφάν για να μην πέσει άμμος και αδικήθηκε πολύ.Επίσης έπαιρνα από ανθοπωλεία αυτά τα περιτυλίγματα που δεν είναι από χαρτί, αλλά σαν χοντρό τούλι (λυπάμαι! Δε θυμάμαι πως τα λένε), ή μπορείτε και σε κομμάτι από τσουβάλι. Έπαιρνα μισινέζα ψαρέματος και δυό καλάμια και έδενα το πάνω και το κάτω μέρος, όπως κάνουμε στις αφίσσες. Μετά κόλαγα με σελικόνη κοχύλια κ.λ.π.Είναι αυτές οι φωτο που φαίνονται σα δύχτι.Ένα άλλο που έκανα και με κορόιδευε ο μπάρμπα Μήτσος στο χωριό, 84 χρονών:«Τον χαζό τον καταλαβαίνεις απ΄τα έργα του!», μου έλεγε, όταν έβλεπε πως με πινέλο και λούστρο πέτρας, γυάλιζα τις χρωματιστές πέτρες που κουβαλούσα απ΄τη θάλασσα και τις έβαζα στα παρτέρια απ΄τα λουλούδια μου.Θα έχετε προσέξει κι εσείς ότι μια βρεγμένη πέτρα στην θάλασσα σας τράβηξε την προσοχή, ενώ όταν στέγνωσε, είχε χάσει την ομορφιά της. Ο λούστρος πέτρας λοιπόν, την κάνει να την διατηρεί αυτή την ομορφιά.Ο μπάρμπα Μήτσος όμως σε όλα τα άλλα, γλάστρες, πίνακες, μπουκάλια, πατάκια, μου έλεγε: «Μπράβο μυαλό!»Τώρα, δεν ξέρω εσείς τι θα πείτε, αν έχω μυαλό ή όχι κι αν κατάφερα να σας δώσω να καταλάβετε. Αν θέλετε περισσότερες διευκρινήσεις, ρωτήστε με.Εγώ θέλησα πάντως να σας τα γράψω, μια και φέτος δεν υπάρχει χρόνος για να τα κάνω. Θα μαζέψω όμως κι αν τον χειμώνα δεν δουλεύω, θα κάνω νέα έργα!Εύχομαι σε όλους σας να περάσετε έναν υπέροχο Αύγουστο κοντά στη θάλασσα και να μαζέψετε πολλά ενθύμια όχι μόνο σε κοχύλια, αλλά και σε όμορφες στιγμές ζωής....
posted by elpida @ 7/27/2006 12:58:00 πμ 20 comments
20 Comments:
At Πεμ Ιουλ 27, 02:11:18 πμ, Sailor said...
Πολύ ωραία ιδέα Ελπίδα μουμπράβο και γεμίζεις τις ώρες σουΚαλό είναι και το τάβλιαλλά να κάνεις και κάτι πουαξίζει, και πιές και μια ρακίκαλό θα σου κάνειΣτην παραλία στο Πευκί, σεργιάνιζακοντά στο κύμα και μάζευα ότι πιοόμορφο βλέπαν τα μάτια μουκαι μετά όταν γυρνούσα σπίτιτις άλειφα με λάδι μέχρι να γυρίσωστην Αθήνατο ίδιο έκανα και στα μεγάλαβότσαλα που μάζευα από τα λαλάριαστη Σκιάθο.Καλό σου βράδυ

At Πεμ Ιουλ 27, 02:50:09 μμ, ralou said...
Ολολευκες ασβεστολιθικές πέτρες από την Κεφαλονιά, κατάμαυρες από παραλίες της Μυτιλήνης, μαρμαρένες από την Β. Ευβοια, αστερίες ιππόκαμποι και κοχύλια μαζί και χουφτες χρυσαφένιας άμμου από την Σκιάθο.Ολες μου οι διακοπές και τα καλά καλοκαίρια γραμμένα με - αχρηστα;- συσσωρευμένα αντικείμενα!Ειμαι συλλεκτικό ον, την λέω την αμαρτία μου!Γι αυτό αυτη η ιδέα με το δίχτυ πολύ μου άρεσε!

At Πεμ Ιουλ 27, 02:58:56 μμ, apousia said...
Aπλά να υποκλιθούμε!Σ'έναν άνθρωπο με ευαισθησίες,με αγάπη και μεράκι για τη ζωή και τη φύση!Μπράβο elpida!

At Πεμ Ιουλ 27, 03:15:39 μμ, Little A said...
Μπράβο! Πολύ όμορφες οι ιδέες σου!Όταν ήμουν μικρή, με τις φίλες μου μαζεύαμε κοχύλια κ μετά τα βάζαμε σ' ένα βάζο ή μπουκάλι το οποίο πριν είχαμε γεμίσει με μπλε οινόπνευμα! Δεν είναι κάτι το συνταρακτικό βέβαια, αλλά για διακοσμητικό ήταν ωραίο! ;)

At Πεμ Ιουλ 27, 05:47:11 μμ, Τυπος Νυχτερινος said...
Η γνωστή, διαφανής σιλικόνη κάνει μια χαρά αυτή τη δουλειά, αν όμως έχετε θερμοσιλικόνη θα βοηθήσει πολύ ειδικά σε δουλειές με μπουκάλια, καθρέφτες, τζάμια κλπ. Το ίδιο και για κολλήματα σε ξύλο ή μέταλλο.Ωραίες ιδέες.

At Πεμ Ιουλ 27, 09:00:34 μμ, Psipsinel said...
panemorfa ta kanis :)bravo!ego tetia pramata den exo oute ipomoni oute ta kataferno. apla ta thavmazo :)

At Παρ Ιουλ 28, 12:05:48 πμ, FunKy_MouToN said...
..αα,δε μας τα χες πεί αυτά!Καλλιτέχνης..καλλιτέχνης!!:))Ζωγραφίζεις κιόλας;

At Παρ Ιουλ 28, 12:41:25 πμ, Χρήστος Φασούλας said...
Θα σου 'φερνα μερικά κοχύλια, Ελπίδα μου, από τα εκατοντάδες που στοιβάζονται σε όποιο σημείο του σπιτιού μπορείς να φανταστείς, αλλά θα... με σκοτώσει η κόρη μου! Τα έχει μετρημένα! Φαντάζεσαι;

At Παρ Ιουλ 28, 12:45:42 πμ, elpida said...
sailorώρες δεν έχω! Ιδέες και συλλογές έχω πολλές. Καλό και το λάδι αλλά αφήνει λεκέ. Έτσι έκανα κι εγώ παλιότερα.Καλό σου βράδυ και σένα.ralouΚαθόλου άχρηστα! Απαραίτητα!Κι εγώ συλλεκτικό ον είμαι.Χαίρομαι που σου άρεσε. Είναι πανεύκολο. Να το κάνεις.Καλό σου βράδυ.απουσία μου, να το πεις στον μπάρμπα Μήτσο όταν θα έρθεις, για να πάψει να με κοροιδεύει. Σήμερα πήγα ένα αγροτικό λουλούδια και μου είπε: "πότε θα έχουμε καρπό;"Δεν τα πάει τα πολλά λουλούδια.Φιλάκια πολλά!little a Έτσι έκανα χρόνια κι εγώ, αλλά δεν φαίνονταν όλες οι πετρούλες, γι΄ αυτό κατέφυγα στο κόλλημα.Καλό βράδυ!τύπος νυχτερινόςΔεν την χρησιμοποίησα ποτέ, γιατί μου είπε μία κυρία ότι έχει κατακάψει τα χέρια της και μου έδειξε τα σημάδια. Την βρήκα να μαζεύει βότσαλα και μιλήσαμε. Εκείνη τα πουλάει τα μπουκαλάκια, μου είπε.Καλό σου βράδυ!psipsinelΣε μένα δεν είναι θέμα υπομονής.Φάσεις είναι!Κι έχω περάσει από πολλές. Μία ήταν κι αυτή. Κράτησε ένα χρόνο.Μετά ήρθε άλλη και άλλη...Καλό βράδυ!Προβατάκι, μη με σκαλίζεις και πρέπει να κοιμηθώ δυο ώρες, γιατί θα φύγω νύχτα με τα μαστόρια. Θα γυρίσω αύριο βράδυ κι αν δεν είμαι κουρασμένη, θα σου πω να γελάσεις!Άλλη μέρα θα σου δείξω κιόλας.Όντως παραδόξως, με την ζωγραφική δεν ασχολήθηκα ποτέ μου. Πήρα μια φορά έτοιμους πίνακες (ξέρεις, με σχέδιο) και μπογιές και ξέφυγα πολύ απ΄το τοπίο. Ήμουν στις μαύρες μου και βγήκε όλη η μαυρίλα πάνω τους. Μου βγαίνει όμως κάτι.... και ζωγράφισα παλιότερα τα παλιά ντουλάπια της κουζίνας μας, το τραπέζι, κάτι πύλινα, κάτι μπαούλα! Μη γελάς!Φιλάκια! Σε χρειάζομαι κάτι, αλλά δεν ξέρω πότε θα αδειάσω να σου γράψω.

At Παρ Ιουλ 28, 12:52:32 πμ, elpida said...
Όχι Χρήστο μου, με τίποτα! Θα σου δώσω εγώ όταν έρθεις, να της τα δώσεις, να έχει πολλά! Άλλωστε δεν έχω χρόνο φέτος. Να δω αν θα πηγαίνω και για μπάνιο!Έχεις μείνει σε οικοδομή ποτέ που δεν έχει τελειώσει κι έχει μόνο δυό πόρτες για βραδυνή ασφάλεια;Θα κάνω όμως μια αυλή!!!!!! κι ας μην έχω παρτέρια!Καλό βράδυ Χρήστο, τα λέμε.

At Παρ Ιουλ 28, 01:05:15 πμ, elpida said...
ΣΕ ΟΛΟΥΣΠαιδιά, επειδή μέχρι την άλλη Παρασκευή θα τρέχω και δε φτάνω, θα είμαι λίγο βιαστική. Μη μου θυμώσετε.Η ψιψινέλ μου θύμησε κάτι, που ξέχασα να σας το πω. Επειδή κοχύλια μεγάλα δεν βρίσκονται εύκολα, παρά μόνο αν έχεις γνωστό ψαρά, εγώ αγόρασα πολλά και απ΄τα όλα 300. Τα τρύπαγα, τα περνούσα σε μισινέζα και τα είχα κρεμάσειστο σαλόνι μου με λουρίδες από τούλια,(μετά τα Χριστούγεννα έβγαλα τα τούλια) σαν διαχωριστικό απ΄το χωλ.Πολλές σειρές όμως. Κάτι σαν κουρτίνα με κοχύλια. Θα έχετε δει κάτι χρωματιστές διακοσμητικές κουρτίνες για πόρτες, που πουλάν στα μαγαζιά. Με κοχύλια είναι ότι καλύτερο! Θα έχετε δει και σε νησιά, τα διακοσμητικά γκλιν γκλον (τα κρεμαστά).Και τέτοιο είναι εύκολο να κάνετε.Άλλη μέρα θα σας δείξω φωτο.Φιλιά πολλά σε όλους. Καλά να περνάτε!

At Παρ Ιουλ 28, 10:55:39 πμ, Καπετάνισσα said...
Κυκλαμινάκι καλλιτεχνικό, Ελπίδα με τη θάλασσα στο σπίτι μέσα!Καταπληκτικές ιδέες, αυτός είναι ο κόσμος μου!Θα σου κρατώ πέτρες και ομορφιές της θάλασσας απ' τον πέρα Νότο σαν θα πάω.Κάτω, απ' το Λιβυκό.Να δέσουνε ό,τι ελληνικό, απ' άκρη σ' άκρη!

At Παρ Ιουλ 28, 10:46:27 μμ, sevarose said...
Πολύ ωραίες γίνονται και οι κορνίζες για φωτογραφίες με διάφορα κοχύλια γύρω -γύρω...Απλά χρειάζεσαι το πιο χοντρό χαρτόνι, το ζωγραφίζεις όπως θες και κολλάς γύρω -γύρω τα κοχύλια και στη μέση την φώτο!! Φτιάξαμε τέτοιες με τα πιτσιρίκια στο σχολείο και άρεσαν πολύ!.....τα φιλιά μου ....

At Σαβ Ιουλ 29, 01:08:38 πμ, In Silence said...
Ελπιδάκι είσαι θυσαυρός!Δε μου λες; Πως τρυπάς κοχύλια;Χρόνια μαζεύω και ποτέ δεν έμαθα.

At Σαβ Ιουλ 29, 09:11:59 πμ, advocatus diaboli said...
Μια όαση καλού γούστου, δροσιάς και ευαισθησίας. Κάντε και καμιά ευχή για μας που επιστρέφουμε και θα είμαστε τον Αύγουστο στην Αθήνα. Ισως να πιάσει με την ομορφιά που έχετε μέσα σας.

At Κυρ Ιουλ 30, 12:41:18 πμ, elpida said...
Να μου φέρεις καπετάνισσά μου! θα τις περιμένω!

At Κυρ Ιουλ 30, 12:53:07 πμ, elpida said...
sevaroseΣ΄ευχαριστώ που μου το θύμησες! Ναι, είναι πολύ ωραίο!Όπως και κολλημένα σε μια κορνίζα φωτωγραφιών, όπως και σε τασάκι. Ένα ένα τα θυμάμαι.in silenceΚι εγώ δεν το έχω μάθει αυτό. Κάποια τα τρύπησα με καμμένο καρφί. Κάποια άλλα με καρφί και πέτρα. Κάποια πολύ σκληρά που δεν κατάφερα να τα τρυπήσω, τα έδενα με την μισινέζα από κάποιο σημείο, χωρίς να τα τρυπήσω. Αν ξέρει κάποιος, ας μας πει.advocatus diaboliΌλες οι ευχές δικές σου! να περάσεις πιο όμορφα και απ' τις διακοπές σου. Θα κάνουμε παρέα. Θα τα λέμε. Μην απογοητεύεσαι! Κάπου κοντά θα δραπετεύεις και θα περνάςόμορφα. Δεν μπορεί! Αρκεί να το δεις θετικά. Άλλοι θα μείνουν εκείχωρίς να μπορούν να πάνε διακοπές κι εσύ που πήγες; Καλά να είσαι, όπου κι αν είσαι!

At Κυρ Ιουλ 30, 12:56:54 πμ, elpida said...
Συγνώμη! Φωτογραφιών! Ξέφυγε!Ελπίζω΄να μην ξέφυγαν κι άλλα χοντρά λάθη!Παιδιά, είμαι ένα πτώμα όρθιο γι΄αυτό και βιαστική. Συγνώμη!

At Κυρ Ιουλ 30, 01:00:26 πμ, elpida said...
προβατάκι μου,"Καλλιτέχνης θα πειόλα όσα δεν είσαικι όλα όσα μιμείσαι"Το ξέρεις;Το σκεφτόμουν προχθές το βράδυ, το τραγούδαγε το μυαλό μου συνέχεια, με αφορμή εσένα και δεν έκλεισα μάτι όλη νύχτα. Ποιά νύχτα; Τις δυο ώρες που ξάπλωσα δηλαδή.Φιλάκια!

At Δευ Ιουλ 31, 09:57:08 μμ, FunKy_MouToN said...
Με σκεφτόσουν και δεν έκλεισες μάτι;Α τι πρόβατο είμαι...δεν κάνω καλά την δουλειά μου:)Σ'ευχαριστώ!Και μην ξεχνάς να ξεκουράζεσαι..θα μας πάθεις τίποτα και θα τρέχουμε(φτου,φτού)...τα σπίτια φτιάχνονται...η υγεία μας δύσκολα!ΑΑαα!Και φυσικά να καλλιτεχνείς πάντα(όταν έχει τον χρόνο βέβαια!)Μπεε!:)Το μικρό σου προβατάκι


Τετάρτη, Ιούλιος 26, 2006

Ήρθαν οι γοργόνες μου!

Με παίδεψαν οι φωτογραφίες αλλά ήρθαν!Ναι! Γοργόνες μου! Ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος και θα ζει αιώνια!(Οι εξηγήσεις στο προηγούμενο ποστ).
posted by elpida @ 7/26/2006 12:32:00 πμ 18 comments
18 Comments:
At Τετ Ιουλ 26, 01:22:10 πμ, FunKy_MouToN said...
Γέμισε ομορφιές πάλι το μπλόγκ σου..πονηρές ομορφιές..:)

At Τετ Ιουλ 26, 02:35:26 πμ, Sailor said...
Kαλώς ορίσαν οι γοργόνες σουελπίδα μουμια χαρά τις βλέπωπάντως εγώ σε όλα τα ταξίδια μουμέσα στα πέλαγαγοργόνες δεν συνάντησα ποτέςμόνο δελφίνια, φάλαινες, χελιδονόψαρακαι ήταν μια χαρά όλαπάντως να είσαι πάντα καλά με όλα αυτά τα όμορφαγοργονάκια που μας βάζειςκαλό σου πρωινό

At Τετ Ιουλ 26, 02:43:35 πμ, elpida said...
Α! Μπα! προβατάκι μου! Μη σε ξεγελάει η βιτρίνα. Ειδικά σήμερα είμαι πολύ στα κάτω μου. Είναι καλοκαίρι όμως και δε θέλω να σας ψυχοπλακώνω...Φιλάκια πολλά, καλό βράδυ!

At Τετ Ιουλ 26, 02:48:09 πμ, elpida said...
Μάλλον δεν τις πρόσεξες σαιλορ μου! Έχε τα μάτια σου ανοιχτά σε επόμενα ταξίδια και μην ξεχάσεις να της πεις αυτό που πρέπει. Ούτε εγώ έχω δει, αλλά για να το γράφει ο Θεοδοσιάδης, κάτι παραπάνω ξέρει. Αλλά και παραμύθι να είναι, σε ποιον δεν αρέσουν τα παραμύθια; Εσύ δεν θέλεις να ξεφεύγεις κάποιες φορές;Καλό ξημέρωμα!

At Τετ Ιουλ 26, 03:20:48 πμ, aphrodite said...
Σάμπως όλες γοργόνες δεν είμαστε? Γλύκανέ μας βρε άνθρωπε, οργώνεις, μας χαλάς την ηρεμία μας, κάνεις τα ούγκα-ούγκα σου, πες το μ'ένα φιλί τέλος πάντων...:)))ΥΓ- ακόμη ο Ελευθερουδάκης...

At Τετ Ιουλ 26, 03:22:33 μμ, ralou said...
Ο μύθος τους με λυπεί και πάντα αναρωτιώμουν :Αραγε μόνο κλαίνε και γελάνε;Αραγε είναι πάντα ευπιστες;Αραγε έχουν πάντα τόσο κακή μνήμη;Αραγε είναι πάντα έτσι κυκλοθυμικές;Δεν θα μάθουμε ποτέ.Αλλά άραγε μήπως αυτή είναι η μοίρα των μύθων;

At Τετ Ιουλ 26, 03:41:04 μμ, Sailor said...
Ασφαλώς μου αρέσουν τα παραμύθιακαι τα διαβάζω όμορφαακούγοντας την φωνή μουόλα χρειάζονταιαυτά που ομορφαίνουν την ζωή μαςκαι μας κάνουν να νιώθουμεόμορφακαλό σου πρωινό

At Τετ Ιουλ 26, 05:50:01 μμ, apousia said...
Πανέμορφα όλα!Δεν νομίζω να τις δω ποτέ,αν όμως τις συναντήσω,σίγουρα θα δώσω την απάντηση που θέλουν!Την αγάπη μου γλυκιά και ξεχωριστή elpida!

At Τετ Ιουλ 26, 06:12:15 μμ, Εργοτελίνα said...
o XARY KLYN BLOGGER!!!

At Τετ Ιουλ 26, 07:01:57 μμ, Εργοτελίνα said...
Περιμένουμε και αλλες Ολυμπιακες αναμνησεις....Γοργονες;;..η γυναικεια ομαδα μαςτου Πόλο?....Το προβλημα με το blog μου λυθηκε....

At Τετ Ιουλ 26, 10:51:27 μμ, Nathalie said...
Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Ελπίδα μου..Μας ταξίδεψες λίγο..

At Τετ Ιουλ 26, 11:24:24 μμ, elpida said...
aphroditeΌλες κορίτσι μου! Όλες γοργόνες είμαστε.... Μόνο μην μας ακούσουν και θυμώσουν!

At Τετ Ιουλ 26, 11:26:12 μμ, elpida said...
ralou μου, κι αν οι μύθοι κρύβουν αλήθειες;

At Τετ Ιουλ 26, 11:28:24 μμ, elpida said...
sailorΈτσι είναι. Όλα τα χρειαζόμαστε.Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα!

At Τετ Ιουλ 26, 11:29:42 μμ, elpida said...
Ποτέ δεν ξέρεις απουσία μου! Καλό ξημέρωμα και σ΄ευχαριστώ! Ξέρεις εσύ!

At Τετ Ιουλ 26, 11:35:06 μμ, elpida said...
εργοτελίναΠήγα, αλλά δεν το πιστεύω. Δεν είχα και χρόνο να διαβάσω να καταλάβω. Εργοτελίνα μου, μου κάνεις πλάκες και τσιμπάω σα χαζό!Προχθές έψαχνα τον Παπανδρέου! Είπα κι εγώ! Πού βρίσκει χρόνο;Πονηρούλα, θέλω να με ενημερώνεις, αλλά να μου λες όταν είναι πλάκα, γιατί θα γελάς μετά, με τις γκάφες μου. Την έπαθα μία φορά, δεν την ξαναπαθαίνω! (άσχετο με σένα)Χάρηκα που έγινε. Πιο αργά θα ξαναμπώ και θα διαβάσω.Φιλιά!

At Τετ Ιουλ 26, 11:38:37 μμ, elpida said...
Λίγο Ναταλί μου; Εγώ ήθελα πολύ! Να ξεφύγετε λίγο.Άντε! Άλλη φορά θα τα καταφέρω καλύτερα!

At Παρ Ιουλ 28, 05:53:42 πμ, elpida said...
Αφροδίτη μου, απόψε δεν κοιμήθηκα και μου έκανε κλικ το Ελευθερουδάκης....Ήρθα κι άνοιξα να το καταλάβω, πριν φύγω και λες,"ακόμη"! Προχθές δεν το κατάλαβα. Θέλω να μου πεις το "γιατί" του και μετά θα το ψάξω, γιατί έχω αρχίσει και θυμώνω μ΄αυτή την ιστορία. Στείλε μου ένα ιμέιλ σε παρακαλώ πολύ.Πολλά φιλιά, καλημέρα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: