Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

ΕΘΝΟΣ - ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΚΑ και ΜΑΝΝΑ!

Κυριακή, Ιούλιος 09, 2006

Μια αγκαλιά λουλούδια κι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

από καρδιάς,στην εφημερίδα Έθνος για την φιλοξενία του βιβλίου μου σήμερα,στην κυρία Ελένη Γκίκα που επιμελείται τις Νέες Εκδόσεις,για την τιμή που μου έκανε και για τα καλά της λόγια,τον (ή την) ανώνυμο (η), που με ενημέρωσε πρώτος (η)και μου έδωσε αυτή τη χαρά,τις Εκδόσεις Καλυδών που τους άγγιξε "η αλήθεια" αυτού του βιβλίου και του έδωσαν μια ευκαιρία,το blog που μου δίνει την χαρά της επικοινωνίαςκαι όλους εσάς "τους φίλους μου", που χαρήκατε μαζί μου.Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ!
posted by elpida @ 7/09/2006 08:58:00 μμ 29 comments
29 Comments:
At Κυρ Ιουλ 09, 09:29:42 μμ, Panic Room said...
Mε πρόλαβαν οι εξελίξεις...μέχρι να αντιγράψω από το Έθνος την παρουσίαση του βιβλίου σου 2 ποστ πριν, πρόλαβες και έβαλες την είδηση...Και πάλι συγχαρητήρια Κατερίνα

At Κυρ Ιουλ 09, 09:57:24 μμ, elgalla said...
Μην ευχαριστείς, Κατερίνα! Το αξίζεις γιατί γράφεις πολύ όμορφα!Μόνο μια ερωτησούλα...σίγουρα θα το έχεις αναφέρει κάπου, αλλά είναι μεγάλο το μπλογκ για να το διαβάσω όλο. Το "μαννα" γιατί με δύο "ν";

At Κυρ Ιουλ 09, 11:27:33 μμ, Serenity said...
Τι καλά! Πολύ χαίρομαι, Κατερίνα! Εύχομαι τα καλύτερα για το βιβλίο αυτό και για όσα θα ακολουθήσουν... ;-)Τα φιλιά μου!

At Κυρ Ιουλ 09, 11:44:51 μμ, elpida said...
Να είσαι καλά φίλε μου! Το άφηνα τελευταίο για να βγει πρώτο, μην το σκεπάσουν τα λουλούδια!Και πάλι ευχαριστώ!

At Δευ Ιουλ 10, 12:02:51 πμ, elpida said...
elgalla μου, πάλι δύσκολα μου βάζεις! Εσύ κάνεις και για δημοσιογράφος συν όλα τα άλλα ταλέντα!Όχι κορίτσι μου, δεν το γράφω σε άλλα ποστ,αλλά ούτε και κανείς με ρώτησε. Μόνο ένας πολύ καλός δημοσιογράφος το 1998 σε μία ραδιοφωνική εκπομπή.Είναι πολλοί οι λόγοι. Υπάρχει και γι΄αυτό μεγάλη ιστορία. 14 ολόκληρα χρόνια! Για άλλο λόγο ξεκίνησε, άλλοι ακολούθησαν και για να μην σας ζαλίσω τώρα, δέξου τον τελικό:Δίνω αξία στη λέξη για όλες τις Μαννάδες που Έφυγαν, για να ξεχωρίζουν! Πώς βάζουν φωτοστέφανο στους Αγίους; Κάτι τέτοιο. Πώς λέμε Άνθρωπος με κεφαλαίο Α, Έτσι λέω κι εγώ Μάννα με 2 Ν. Δική μου γραμματική. Αν κι εγώ πάντα έτσι την έγραφα αυτή την λέξη. Παλιά έτσι γραφόταν κι εγώ δεν την πρόδωσα ποτέ, τουλάχιστον αυτή τη λέξη. Τα τρένα (τραίνα), τα τζάκια (τζάκυα) και πολλά άλλα τα πρόδωσα. Με μάλωναν και μ΄έκαναν να σβήνω χιλιάδες ν απ΄τα γραπτά μου, μα στον τίτλο θα μείνει για πάντα! Σου είπα ήδη κάποιους λόγους. Φτάνουν;

At Δευ Ιουλ 10, 12:12:33 πμ, elgalla said...
Μου αρκούν οι λόγοι, δεν μπορώ να πω!Είναι πολύ ενδιαφέρον θέμα πάντως...κάποια στιγμή ίσως θα μπορούσες να αφιερώσεις ένα ξεχωριστό ποστ σ' αυτό...Για δημοσιογράφος δεν ξέρω!Εγώ η πτωχή (πλην τίμια) ψυχολογία σπουδάζω!:Ο)

At Δευ Ιουλ 10, 12:29:52 πμ, enteka said...
χαίρομαι με τη χαρά σου..:)

At Δευ Ιουλ 10, 12:38:39 πμ, elpida said...
serenityΟι άνθρωποι που χαίρονται με την χαρά του άλλου, έχουν καλή ψυχή. Κι εσύ έχεις πολύ καλή ψυχή! Σου εύχομαι κι εσένα ότι επιθυμείς.Τι άλλο θα ακολουθήσει;Λες να γράψουν κι άλλες εφημερίδες; Λες να πάρω κι άλλες χαρές; Αν γίνει αυτό, πάει ο κήπος μου! θα βγάλω και τις ρίζες! Και ξέρεις τι σημαίνει "ρίζα"! Χωρίς αυτή δεν βγαίνει λουλούδι. Όλος ο θαυμασμός μας για τα λουλούδια στη ρίζα πρέπει ν΄ανήκει. Χωρίς αυτήν...Αν πάρω κι άλλες τέτοιες χαρές και ρίζες θα σκανάρω, αλλά θα τρέξω γρήγορα να τις φυτέψω πάλι!Τότε όμως δεν θα γράφουν για το βιβλίο μου,αλλά πως μια γυναίκα απ΄το Πήλιο, τρελάθηκε!!!!Πέρα απ΄τα αστεία κορίτσι μου, εγώ θέλω να βγάλω ασπροπρόσωπο τον εκδότη μου και την συνεργάτιδά του κυρίως, γιατί πίστεψαν σ΄αυτό το βιβλίο και επένδυσαν πάνω μου. Και πέρα απ΄αυτό, θέλω να δικαιώσω την Μάννα και να καταφέρω να πραγματοποιήσω και το τάμα μου....Και τα δικά μου φιλιά, Καληνύχτα!

At Δευ Ιουλ 10, 12:55:17 πμ, elpida said...
Σ΄ευχαριστώ έντεκα! Ήταν τρεις το μεσημέρι...όταν είδα το μήνυμα του(της)ανώνυμου (ανώνυμε εμφανήσου! Θέλω να σε γνωρίσω!)στο κείμενο του τραγουδιστή Θάνου Νικολάου. Γούρικος ήσουν Θάνο μου! Εύχομαι και σε σένα δικαίωση.Και σε όλους έχουν μεράκια καλλιτεχνικά.έντεκα κι εγώ πάντα χαίρομαι με την χαρά του άλλου. Εύχομαι να έχεις κι εσύ πολλές χαρές, όπου επιθυμείς κι εγώ θα χαίρομαι μαζί σου.Να μην αμφιβάλλεις καθόλου γι΄αυτό!Καλό βράδυ!

At Δευ Ιουλ 10, 01:08:47 πμ, elpida said...
Παιδιά, χρειάζομαι την βοήθειά σας!Έχω απ΄τ΄απόγευμα που προσπαθώ να στείλω ένα ιμέηλ στην κυρία Ελένη Γκίκα, για να την ευχαριστήσω και γυρίζει πίσω. Για βοηθήστε με, γιατί θα σκάσω!Τι κάνω λάθος;Η εφημερίδα γράφει:elgika@pegasus.grΠέστε μου:Πως πρέπει να το στείλω;

At Δευ Ιουλ 10, 01:49:50 πμ, elpida said...
elgalla ΙΣΩΣ κορίτσι μου, αλλά εδώ στο μπλογκ δεν θέλω να μιλάω συνέχεια γι΄αυτό.Ήδη το καταχράστηκα πολύ!Τα γεγονότα βλέπεις! Το κυκλάμινο του βουνού όταν ξεκίνησε δεν είχε στόχο την διαφήμηση αυτού του βιβλίου, ούτε να αποκαλύψω το όνομά μου. Προέκυψε. Καλό βέβαια, αλλά νιώθω ότι το πρόδωσα και θέλω σιγά σιγά να το επαναφέρω και να μιλάω και για άλλα θέματα.Ψυχολογία; Τυχερή!!! και η κόρη μου αυτό ήθελε και πέρασε Γαλλική. Τελειώνει τώρα, αλλά σκέφτεται ακόμα την ψυχολογία. Ίσως πάει του χρόνου. Θα δείξει!Κι εγώ για κοινωνική λειτουργός είχα δώσει, αλλά...Ψυχολόγα μου, πως την είδες την ψυχολογία μου σήμερα; Για κάνε μια ανάλυση να δω αν είσαι καλή μαθήτρια!

At Δευ Ιουλ 10, 02:25:00 πμ, silly blonde said...
Πολλά,πολλά συγχαρητήρια για το βιβλίο σου!Τα καλύτερα,πάντα επιτυχίες και εκδόσεις!:D

At Δευ Ιουλ 10, 02:48:04 πμ, elpida said...
Να είσαι καλά κορίτσι μου κι εσύ ότι επιθυμείς!Λες και γιόρταζα σήμερα! Μαζεύω ευχές, δίνω ευχές!Τα λουλούδια μου σας άρεσαν; Αυτό θέλω να μάθω!

At Δευ Ιουλ 10, 01:04:18 μμ, FunKy_MouToN said...
Μπράβο Kυκλαμινάκι...πολύ χαίρομαι!!!Έψαχνα σα τρελό χτές στις εφημερίδες αλλά δε βρήκα τίποτα...και το έθνος δε το πρόλαβα:((Η κριτική ήταν καλή;Τι έλεγε;Οι φωτογραφίες δεν ανοίγουν και δε μπορώ να δώ..:(

At Δευ Ιουλ 10, 01:06:42 μμ, sofi-k said...
Συγχαρητήρια ελπίδα!!!Και καλή συνέχεια!!!Πολύ χάρηκα!

At Δευ Ιουλ 10, 01:12:27 μμ, FunKy_MouToN said...
αα..άκυρο..είδα τι έγραψε ο/η panic room σε προηγούμενο πόστ...:)))

At Δευ Ιουλ 10, 05:26:12 μμ, simon says said...
Συγχαρητήρια Κατερίνα.Πολλά φιλιά από Θεσσαλονίκη.:Ο)

At Δευ Ιουλ 10, 07:21:11 μμ, apousia said...
Εύχομαι ολόψυχα γλυκιά elpida,να μην τελειώνουν ποτέ οι χαρές που θα παίρνεις!Κάθε σου μέρα,να είναι μια γιορτή!Και να μας κερνάς διαρκώς κείμενα ψυχής και λουλούδια...

At Δευ Ιουλ 10, 07:54:50 μμ, deadendmind said...
Συγχαρητήρια!!! Πολλές αγκαλιές λουλούδια και φιλιά!

At Δευ Ιουλ 10, 08:01:17 μμ, Anonymous said...
@anonymousΒρε Ελπίδα μου οι ανώνυμοι είναι...ανώνυμοι γιατί δεν εμφανίζονται. Πες τα ευχαριστώ εκεί που πρέπει, εγώ απλά σε ενημέρωσα για κάτι που έτυχε να διαβάσω. Κάποιος θα το έκανε ούτως ή άλλως, έχει σημασία ποιός το έκανε;

At Τρι Ιουλ 11, 12:03:32 πμ, elgalla said...
Κατερίνα μου, ψυχανάλυση του καφενείου (ή του μπλογκ, εν προκειμένω!)είναι αντιδεοντολογική!:Ο)Ωστόσο, καθαρά φιλικά, σε είδα πολύ χαρούμενη και δικαίως!Μακάρι πάντα να χαμογελάς και να κερνάς λουλούδια!

At Τρι Ιουλ 11, 02:12:13 πμ, elpida said...
προβατάκι μου γλυκό, το ξέρω ότι χάρηκες. Καλή πρόοδο κορίτσι μου και όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν!Όταν λες δεν μεγαλώνουν, τι εννοείς; Για βόηθα με ρε προβατάκι.Πάνω που λέω έμαθα κι αυτό,όλο και κάτι άλλο ξεφυτρώνει.Έχω αρχίσει και απογοητεύομαι."Τώρα στα γεράματα... μάθε γέρο γράμματα!"Την ξέρεις την παροιμία;

At Τρι Ιουλ 11, 02:14:30 πμ, elpida said...
Sofi_kΞέρω καρδιά μου ότι χάρηκες!Κι εσένα σου εύχομαι όλα μα όλα τα όνειρά σου να γίνουν ΑΛΗΘΕΙΑ!

At Τρι Ιουλ 11, 02:20:52 πμ, elpida said...
ΣιμονΜόλις είδα το λυκάκι να τρέχει και την Θεσσαλονίκη που βγάζει τα καλύτερα παιδιά, μου βγήκε ένας αναστεναγμός! που δεν φαντάζεσαι!Άλλος αέρας αυτός!Μαίστρος ή Βαρδάρης;Εδώ είμαι για να χαρώ πολλές δικές σου χαρές και όλης της παρέας!Ευχαριστώ!Να είσαι καλά!Φιλιά και από Βόλο.

At Τρι Ιουλ 11, 02:24:07 πμ, elpida said...
απουσία μου, σήμερα ήθελα να φιλοσοφήσω "το πόσο κρατάει η χαρά", αλλά το απέφυγα. Προτίμησα τα χελωνάκια.Καλό βράδυ κορίτσι μου και ευχαριστώ για ΟΛΑ!

At Τρι Ιουλ 11, 02:28:19 πμ, elpida said...
eadendmindΠόσο τυχερή είμαι που σε γνώρισα και σένα και την παρέα! Να είσαι καλά! Θέλω να μαθαίνω και δικές σου χαρές! Να τις γράφεις! Να μην τις κρατάς κρυφές. Εντάξει;

At Τρι Ιουλ 11, 02:41:36 πμ, elpida said...
Ανώνυμε, για μένα έχει σημασία μεγάλη. Μ΄αρέσει να ανταποδίδω τη χαρά. Αλλά αν αυτός η αυτή δεν θέλει και καλύπτεται με μόνο ένα ευχαριστώ, εγώ το σέβομαι. Μακάρι να ήμασταν όλοι ανώνυμοι και να μοιράζαμε χαρά στον κόσμο, έτσι απλά! Θα το μάθαινα, αλλά όχι εκείνη τη στιγμή. Εδώ άλλοι την πήρανε, ειδικά γι΄αυτόν τον λόγο και δεν το είδανε! Θεώρησαν ότι τους λέω ψέματα!Μην την ψάχνεις! Θέλω να γίνω ανώνυμη σαν κι εσένα! Μπορείς να μου πεις πως;Να έχω κι ένα μαγικό ραβδάκι και να πραγματοποιώ όλα τα όνειρα του κόσμου! Μπορώ;

At Τρι Ιουλ 11, 02:49:05 πμ, elpida said...
elgalla καλώς την ψυχολόγο μου!Ναι κορίτσι μου, χθες ήμουν πολύ χαρούμενη. Ζω πάντα έντονα και την χαρά και την λύπη. Είμαι ή του ύψους ή του βάθους.Μόνο που η δική μου χαρά ανακατεύεται με την συγκίνηση και άλλα... και μπερδεύεται. Αλλά είναι ΧΑΡΑ! Χαρά δεν είναι μόνο το χαμόγελο. Έτσι δεν είναι; Ε! ψυχολόγα μου;

At Τρι Ιουλ 11, 08:04:24 πμ, elgalla said...
Έτσι είναι, αλλά το χαμόγελο ομορφαίνει κιόλας!Να, έτσι::Ο)

Δεν υπάρχουν σχόλια: