Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Σκόρπια ... 4

Κυριακή, Οκτώβριος 22, 2006

Με αγάπη!

Σας είχα γράψει παλιότερα πως σε μια μεγάλη χαρά μου, ήμουν ικανή να ξεριζώσω λουλούδια για να σας χαρίσω. Από χθες είμαι πολύ στεναχωρεμένη και σήμερα πηγαίνοντας στην Ζαγορά για να ψηφίσω, αισθάνθηκα έντονα την ανάγκη, να σταματήσω στο βουνό, να ξεριζώσω ένα κυκλάμινο και να το χαρίσω στην Μαρίνα, με όλη μου την αγάπη!Αν μπορούσα να ξεριζώσω την καρδιά μου την ίδια, πάλι θα το έκανα!Φαίνεται αστείο, κι όμως αυτό το εργαλείο που λέγεται υπολογιστής, μας φέρνει πολύ κοντά και γεννά, χωρίς εμείς οι ίδιοι να το έχουμε καταλάβει, πολύ δυνατά συναισθήματα.Αυτό συμβαίνει όταν αυτά τα άψυχα κουμπάκια τα πατάνε "Ανθρωποι" που γράφουν, αλλά και νιώθουν συνάμα!Για σένα Μαρίνα μου! Για γρήγορη ανάρρωση, για να φύγει ο θυμός και να ξανά ΄ρθει πάλι η αγάπη!Με αγάπη!
posted by elpida @ 10/22/2006 08:56:00 μμ 30 comments
30 Comments:
At Κυρ Οκτ 22, 11:17:18 μμ, Λύσιππος said...
Αχ...bad carma το ξερίζωμα κυκλάμινων!

At Δευ Οκτ 23, 12:06:44 πμ, George said...
Ελπίζω να ξέρει η Μαρίνα το πόσο ευαίσθητη είσαι. Το αξίζεις. Περαστικά στην Μαρίνα και ας μην έχουμε "μιλήσει" ποτέ.

At Δευ Οκτ 23, 10:37:53 πμ, Anonymous said...
"Νιώθουν" όταν έχουν αποδείξεις κι εσύ μάλλον δεν έχεις. Να μην είσαι ευκολόπιστη.Τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται...Συμβουλή μου.

At Δευ Οκτ 23, 01:44:24 μμ, In Silence said...
Εγώ σας ξέρω και τις δύο και ξέρω πόσο γλυκές και όμορφες ψυχούλες έχετε! Εμένα ο νους μου πάει πάντα πρώτα στο κακό,...ούτε κι αυτό είναι σωστό...Να προσέχεις τον εαυτό σου!Φιλιά.

At Δευ Οκτ 23, 02:30:58 μμ, 3 parties a day said...
Είναι όμορφο να γνωρίζει κανείς ευαίσθητους ανθρώπους σαν κι εσένα...

At Δευ Οκτ 23, 04:25:45 μμ, Anonymous said...
Εγώ πάλι πιστεύω - και με συγχωρείς για την ειλικρίνεια την οποία ευελπιστώ να μην εκλάβεις ως σκληρότητα - ότι υπήρξες ανεξήγητα πιεστική και δεν σεβάστηκες την ηχηρή σιωπή της. Απόδειξη ότι (εξ)αναγκάστηκε σε δημόσια εξομολόγηση. Ένας άνθρωπος σωπαίνει ή γιατί δεν μπορεί να μιλήσει ή γιατί δεν θέλει να μιλήσει. Θεωρώ ότι η επιθυμία της (όπως και κάθε ανθρώπου) θα έπρεπε να είχε γίνει σεβαστή και φυσικά δεν έγινε γράφοντάς της "όλα σου τα συγχωρώ αλλά αυτό όχι"(!!!). Μόνο πίεση και φόρτιση τέτοιες διακηρύξεις προκαλούν...

At Δευ Οκτ 23, 05:12:02 μμ, scalidi said...
Χαίρομαι που είσαι ακόμα εδώ, κυκλαμινάκι...

At Δευ Οκτ 23, 10:20:03 μμ, Exilio said...
Anonymous...καλό θα ήταν να μην το συζητάμε άλλο,παρακαλώ..

At Δευ Οκτ 23, 11:55:38 μμ, sofi-k said...
Ελπίδα μου, σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα χαμόγελο!!!Θα θελα να μουν εκεί κοντά να στα δώσω προσωπικά...Άνθρωποι είμαστε μωρέ, από ενδιαφέρον γίνονται όλα και όχι από αδιαφορία...Καλό σου βράδυ γλυκειά μου και μην στεναχωριέσαι...

At Τρι Οκτ 24, 11:12:23 πμ, Εαρινή Συμφωνία said...
Ανθίζουν τα κυκλάμινα ε; Στη γλάστρα γιατί δεν έχουν ανθίσει ακόμη;

At Τετ Οκτ 25, 03:10:44 μμ, μεθυσμένα χρώματα said...
γμτ, άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη...έγινε μία παρεξήγηση, ένα μικρό σφάλαμα, λίγο πάραπάνω, λίγο πάρακάτω...ποιός ξέρει!το πρόβλημα είναι η οπτική γωνία, το πως διαβάζει κάποιος τα γραπτά...η Ελπίδα ζήτησε μία βαθειά και αληθινή συγγνώμη ( έτσι το βλέπω εγώ )και θέλει μεγάλη δύναμη και ανθρωπιά για να την ζητήσεις δημοσίως και όπως είπε και η Exilio '''...καλό θα ήταν να μην το συζητάμε άλλο,παρακαλώ.. '''

At Τετ Οκτ 25, 03:27:29 μμ, sevarose said...
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ.. ΟΛΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ

At Πεμ Οκτ 26, 08:55:09 μμ, elpida said...
ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ. ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΙΝΑ, ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΒΡΈΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΔΑΒΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗς ΣΤΕΙΛΩ ΈΝΑ ΜΗΝΥΜΑ.(δΕΝ ΒΡΊΣΚΩ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ, ΣΥΓΧΩΡΕΙΣΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ).δΙΑΒΑΣΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΆ ΣΑς ΚΑΙ ΘΈΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΣΟΥς ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΈΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΤΗς ΜΑΡΙΝΑΣ. ΑΚΌΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΈΧΩ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ, ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.ΠΙΣΤΕΩΤΕ ΜΕ ΟΜΩς, ΠΟΝΕΣΑ ΠΟΛΥ!η ΜΑΡΙΝΑ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ. ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΠΟΝΟς.ΟΜΩς ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑς ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ.ΖΗΤΏ ΕΓΏ Η ΊΔΙΑ ΣΥΓΝΏΜΗ ΑΠ΄ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΓΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΣΗ "ΦΤΗΝΕΙΑ"! ΠΡΟΣΒΆΛΛΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΙΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗς ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΤΗς ΤΗΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗς ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ.αΝ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ, ΉΘΕΡΑ ΠΩς ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ ΚΑΙ ΠΩς ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ. ΕΠΙΦΥΛΆΣΣΟΜΑΙ ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ.ΑΥΤΌ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙς ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΕΊς, ΝΑ ΣΒΉΣΕΙς, ΝΑ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙς.εΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟς ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΣΤΗΝ ΔΑΒΑΚΗ ΣΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠ ΤΙς 7 ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟΎΝ, ΔΥΣΤΥΧΏς, ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΉ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΤΏ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ.ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΌΣΟΥς ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΜΕΝΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΆΖΟΥΝ ΣΑΥΤΌ ΤΟ ΘΈΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.ΣΤΟΝ ΌΠΟΙΟΝ ΑΝΏΝΥΜΟ ΈΧΩ ΝΑ ΠΩ, ΠΩς ΓΙΑ ΚΕΙΝΗ ΒΑΖΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΝΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΝΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩς ΕΤΣΙ.ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΟΥς ΚΩΔΙΚΟΥς ΜΟΥ, ΝΑ ΤΟ ΣΒΉΣΕΙ ΑΜΕΣΩς, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥς ΣΑς. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕς ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ ΧΩΡΙς ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ. ΠΙΣΤΕΎΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟς ΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑς ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑς ΣΕ ΚΕΙΝΗ. ΕΓΩ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ. ΜΗΝ ΑΜΦΙΒΆΛΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ!πΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΜΕΣΩς

At Παρ Οκτ 27, 11:56:22 πμ, Anonymous said...
Ελπίδα,Δυσκολεύομαι να αντιληφθώ το λόγο της "ιερής" σου αγανάκτησης. Εάν το ζήτημα ήταν "προσωπικό" τότε γιατί έγραψες δημοσίως στο blog σου γι αυτό; Δεν γνωρίζεις ότι όποιος εκτίθεται δημοσίως υπόκειται και σε κριτική; Περιττό να υπενθυμίζεις ότι οι προθέσεις σου ήταν αγαθές. Εγώ - και ζήτησα προκαταβολικά συγγνώμη - τοποθετήθηκα απλώς για τις πράξεις σου που, σου θυμίζω, οδήγησαν έναν άνθρωπο σε αναγκαστική δημόσια εξομολόγηση προσωπικού του προβλήματος.Όσον αφορά την "ανωνυμία" μου την οποία κατά κόρον επικαλείσαι και εφόσον επιθυμείς να γράφουν ψευδωνύμως στο blog σου και όχι "ανωνύμως", θεώρησε ότι τώρα συνομιλείς με τον "έφιππο".Την κατηγορία περί φτήνειας που μου απεθύνεις προτείνω να την ξανασκεφτείς. Καλόπιστη κριτική έκανα, μόνο που εσύ εθίγης διότι κάποιος σου επιβεβαίωσε ΑΥΤΟ που η ίδια δημοσίως ομολόγησες!Και τέλος μια παρατήρηση, φιλική όσο και εάν δεν το πιστεύεις. Πιστεύω ότι ένα χαρακτηριστικό της ανθρώπινης επικοινωνίας μέσω των blogs είναι η απώλεια του μέτρου (κι αυτό είναι μια γενικότερη διαπίστωση). Πόση αξία έχουν εκφράσεις του τύπου "να ξεριζώσω την καρδιά μου" όταν πρόκειται για άνθρωπο που ούτε καν έχουμε συναντήσει από κοντά ή "θα ερχόμουν στην Πάτρα, το ήξερες" όταν προέρχεται από άνθρωπο που παραπονείται συχνά για οικονομικά προβλήματα και απευθύνεται σε άνθρωπο ο οποίος για 2 και πλέον μήνες δεν τον είχε καν (όπως αποδεικνύεται) ενημερώσει; Θέλω με τα παραπάνω να πω ότι συχνά περισσότερο "φαντασιωνόμαστε" σχέσεις παρά τις ζούμε.Πιστεύοντας ότι θα ανακαλέσεις τουλάχιστον την άδικη κατηγορία σου για "εκμετάλλευση" της σχέσης σου με την Απουσία εφόσον αντιλαμβάνεσαι πως ούτε εγώ ούτε κανένας αναγνώστης σου (είναι δυνατόν να) ενεργούμε για ίδιον όφελος (εγώ τουλάχιστον που προσωπικά δεν γνωρίζω καμία από τις δυο σας), αποχωρώ και σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία.Έφιππος.

At Παρ Οκτ 27, 03:17:32 μμ, Anonymous said...
@anonymous - "Εφιππος"Αναγνωρίζω ότι όλα σας τα σχόλια είχαν σκοπό να εμβαθύνουν σε μια δεύτερη σκέψη σε ότι αφορά τις διαδυκτιακές σχέσεις..και φυσικά είχατε το δικαίωμα να εκφραστείτε ελεύθερα.Το θέμα είναι πολύπλοκο..αλλά θα προτιμήσω να μην επεκταθούμε περαιτέρω...πολλές φορές κάποια λόγια,ακόμα και αν πρόκειται για μια "καλόπιστη" κριτική...έχουν άλλο άντικτυπο στον πρόσωπο απο πίσω...που δεν μπορείτε να φανταστείτε και φυσικό είναι γιατι δεν γνωρίζετε!Όπως και η "elpida" δεν γνώριζε και έπραξε αυθόρμητα προκάλεσε τον θυμό και την δημόσια εξομολόγηση ενός ατόμου που σχεδόν όλη η μπλοκόσφαιρα εκτιμάει(+++) όχι μόνο γιατί πρόκειται για ένα πλούσιο πνευματικά άνθρωπο αλλά και γιατί μοιράστηκε μαζί μας ένα τεράστιο βάρος.Ένας πόνος κωδικοποιημένος σε λέξεις που πολύ πιθανό να άγγιξε κάποιες καρδιές.Μπορεί να μην ειπώθηκε προφορικά..μα δεν παύει να είναι λέξεις..γυμνές απο φωνή και εκφράσεις;..όπως θέλετε πείτε τις...για μένα πάντως γεμάτες ειλικρίνια.Εφόσον πάλι αυτές οι λέξεις ξύπνησαν ένα συναίσθημα...τον θυμό...δεν αμφιβάλλω και για το άλλο...Κανονικά για να αποφύγουμε οποιαδήποτε σύγχυση..και επειδή μου έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα να τροποποιώ το συγκεκριμένο μπλόκ..θα μπορούσα εύκολα να διαγράψω όλα τα μηνύματα.Δεν αρμόζει όμως στον χαρακτήρα μου να το κάνω αυτό και δεν θα ήταν σωστό να σας αφαιρέσω τον λόγο.Ο διαχειριστής θα αποφασίσειΑς σεβαστούμε αυτά που ζήτησε.

At Παρ Οκτ 27, 05:06:04 μμ, Anonymous said...
Υπόψη διαχειριστή blog:Εκτιμώ την ψύχραιμη παρέμβασή σας και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό.Χαίρομαι που και άλλοι πέραν εμού του ιδίου διαφωνούν με τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς που μου αποδόθηκαν ("φτηνός", κακοήθης") και που συνιστούν απροκάλυπτες ύβρεις!Προτείνω η ιδιοκτήτρια του blog να απενεργοποίησει τη δυνατότητα σχολιασμού των γραφομένων της εφόσον μόνο τα επαινετικά σχόλια γίνονται δεκτά - πράγμα που εγώ ομολογώ πως δεν εγνώριζα - και εσάς (που από το γραπτό σας διαφαίνεστε ώριμη, ευγενής και με δυνατότητα διαχείρισης κρίσεων) να προβληματιστείτε σε ό, τι ανέφερα και στο προηγούμενο σχόλιο μου (επί τη ευκαιρία είμαι ο ανώνυμος του 2ου σχολίου και όχι του 1ου παρότι την άποψη την συνυπογράφω) σε σχέση με ανθρώπους που χαρακτηρίζονται από έλλειψη μέτρου. Το επόμενο θύμα μια άδικης επίθεσής τους μπορεί να γίνετε εσείς.Ευχαριστώ και πάλι για τη δυνατότητα έκφρασης της γνώμης μου. Εφόσον τα διαβάσετε μπορείτε ευθύς αμέσως και να τα διαγράψετε.Εφιππος.

At Κυρ Οκτ 29, 12:48:38 πμ, elpida said...
Ανώνυμος β΄ (έφιππος)Άλλο και τούτο! Έφιππε, μα την αλήθεια, δεν το πιστεύω! Τώρα μου ξεμπλόκαραν το μπλογκ και μπόρεσα να διαβάσω τα παρακάτω σχόλια. Δυστυχώς, το έχω ξαναπεί ότι εγώ κάνω κάποιες κινήσεις παπαγαλία. Σε όλη μου την πορεία με βοηθούν οι φίλοι, αυτοί οι "άγνωστοι" μπλογκερς. Το κακό είναι ότι παρεξηγούμαι συνεχώς άδικα. Πρέπει να σκεφτώ λοιπόν σοβαρά, τι θα κάνω μ΄αυτό το μπλογκ.Όταν έγραψα βιαστικά στην Αθήνα, η αγανάκτησή μου ήταν για το πρώτο ανώνυμο σχόλιο που μιλούσε ότι είμαι ευκολόπιστη κ.λ.π. Εκείνο μάλλον με το μέρος μου ήταν, αλλά όπως είδες προσβάλθηκα και απάντησα μόνο σ΄αυτό. Έπρεπε να διευκρινήσω ότι απευθύνομαι στην φτήνεια του πρώτου ανώνυμου, μα τι να κάνω ρε φίλε μου; Πήγα για 5 μέρες Αθήνα, έκανα την μέρα νύχτα για να προλάβω τις δουλιές μου και πάλι δεν τις τελείωσα, αλλά έτρεξα στο ίντερνετ ένα βράδυ, για να στείλω ένα ιμέιλ επείγον. Ένα εισερχόμενο ιμέιλ με έστειλε στο μπλογκ.Ήμουν βιαστική και μέσ΄το δικό μου άγχος, τρέξιμο και θυμό, δεν τόνισα ότι αφορά τον α΄ανώνυμο. Θείχτηκες εσύ που λες ότι ήσουν ο δεύτερος, αλλά δεν σχολίασα τίποτα για σένα. Έγραφα ότι θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά, γιατί εγώ με την κοπέλα είχα και μια άλλη επικοινωνία πέρα απ΄το μπλογκ, την εκτίμησα, την αγάπησα και την πίστεψα και δεν δεχόμουν να μου θείξει κανείς αυτό το σημείο.Και αυτό ήθελα να σβήσω, αλλά δεν ήξερα πως (αφού δεν έβγαζε κουβαδάκι)και θα το έκανα κυρίως για κείνη. Τώρα, μετά τα σχόλιά σου, δεν θα το κάνω, γιατί πρέπει να υπάρχουν αποδείξεις γι΄αυτά που εξηγώ.Πριν σου απαντήσω στα άλλα σου σχόλια, σου εξήγησα ότι αφορούν το πρώτο και όχι εσένα. Είχα σκοπό να σταματήσω αυτό το θέμα εδώ, γιατί πολύ τράβηξε και πληγώνονται άνθρωποι. Θέλω να μου πεις αν καλύφθηκες με την απάντηση ότι δεν εννοούσα εσένα, κι αν όχι, να σου απαντήσω σε κάθε σου λέξη, γιατί αν συνεχίσω, θα εξαναγκαστώ και εγώ σε δικές μου αποκαλύψεις και ίσως νιώσεις κι εσύ άσχημα μετά, όπως ένιωσα κι εγώ τελευταία.Πες μου αν με αμφισβητείς ακόμη και επικοινωνούμε και μέσω ιμέιλ.Δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου εξηγήσω και τηλεφωνικώς αν θέλεις, γιατί τα συμπεράσματά σου για μένα, απέχουν πολύ απ΄την πραγματικότητα.Σ΄ευχαριστώ και πίτσεψέ με, το δικό σου σχόλιο, αν και σκληρό, το δέχτηκα σαν αυτοτιμωρία. Αλλά κι εσύ, γιατί δεν έγραφες έφιππος; Αυτό το ανώνυμος σε βοήθησε να είσαι ποιό σκληρός ε; Πού διαφωνούμε τότε; Αλήθεια, λυπάμαι πολύ. Τι να πω;

At Κυρ Οκτ 29, 03:06:40 πμ, elpida said...
Ευχαριστώ πολύ την "φίλη" που χειρίστηκε άψογα το μπλογκ, όσο έλλειπα.Είχε τον χρόνο να δει τα πράγματα σωστά και ψύχραιμα. Εγώ δεν τον είχα. Συνήθως οι τρίτοι βλέπουν πάντα πιο καθαρά, εφόσον είναι έξω απ΄το πρόβλημα.Ζητούσα το σβήσιμο του πρώτου σχολίου, αλλά μη διευκρινίζοντάς το, την μπέρδεψα και μπράβο της που μου τα "ασφάλησε" όλα, για να τα δω εγώ σε σωστό χρόνο και στιγμή. Απ΄τον Μάιο δεν έχω σβήσει σχόλιο, ούτε έχω κλειδώσει άνθρωπο απ΄έξω.Έφιππε, εδώ θα είμαι και αύριο. Από Δευτέρα Τρίτη φεύγω πάλι για το χωριό. Πες μου. Τι κάνω; Έχεις ακόμα απορίες; Θέλεις απαντήσεις;Ξέρω ότι τις έχεις γράψει, μα πριν δεν είχα διευκρινίσει για πιο σχόλιο μιλούσα.

At Κυρ Οκτ 29, 03:10:16 πμ, elpida said...
λύσιππε, το ξέρω αλλά, προέκυψε.Δεν το σκότωσα. Θα το έχω στην αυλή μου και θα το φροντίζω. Το βουνό έχει πολλά.

At Κυρ Οκτ 29, 03:15:04 πμ, elpida said...
georgeH Μαρίνα είναι ίσως η μόνη που ξέρει αυτό το "πόσο" και νομίζω πως δεν ήταν κι εκείνης πρόθεση να με "πονέσει", γιατί είναι και η ίδια πολύ ευαίσθητη. Άστα φίλε μου!Συμβαίνουν!

At Κυρ Οκτ 29, 03:16:10 πμ, elpida said...
in silenceΣ΄ευχαριστώ κορίτσι μου! Πολύχρονη!

At Κυρ Οκτ 29, 03:19:20 πμ, elpida said...
3 partiesΕυαίσθητη ξε ευαίσθητη κορίτσι μου, φτάνει μια κακιά στιγμή, μια παραπάνω λέξη, να πληγώσει και να πληγωθείς. Όλα για τους ανθρώπους είναι.Είναι όμορφο και σε μένα, να γνωρίζω ανθρώπους σαν και σένα!

At Κυρ Οκτ 29, 03:20:56 πμ, elpida said...
scalidi moy,μάλλον ήρθα για να μείνω....Ίσως αλλάξω σπίτι... αλλά όχι συνοικία. Φιλιά, τα λέμε!

At Κυρ Οκτ 29, 03:22:32 πμ, elpida said...
ΕξίλιοΓειά σου κορίτσι μου!Εσύ τουλάχιστον μας ξέρεις και τις δυο.

At Κυρ Οκτ 29, 03:24:01 πμ, elpida said...
σοφι-κΣοφάκι μου γλυκό, σ΄ευχαριστώ που καταλαβαίνεις χωρίς πολλές εξηγήσεις. Αυτό λέει πολλά.

At Κυρ Οκτ 29, 03:26:07 πμ, elpida said...
εαρινή συμφωνίαΣτην Αθήνα δεν κρύωσε ακόμα τόσο ο καιρός, γι΄αυτό αργεί. Υπομονή! Ξέρει αυτό πότε θα ανθίσει. Τότε που θα θέλει κάτι να σου πει.

At Κυρ Οκτ 29, 03:28:01 πμ, elpida said...
Μεθυσμένα χρώματαΣυμφωνώ απολύτως μαζί σου!Αλλά, για να μην φανεί δειλία από μέρους μου, απαντώ σ΄αυτά τα σχόλια.

At Κυρ Οκτ 29, 03:29:09 πμ, elpida said...
sevaroseΠέστα ρε κορίτσι, γιατί εγώ κουράστηκα.

At Κυρ Οκτ 29, 12:30:45 μμ, Anonymous said...
Καμία προσωπική εξομολόγηση δεν επιθυμώ εγώ αγαπητή Κατερίνα, κατανόησα ήδη πολλά εκτός από το πώς η "ανωνυμία" μπορεί να βοηθήσει κάποιον να γίνει "πιο σκληρός" ενώ η ψευδωνυμία όχι. Δηλαδή όταν ομιλώ ως Έφιππος δεν μπορώ να είμαι σκληρός ενώ όταν ομιλώ ως Ανώνυμος μπορώ να είμαι; Περίεργα πράγματα...Κι όσον αφορά στον 1ο Ανώνυμο πάλι δεν αντιλαμβάνομαι γιατί η "φιλική συμβουλή" του για σένα αποτέλεσε "φτήνεια" και "κακοήθεια". Δεν γνωρίζεις ότι τα πράγματα πράγματι πολλές φορές δεν είναι όπως φαίνονται; Πού το μεμπτόν;Εν πάση περιπτώσει καλή τύχη σ΄ ό, τι κάνεις.Έφιππος.

At Δευ Οκτ 30, 12:35:03 πμ, elpida said...
Ανώνυμε έφιππε,(ή έφιππη...)περίεργα είναι τα πράγματα και μάλιστα πολύ. Ως έφιππος νόμιζα ότι έχεις μπλογκ. Αλλά δεν έχεις. Ναι. Υπάρχουν πολλές διαφορές στο ανώνυμος, στο ανώνυμος έφιππος χωρίς μπλογκ, στο έφιππος με μπλογκ (αν υπήρχε) και στο έφιππος με ονοματεπώνυμο (αν το έγραφες).Κι επειδή μάλλον είσαι νέος στο δικό μου μπλογκ, ίσως δεν ξέρεις, ότι το κυκλάμινο του βουνού ανήκει σε μία Κατερίνα Σταματίου Παπαθεοδώρου, που έτυχε να έχει γράψει και ένα βιβλίο και ανά πάσα στιγμή μπορείς να την βρεις και να της πεις τα "κατηγορώ" σου, πρόσωπο με πρόσωπο. Εκεί είναι η διαφορές στα περίεργα που λες.Κι επειδή πρέπει να τελειώνει αυτό το θέμα, έχεις αφήσει να πλανώνται άσχημα πράγματα για μένα, που πρέπει να διορθώσω.Δεν νομίζω ότι έγραψα ποτέ, ότι δεν έχω να φάω ή να ζήσω (που λες, πως θα πήγαινα Πάτρα), ούτε ζήτησα ποτέ δανεικά.Έγραφα ότι πήρα ένα δάνειο, ότι αγχώθηκα κι ότι όταν τελειώσει η σύνδεση, είναι πολυτέλεια να έχω ίντερνετ κ.λ.π. κ.λ.π.Προσβάλλεις πολύ εύκολα τον άλλον και δεν σου το επιτρέπω αυτό.Λες για "τις πράξεις μου", λες και με κατηγορείς για φόνο εκ προμελέτης! Για ηρέμησε φίλε μου. Δεν μπορούσα να ξέρω. Κι όσο για το προσωπικό, το έλυσα προσωπικά. Το δημόσιο όμως, έπρεπε να το λύσω δημόσια. Γι΄αυτό το έγραψα εδώ.Είναι πολλά που θέλω να σου γράψω, αλλά, ας το πάρει το ποτάμι.Όσοι με ξέρουν πραγματικά, καταλαβαίνουν περισσότερα.


Σάββατο, Οκτώβριος 21, 2006

Καλή ανάρρωση στην "απουσία"

που έδωσε σημάδι ζωής με την παρουσία της. Σοκαρισμένη πολύ από τα λόγια της και πολύ στεναχωρεμένη, της χαρίζω όλα τα λουλούδια του κόσμου και της εύχομαι με όλη μου την καρδιά, γρήγορα περαστικά κι όλα να μείνουν μια κακιά ανάμνηση. Δεν ξέρω ακόμα που έκανα λάθος. Ζητώ μια μεγάλη "ΣΥΓΝΩΜΗ" και από κείνη και απ΄όλους εσάς. Κατερίνα
posted by elpida @ 10/21/2006 09:30:00 μμ 2 comments
2 Comments:
At Κυρ Οκτ 22, 01:56:47 μμ, sofi-k said...
Καλημέρα Κατερινάκι μου!!!Μην νιώθεις άσχημα, που να ξέραμε...Πολλά φιλιά!

At Τετ Οκτ 25, 02:46:32 μμ, μεθυσμένα χρώματα said...
δεν κατάλαβα τι έγινε....και πότε έγινε!αυτό το κακό έχει το νετ!άλλα γράφουμε και άλλα καταλαβαίνει ο άλλος!

Τετάρτη, Νοέμβριος 01, 2006

Συκοφαντία

Ουδέν κακό αμιγές καλού.
posted by elpida @ 11/01/2006 12:39:00 πμ 0 comments
0 Comments:

Τετάρτη, Νοέμβριος 01, 2006

Κρυφτό

Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.
posted by elpida @ 11/01/2006 12:36:00 πμ 0 comments

Τετάρτη, Νοέμβριος 01, 2006

Λάμψη

Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
posted by elpida @ 11/01/2006 12:33:00 πμ 0 comments

Παρασκευή, Οκτώβριος 13, 2006

Μάθημα ζωής απ΄τη Μαρία Λαρετζάκη

Μπράβο στη Μαρία που πρέπει να γίνει πρότυπο ζωής!Μπράβο και στην Τατιάνα που την κάλεσε!(Δείτε την εκπομπή τώρα και η συζήτηση μετά).(Περισσότερα στο σχόλιο).
posted by elpida @ 10/13/2006 04:25:00 μμ 1 comments
1 Comments:
At Παρ Οκτ 13, 05:04:33 μμ, elpida said...
Μόλις τελείωσε το θέμα της Τατιάνας με την Μαρία, τώρα μπορώ να γράψω για την δύναμη και την ψυχή αυτής της κοπέλας. Έτυχε να την γνωρίσω απ΄το 98 σε μια εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλόπουλου. Με είχε αγγίξει πολύ το πρόβλημά της και έψαξα και την βρήκα. Από τότε ανταλλάσαμε γράμματα. Χαθήκαμε για λίγο μα την ξαναβρήκα την άνοιξη. Έχω συγκινηθεί τόσο πολύ σήμερα που την είδα στηλωμένη γερά στα δυο ψυχικά της πόδια, που αμέσως θέλησα να σας πω, δείτε την!Αυτή η κοπέλα έχει τόση δύναμη ψυχής και θέλησης, που δεν την έχουμε όλοι εμείς που περπατάμε...Σε αναπηρικό καροτσάκι απ΄τα 22 της, πρώην αθλήτρια του μπάσκετ, δεν παραιτήθηκε απ΄τη ζωή, αντιθέτως απέκτησε οικογένεια και παρόλο την άρνηση των γιατρών να γίνει Μάννα, εκείνη με μεγάλη πίστη στον Θεό, έκανε 5 παιδιά!Έγινε η Μάννα με 5Ν, για να γίνει σύμβολο ζωής, θέλησης και Μάννας!Ρίσκαρε τη ζωή της με την γέννηση αυτών των παιδιών, δυσκολεύτηκε και ταλαιπωρήθηκε τόσα χρόνια και σήμερα την είδαμε τόσο ευτυχισμένη και δυνατή!Πόσο χαίρομαι και πόσο καμαρώνω για την Μαρία!Σήμερα έδωσε το μήνυμά της σε όλους μας!Συμμετέχει και στις δημοτικές εκλογές της Σαλαμίνας! Φίλοι μου, όσοι είστε από κει, ψηφήστε την!Έχει πολλά να δώσει στον τόπο σας και όχι μόνο!

Σάββατο, Οκτώβριος 28, 2006

Δώρο φωτογραφίες

Έχω περίπου μια ώρα που γύρισα από Αθήνα. Σαν τρελλή έτρεξα στο μπλογκ. Βρήκα κλειστά όλα τα σχόλια, αλλά ελπίζω πως σύντομα η φίλη θα το διορθώσει. (Εγώ δεν ξέρω πως).Έλλειπα απ΄την Δευτέρα κι έτσι δεν μπόρεσα να ευχηθώ "Χρόνια Πολλά" στους Δημήτρηδες και Δημητρούλες. Ας με συγχωρήσουν! Ειδικά ο sailor, η insilance και ο άντρας μου που πρώτη φορά στα χρονικά δεν ήμουν κοντά του. Έπρεπε όμως να λείπω."ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ" όλοι οι εορτάζοντες!Απ' την Αθήνα έφερα κάποιες φωτογραφίες που εμένα μου άρεσαν πολύ!Καλλιτέχνης και φωτογράφος, Μιχάλης Κ. Τον ευχαριστώ!Σας χαρίζω λοιπόν, σαν δώρο για την γιορτή του άντρα μου, εφόσον δεν μπορώ γλυκά, τρεις φάσεις πανσελήνου, (βγαλμένες απ΄το μπαλκόνι) με φόντο τα χρυσά μήλα της πολυαγαπημένης μου πατρίδας, της Ζαγοράς μου! (Τα γνωστά μήλα "ΖΑΓΟΡΙΝ")Ιδιαίτερα αφιερωμένες οι φωτο στους ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που γνώρισα στην Αθήνα και με έκαναν να νιώσω "μεθυσμένη" από χαρά και να "παραμιλάω".Με πολλή αγάπη και εκτίμηση!
posted by elpida @ 10/28/2006 10:40:00 μμ 15 comments
15 Comments:
At Σαβ Οκτ 28, 11:38:59 μμ, elpida said...
Κρίμα! Έχουν αδικηθεί πολύ στο σκανάρισμα.Τα χρώματα στις αυθεντικές φωτο είναι φανταστικά!

At Σαβ Οκτ 28, 11:40:40 μμ, Markos said...
Παρόλα αυτά είναι πολύ όμορφες...Χρόνια πολλά για τον άντρα σουΝα είστε όλοι πάντα καλά.

At Σαβ Οκτ 28, 11:45:02 μμ, Exilio said...
Αμάν ξεχάστηκα!Χρόνια πολλά για τον σύζυγο!Πανέμορφες οι φωτός!

At Σαβ Οκτ 28, 11:55:55 μμ, s.frang said...
Με ψηφιακή κάμερα δεν χρειάζεται να σκανάρεις τις χάρτινες... καλή ψηφιακή βέβαια, για βραδυνές λήψεις :-)Κι από μένα χρόνια πολλά σε όσους εορτάζουν!

At Κυρ Οκτ 29, 12:02:03 πμ, Καπετάνισσα said...
Να τον αγαπάς και να τον καμαρώνεις τον αγαπημένο σου!Κι όλες οι φεγγαράδες τ' ουρανού και των καιρών, στην αγκαλιά σας...

At Κυρ Οκτ 29, 01:44:53 πμ, alcimede said...
να χαίρεσαι τον άντρα σου και να είσαστε πάντα μαζί και ευτυχισμένοιφιλιά

At Κυρ Οκτ 29, 02:08:20 πμ, elpida said...
MarkosΕυχαριστώ Μάρκο!Να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου και να είστε πάντα καλά!

At Κυρ Οκτ 29, 02:11:49 πμ, elpida said...
exilioΕυχαριστώ αγαπημένο μου προβατάκι. Να σου ευχηθώ με έναν Δημήτρη ή καλύφθηκε η θέση από άλλο όνομα;Αδικήθηκαν κορίτσι μου, πολύ! Έσκασα!

At Κυρ Οκτ 29, 02:17:43 πμ, elpida said...
s.frangΤώρα, πάει και το σκάνερ! Χάλασε και ο εκτυπωτής απ΄τα χώματα απ΄το λουλούδι, άντε να δούμε τι θα κάνω!Φλερτάρω με μία ψηφιακή μεταχειρισμένη. Μάλλον θα την ψήσω... Τότε θα μιλάνε μόνο οι φωτος. Ότι καλύτερο!Χίλιες λέξεις.Ευχαριστώ για τις ευχές!

At Κυρ Οκτ 29, 02:19:06 πμ, elpida said...
καπετάνισσαΕυχαριστώ καπετάνισσά μου! Κι εσύ κορίτσι μου, ότι ποθείς! Σε θέλω ευτυχισμένη, πάντα!

At Κυρ Οκτ 29, 02:20:31 πμ, elpida said...
alcimedeΚαλώς το κορίτσι μου! Ευχαριστώ κι εσύ ότι ποθείς!

At Κυρ Οκτ 29, 11:10:36 πμ, Sailor said...
Κατερίνα μου καλημέραΣε ευχαριστώ για τις ευχές σου και την αγάπη σου, είναι πολύ όμορφονα μας σκέφτεσαι και να σε σκεφτόμασται, πάντα είσαι μέσα στην καρδιά μας.Χρόνια πολλά για τον άντρα σουΧρόνια καλά και ευτυχισμέναη αγάπη σου πρώτα στον Δημήτρη και μετά σε όλους εμάς.Να είσαι πάντα καλά, χαρούμενηκαι κυρίως ευτυχισμέμη, αυτό είναιτο ζητούμενο, δεν χρειάζονται πολλάπράγματα στη ζωή, γιατί η ζωή είναιπολύ απλή και πολύ όμορφη, όσοτα μήλα της Ζαγοράς σε γεύση καιομορφιά.Καλό σου πρωινόφιλιά και αγάπη !!!!!!!

At Κυρ Οκτ 29, 08:00:39 μμ, Serenity said...
Τι όμορφες φωτογραφίες!Χρόνια Πολλά για το σύζυγο!Φιλιά!

At Δευ Οκτ 30, 12:05:25 πμ, elpida said...
sailorΣ΄ευχαριστώ φίλε μου, κι εσύ ότι επιθυμείς!

At Δευ Οκτ 30, 12:07:44 πμ, elpida said...
serenityΕίδες; Ας είναι καλά ο Μιχάλης Κ., η μηχανή του και το ταλέντο του!Σ΄ευχαριστώ κορίτσι μου, κι εσύ ότι επιθυμείς!Φιλιά και από μένα.

Τετάρτη, Οκτώβριος 11, 2006

posted by elpida @ 10/11/2006 01:07:00 πμ 14 comments
14 Comments:
At Τετ Οκτ 11, 02:56:11 πμ, Sailor said...
Καλημέρα κυκλάμινο του βουνούκαλό πρωινό Κατερίνα.Πολύ όμορφα τα κυκλάμιναπριν λίγα χρόνια πηγαίναμε εδω πιο πάνω που μένω στην Πεντέληκαι μαζεύαμε κυκλάμιναπολλές φορές τα βγάζαμε μαζί μετην ρίζα και το χώμα και τα φυτεύαμε στο σπίτιτώρα δεν υπάρχει τίποταόλα έχουν σπίτια τα υπόλοιπα είναικαμμένα, σε λίγο θα γίνουν και αυτάκαλό σου πρωινό

At Τετ Οκτ 11, 11:00:48 πμ, advocatus diaboli said...
Υπέροχα! Φθινοπωρινή καλημέρα σε ένα φθινοπωρινό καιρό. Καλές βόλτες.

At Τετ Οκτ 11, 05:44:26 μμ, sevarose said...
πω πωκυκλάμινααααααααααπολύ όμορφα ... είσαι καλά;

At Τετ Οκτ 11, 10:16:39 μμ, Axenbax said...
Άνοιξη βλέπω ή με γελούν τα μάτια μου;Αν ήξερες πόσο μου έφτιαξε η διάθεση με τόσα "πω πω, κυκλάμινααααααα"

At Πεμ Οκτ 12, 08:00:31 μμ, Γωγώ said...
Όμορφααααα!!Φιλάκια Κατερινιώ!!!

At Πεμ Οκτ 12, 11:14:55 μμ, Johny B.Good said...
Πολύ όμορφη φωτογραφία. Κουράγιο εκεί στον Βόλο !

At Παρ Οκτ 13, 03:35:11 μμ, ralou said...
Κ ύστερα λένε ότι το Φθινόπωρο είναι η εποχή που τα πάντα στην φύση μαραίνονται και πεθαίνουν σε αναμονή του χειμώνα.Να που κάνουν λάθος!Ευτυχως βέβαια!

At Παρ Οκτ 13, 03:38:54 μμ, elpida said...
sailorΚι εγώ σαιλορ μου έχω έρει ρίζες στον κήπο του Βόλου και έχουν ανθίσει ήδη. Το πρώτο σας το είχα χαρίσει τότε με τα φύλλα του φθινοπώρου. Φιλιά πολλά!

At Παρ Οκτ 13, 03:39:59 μμ, elpida said...
Ευχαριστώ διαβόλι μου!

At Παρ Οκτ 13, 03:40:59 μμ, elpida said...
sevaroseΚαλά είμαι κορίτσι μου. Σ΄ευχαριστώ!

At Παρ Οκτ 13, 03:42:18 μμ, elpida said...
axenbaxχαίρομαι πολύ φίλε μου που σου έφτιαξαν την διάθεση.Αν είναι να βάζω κάθε μέρα!

At Παρ Οκτ 13, 03:43:13 μμ, elpida said...
Χαίρομαι που σου αρέσουν γωγώ μου!

At Παρ Οκτ 13, 03:45:20 μμ, elpida said...
Ας είναι καλά το γκουγκλ Τζόνυ μου!Είμαστε καλά. Αλλοίμονο σε όσους χάσανε τα νυκοκοιριά τους!

At Παρ Οκτ 13, 03:47:02 μμ, elpida said...
Γειά σου ραλού μου! Όλοι το ξέρουν κορίτσι μου, απλά εγώ τους το θυμίζω. Φιλάκια!

Παρασκευή, Οκτώβριος 13, 2006

Μπίκα Μαρκατά - Πετρογιάννη

Αν η μάννα για μένα ήταν η πρώτη δασκάλα της ζωής μου, που με έμαθε να ζω πάντα ταπεινά και τίμια, η φυγή της ήταν η αφορμή να γνωρίσω από κοντά τον Μάρτη του '97 μία σοφή και διαβασμένη γυναίκα την Μπίκα Μαρκατά - Πετρογιάννη. Η γνωριμία μας, οι συναντήσεις μας, οι συζητήσεις μας και οι διαφωνίες μας, θα μπορούσαν να γεμίσουν βιβλίο. Χρωστάω πολλά σ΄αυτή τη γυναίκα, την δασκάλα της ζωής μου, όπως την αποκαλώ.
Εκείνη την εποχή είχα άγνοια για βιβλία και συγγραφείς και εκείνη κατάφερε και με ξύπνησε. Με ταρακούνησε τόσο πολύ που σε λίγους μήνες έξέδωσα μόνη μου το πρώτο μου βιβλίο. Μετά το δεύτερο, το τρίτο.
Θαύμασα πολλά σ΄αυτή τη γυναίκα. Ήταν δημοσιογράφος της Ενώσεως Συντακτών Αθηνών, ιδρύτρια της Σωκρατικής Λέσχης και συγγραφέας, παρόλο που σε μένα δεν το παραδεχόταν αυτό. " Δε βαριέσαι! Εγώ πιστεύω στην πηγή...", μου έλεγε "εγώ ότι γράφω, πρέπει να ανοίξω πολλά βιβλία για να τα βρω και να τα αντιγράψω, ενώ εσύ...."
Εκρηκτική γυναίκα η Μπίκα, εκρηκτική και η φιλία μας. " Σε δυνατές προσωπικότητες υπάρχουν και συγκρούσεις", μου έλεγε "γι΄αυτό η φιλία μας είναι ιδιαίτερη και ξεχωρίζει".
Διαφωνούσαμε πολύ και με την παρεξήγηση ενός "Διαφωνώ", τελείωσε και η ιδιαίτερη φιλία μας. Δεν της κράτησα ποτέ κακία όμως, κι όταν Έφυγε, λυπήθηκα πολύ. Έχουν μείνει όμως τα έργα της που ένα απ΄αυτά και το ποιό δυνατό για μένα είναι τα χρηματικά βραβεία Μαρκατά που δίνονται κάθε χρόνο σε τρεις μαθητές Λυκείου, που γράφουν την καλύτερη έκθεση, με θέμα που ορίζει η Ένωση Συντακτών. (Τα βραβεία δίνονταν στην μνήμη του αδελφού της και του πατέρα της και τώρα δίνονται και για την δική της μνήμη).
Η Σωκρατική λέσχη δυστυχώς έμεινε ακέφαλη και ίσως αργήσει να γίνει η δίκη του Σωκράτη που τόσο επιθυμούσε.
Πολλά χρόνια δίπλα στην Μπίκα, ρουφούσα απ΄την ενέργεια και τις γνώσεις της και κείνο που ζήλεψα και θέλησα να κλέψω, ήταν όχι την εκρηκτικότητά της, αλλά την κίνηση να εκδίδω βιβλία και να κάνω δωρεές στη μνήμη της Μάννας, όπως έκανε εκείνη για τα δικά της αγαπημένα πρόσωπα. Η Μπίκα υπήρξε το πρότυπό μου σ΄αυτό και ήταν η αφορμή που κάποια γραπτά μου βγήκαν στη δημοσιότητα. Δεν της το μαρτύρησα ποτέ όμως. Η διαφορά μ΄εκείνη είναι ότι δεν με κάλυπταν τα οικονομικά μου και τα έργα μου δεν ήταν ποτέ τόσο μεγάλα. Ότι μπορούσα έκανα μέχρι τώρα. Όνειρό μου και στόχος μου ήταν να την ξεπεράσω. Το μέλλον θα δείξει αν θα τα καταφέρω.
Δεν δεχόταν να βγαίνει φωτογραφίες η Μπίκα. Όποια έβλεπε την έσκιζε. Δεν της άρεσε. Οι μόνες που έχω είναι από εφημερίδα της Πρώτης 25/3/2001 στον δημοσιογράφο Σωτήρη Πολύζο. Κι εκεί η συνέντευξή της ήταν εκρηκτική. Πολλές γυναίκες θύμωσαν μαζί της, τότε.
Στο κυκλάμινο του βουνού κατέχει θέση αυτή η Μεγάλη Κυρία, όπως και στην καρδιά μου.
"Αιωνία σου η μνήμη" Μπίκα κι εκεί πάνω θα βλέπεις σίγουρα ότι δεν σε ξέχασα κι ότι ένα τυπογραφικό λάθος ήταν αυτό που μας χώρισε και δεν έφταιγε καμμιά απ΄τις δυο. Ο δαίμων του τυπογραφείου μας χώρησε και μας πλήγωσε πολύ. Σαν "άνθρωποι των γραμμάτων" όμως, όπως έλεγες, πρέπει να συγχωρούμε.
Έτσι δεν είναι;
posted by elpida @ 10/13/2006 08:15:00 μμ 2 comments
2 Comments:
At Σαβ Οκτ 14, 02:29:06 πμ, Sailor said...
Καλημέρα στην Κατερίναμε την ομορφιά στην ψυχήκαι την μεγάλη καρδιά !Να είσαι πάντα καλάόπου και αν είσαιΕμείς έτσι σε αγαπάμεόπως είσαι !Καλό σου πρωινόφιλιά !

At Σαβ Οκτ 14, 02:44:39 πμ, elpida said...
Φιλιά σαιλόρ και καλή ψήφο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: