Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Σκόρπια ... 16

Πέμπτη, Σεπτέμβριος 28, 2006

Το μέλλον! Πόσο αόριστο είναι;

Αυτές τις εικόνες τις βρήκα στο "μέλλον" του googl.Ποιός όμως καθορίζει το μέλλον;Πόσο μακρυά ή κοντά είναι αυτό;Ποιός δίνει την διάρκεια και ποιός το ξεχωρίζει απ΄το παρόν;Την αρχή του μέλλοντος την ξέρω. Είναι το επόμενο γράμμα που θα γράψω, ίσως και η κίνηση να στείλω το ποστ.Το τέλος του μέλλοντος όμως, κανείς μας δεν το ξέρει....Τα λέμε!Στο μέλλον λοιπόν!..... αφού το μέλλον είναι αόριστο. Ως τότε, να είστε όλοι σας καλά!(ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ,θα σας δείξει τρεις εικόνες και θα διαβάσετε τρεις σκέψεις.

posted by elpida @ 9/28/2006 06:10:00 μμ 22 comments 22 Comments:
At Πεμ Σεπ 28, 09:08:32 μμ, Citronella said... This post has been removed by the author.
At Πεμ Σεπ 28, 09:14:05 μμ, Citronella said... lol! κλικ (κι όχι κλοκ όπως έγραψα πριν) έκανα στο κοριτσάκι, κι έχει πολύ γέλιο!σε ένα χαμογελα στό μέλλον.
At Πεμ Σεπ 28, 09:52:42 μμ, advocatus diaboli said... Τα κοριτσάκια είναι για να μας κάνουν να χαμογελούμε και για να μη τα πιστεύουμε!
At Παρ Σεπ 29, 01:52:09 πμ, Exilio said... Θα γαβγίσω σε λίγο!!(ξέρεις..)Για κοίτα πιο κάτω...πως τα πάμε;
At Παρ Σεπ 29, 03:23:21 πμ, Sailor said... Χρειάζεται να ρωτάμε άραγεποιός καθορίζει το μέλλον ?Αυτό μπορούμε να το κάνουμεόταν ανοίξουμε διάλογομε τον δημιουργό μας !Έτσι, απλά !Οι επιστήμονες λένε το DNA !Καλό σου πρωινόκαι άσε το μέλλον να μας ψάχνειαυτό ! At Παρ Σεπ 29, 10:55:56 πμ, alcimede said... μα άμα ξέραμε τι μας επιφυλλάσει το μέλλον δε θα είχε γούστο!
At Παρ Σεπ 29, 02:33:54 μμ, Serenity said... Το μέλλον μπορεί να είναι όσο αόριστο θέλει να είναι... Το θέμα είναι το παρόν. Κατά πόσο ζούμε το παρόν... Φιλιά, καλή μου...
At Παρ Σεπ 29, 09:50:36 μμ, Καπετάνισσα said... Άδηλον, να πάρει...Μα, όχι! Δεν θα ξοδέψω το παρόν μου στ' όνομά του!Ούτε τα όνειρά μου δεν του χαρίζω.Κι αυτά ακόμα, γίνονται (και πεθαίνουν) τ ώ ρ α!:)
At Παρ Σεπ 29, 10:16:56 μμ, aggelos-x-aggelos said... Όχι, όχι και πάλι όχι!Δεν είναι αυτό το μέλλον.Για το παρόν μιλάει
At Παρ Σεπ 29, 11:52:14 μμ, Axenbax said... Έλεγα να μην κάνω κλίκ μη θέλοντας να διαβάσω τρεις σκέψεις μιας και μου θύμισε το "ασήμωσε να σου πω τη μοίρα σου" αλλά "Χαλάλι Σου". Μετά το σχόλιο-συμβουλή σου σε αυτό απέναντι έτυχε να βρεθώ... Το διαβάζω και όλο μπερδεμένος είμαι...Καλή αυριανή...
At Σαβ Σεπ 30, 12:35:11 πμ, elpida said... citronellaΜακάρι να είναι χαμογελαστό! Αλλά θα είναι;
At Σαβ Σεπ 30, 12:36:29 πμ, elpida said... advocatus diavoliΤα κοριτσάκια λένε αλήθειες
At Σαβ Σεπ 30, 12:38:11 πμ, elpida said... εξίλιοΠολύ καλά! Εύγε!
At Σαβ Σεπ 30, 12:39:47 πμ, elpida said... σαιλόρΑν μας ψάξει αυτό, καλά είναι...Μόνο να μην το ψάξουμε εμείς και δεν το βρίσκουμε!
At Σαβ Σεπ 30, 12:42:24 πμ, elpida said... alcimedeΈχει άραγε γούστο;
At Σαβ Σεπ 30, 12:45:18 πμ, elpida said... σερενιτυΜα η κάθε στιγμή του παρόντος, είναι κλεμμένη ήδη, από μια στιγμή του μέλλοντος!Ή δεν είναι έτσι;
At Σαβ Σεπ 30, 12:54:48 πμ, elpida said... καπετάνισσαΕγώ καπετάνισσά μου, θα του έδινα πολλά. Όχι μόνο τα όνειρά μου.Αλλά στο "τώρα" σου, τώρα συμφωνώ!Φιλιά
At Σαβ Σεπ 30, 12:57:14 πμ, elpida said... Άγγελέ μου, το είπα και παραπάνω. Αυτά τα δυο συνορεύουν πολύ, κι έχουν κοινά σύνορα.Εκεί γίνεται το μπέρδεμα.
At Σαβ Σεπ 30, 01:03:48 πμ, elpida said... axenbaxΦίλε μου, με βοηθάς λίγο περισσότερο, γιατί δεν καταλαβαίνω και πολλά; Γύρισα αλερετούρ απ΄το χωριό και μ΄έχουν ζαλίσει οι στροφές. Για βόηθα λίγο! Με μπέρδεψες και μένα και δεν καταλαβαίνω τίποτα!
At Σαβ Σεπ 30, 05:08:54 μμ, elpida said... axenbaxΜου πήρε πολύ μέχρι να καταλάβω τι εννοείς κι αυτό πραγματικά με προσβάλλει και θά θελα να μου ζητήσεις συγνώμη. Δεν μπορεί να βγάζουμε λάθος συμπεράσματα, έτσι εύκολα και να προσβάλλουμε τον άλλον με υπονοούμενα. Εγώ στην αρχή νόμισα, ότι μπορεί να σημαίνει κάτι για σένα το "Χαλάλι σου", μέχρι και που μπορούσε να ήσουν και ο Νίκος. Ήρθα στη σελίδα σου, βρήκα το "Κι αν γίνεις ιστορία" και υπέθεσα πάλι πως υπήρχε κάποια απάντηση στη Μαρία. Μετά, ψάχνοντάς το πιο πολύ, είδα ότι εννοούσες το σχόλιό μου, στη σελίδα της ?/?? (Δεν το θυμάμαι και σωστά της Σύλβια.Έχει σχόλιο στο χαλάλι 24- για να το βρείτε)Έτσι κατάλαβα, απ΄το σχόλιό σου, ότι μπερδεύτηκες που με βρήκες εκεί. Ψάχνοντας πάλι, είδα ύλη σεξουαλική και με λίγα λόγια, μπερδεύτηκες με το "τι καπνό φουμάρω εγώ!"Να σε ξεμπερδέψω λοιπόν φίλε μου!ΠρώτονΌταν κάποιος με επισκέφτεται, το θεωρώ υποχρέωσή μου, να τον επισκεφτώ κι εγώ.Δεν μ΄ενδειαφέρει αν είναι ο χειρότερος εγκληματίας του κόσμου.ΔεύτερονΔεν σημαίνει, όταν συμμετέχεις σε ένα μπλογκ, ότι είσαι φίλος, ή ίδιος με τον άλλον.ΤρίτονΌταν κάποιος έχει κάποια όνειρα και στην περίπτωσή μας, η Σύλβια έβγαλε βιβλίο, τι πιο ανθρώπινο απ΄το να της ευχηθώ καλή επιτυχία!ΤέταρτονΔεν είχα δει ούτε γραμμή απ΄την ύλη της, το φανταζόμουν ερωτικό, αλλά χθες το βράδυ, μετά το ψάξιμο, είδα ότι μιλούν πολύ για σεξ.Στεναχωρέθηκα, αλλά κι αυτό πάλι, δεν αλλάζει την ευχή μου. Υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν τέτοια βιβλία και υπάρχουν άνθρωποι που τα διαβάζουν.Δεν θα κρίνω εγώ, αν κάνουν σωστά ή όχι και ούτε με νοιάζει. Δεν νομίζω ότι κρίνεται κάποιος με ένα σχόλιο ευχής, ότι έχει και τα ίδια ενδειαφέροντα με τον άλλον.Άλλο!Και μια εξήγηση για την Σύλβια.Η κοπέλα, το καλοκαίρι μου είχε γράψει κάποιο σχόλια, μαζί με κάποιους άλλους ανώνυμους, που δεν μ΄άρεσαν. Μου έλεγε ότι είναι συγγραφέας κι εγώ φυσικά δεν την πίστευα, μέχρι που κάποιος με ενημέρωσε με ιμέιλ, ότι η Σύλβια είναι όντως συγγραφέας και έχει γράψει ένα ερωτικό βιβλίο και το διαφημίζει μπαίνοντας σε διάφορα μπλογκ.Τώρα λοιπόν που μου σχολίασε, πήγα να την επισκεφτώ. Της ζήτησα συγνώμη που δεν την είχα πιστέψει τότε, και της ευχήθηκα καλή επιτυχία στο βιβλίο της. Δεν το έχω διαβάσει κι αν θέλεις να μάθεις, έχω πολύ σοβαρότερα πράγματα που με απασχολούν αυτόν τον καιρό, από το να διαβάσω ένα βιβλίο, που μιλάει για σεξ.Δεν διάβασα 46 ολόκληρα χρόνια, τώρα στα γεράματα θα διαβάσω; Δεν δίνουν όλοι φίλε μου στο σεξ, προτεραιότητα στη ζωή τους.Ναι, το σεξ αφορά τον άνθρωπο και την σχέση, αλλά από κει και πέρα, είναι θέμα που αφορά Δυο.Λυπάμαι αλήθεια και έχω στενοχωρεθεί πολύ, με το σχόλιό σου και τα υπονοούμενα. Ο καθένας τι καπνό φουμάρει φαίνεται απ΄την ύλη του στο μπλογκ και τα έργα της ζωής του.Χωρίς να θέλω να ανεβάσω ή να υποβιβάσω κανέναν και καμμία! Απλά να ξέρουμε που μιλάμε και τι λέμε! Μου οφείλεις ξεμπέρδεμα.
At Σαβ Σεπ 30, 08:59:26 μμ, Axenbax said... Αγαπητή Ελπίδα. Βρίσκομαι στο Lagos της Νιγηρίας εδώ και αρκετό καιρό. Το δωμάτιο μου είναι ένα απο τα λίγα του ξενοδοχείου που έχει το προνόμιο του Ιντερνετ. Αλλά αυτό το προνόμιο απουσίαζει πολλές φορές λόγω των συχνών διακοπων ρεύματος. Σε αυτό οφείλεται και η καθυστερημένη απάντησή μου. Είναι η τέταρτη φορά που προσπαθώ. Εχεις μια πρώτη συγνώμη εκ μέρους μου. Ας ελπίσω να μην παρουσιαστεί ξανά διακοπή. Μόλις επέστρεψα απο την εργασία μου και αντί για να ξεκουραστώ κάθησα ξανά για να σου απαντήσω. Διαβάζοντας το σχόλιό σου, το δεύτερο στο τέλος χαμογέλασα για το πόσο εύκολα μπορούν να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις δίχως λόγο και αιτία. Σου ζητώ όμως συγνώμη επειδή σου δημιούργησα την άσχημη διάθεση, χωρίς να το θέλω.Εστειλες ηλεκτρονικά μια συμβουλή και με απόρησε μιας και απευθυνόταν σε έναν άγνωστο. Εδώ δε ζητώ συγνώμη αλλά ευχαριστώ. Ανέτρεξα στο Blog σου και έπεσα πάνω στο κείμενο "Χαλάλι Σου". Ως κείμενο μου άρεσε, και μετά απο πολλές διακοπές ρεύματος, έτσι αποσπασματικά κατάφερα να το διαβάσω. Μπερδευόμουν όμως άν το έγραψες εσύ ή αν μετέφερες τα γραπτά κάποιου άλλου ανθρώπου. Αυτή ήταν και η μοναδική μου απορία.Ούτε ο Νίκος είμαι ούτε και η Μαρία. Το post Και αν γίνεις Ιστορία δεν έχει καμία σχέση με εσένα. Ούτε καν το έχω γράψει εγώ. Το μετέφερα στο blog μου και εξηγώ σε σχόλιό μου για ποιο λόγο.Ούτε την Σύλβια που αναφέρεις γνωρίζω, άρα δεν εννοούσα τίποτα. Εγώ σε βρήκα σε ένα βουνό με κυκλάμινα. Αδικα-μάλλον- συνδεσες κάποιο λινκ μου με τι καπνό φουμάρεις. Δε γνωρίζω καν αν καπνίζεις.Στα αριθμημένα τώρα...Πρώτον: Οχι μόνο το θεώρησα ώς υποχρέωση που με επισκέφθηκες αλλά σε έβαλα στα πρώτα μου λινκ.Δεύτερον: Συμφωνώ αναντίρρητα.Τριτον: Καλή της επιτυχία, θέλει μεγάλο κουράγιο να γράψεις ένα βιβλίο, ακόμη και αν βρίσκεσαι στο πρώτο σκαλοπάτι.Τέταρτον: Δεν έχω ιδέα για την ύλη της μιας και δε τη γνωρίζω...Για τα υπόλοιπα που ακολουθούν σε άλλα συμφωνώ σε άλλα έχω άλλη άποψη, φυσικό και επόμενο και τέλος είναι εγώ που λυπάμαι πολύ περισσότερο που σε στεναχώρησα, μα ειλικρινά δεν υπήρχε ούτε μόριο της σκέψης μου με τέτοια διάθεση, δεν υπάρχει κανένα μα κανένα υπονοούμενο, σου ζητώ και πάλι συγνώμη και ελπίζω να σε ξεμπέρδεψα.Αν και τελικά παραμένω μπερδεμένος για το ποιος έγραψε την συγκεκριμένη ιστορία.Καλή αυριανή και αν δεχτείς τη συγνώμη μου ελπίζω να μου απαντήσεις με μια όμορφη ευχή ή με μια ακόμη συμβουλή. Να είσαι καλά!
At Σαβ Σεπ 30, 09:27:29 μμ, elpida said... axenbaxΑν ήξερες φίλε μου, πόσο ανακουφίστηκα! Να! Έτσι γίνονται οι παρεξηγήσεις. Από μια τελίτσα. Από μια μισή κουβέντα.Σ΄ευχαριστώ φίλε μου και σου ζητώ κι εγώ συγνώμη που η φαντασία μου πήγε τόσο μακρυά. Άμα ψάχνεσαι όμως, καταλήγεις στο πιο άσχημο. Χαίρομαι πολύ που δεν είναι έτσι!Να είσαι καλά εκεί κάτω, όνειρο του φίλου μας του Απτούλ, είναι να μας πάει στα μέρη του (Τανζανία), αλλά δεν το βλέπω.Μην αναρωτιέσαι ποιός έγραψε αυτά τα γράμματα, καθόλου! Ο Νίκος τα έγραψε. Γι΄αυτό και μου έκαναν κι εμένα εντύπωση, που ένας άντρας σκέφτεται έτσι. Γι΄αυτό τους έδωσα την αξία που τους έπρεπε και τα δημοσίευσα. Εγώ δεν ασχολήθηκα ποτέ με την φαντασία. Πάντα ασχολούμαι με αληθινά γεγονότα, δίνοντας την προστασία που πρέπει στους ήρωες. Τίποτ΄άλλο! Είναι το μόνο υλικό που είναι στα χέρια μου και το έχει γράψει άλλος.Να μη σε καθυστερώ όμως άλλο. Χαίρομαι που τα πράγματα ξεκαθάρισαν. Δεν μ΄αρέσουν οι σκιές. Ας γίνουμε φίλοι κι ας ευχηθούμε στην Σύλβια να είναι ευτυχισμένη στη ζωή της και να πετυχαίνει τα όνειρά της, όποια κι αν είναι αυτά. "Όποιος εμποδίζει το όνειρου του άλλου, δεν θα πετύχει ποτέ το δικό του!", λέει ο αλχημιστής.Καλό βράδυ είναι για μας. Για σένα; Απόγευμα; Καλά να περνάς!

Δευτέρα, Οκτώβριος 02, 2006

Αυτά τα μάτια ποιός μπορεί να τα πετάξει;

Πέτα κι αυτό, πέτα και τούτο, πέτα και τ΄άλλο. Ν΄αδειάσει ο τόπος....Στοπ! Έφτασα εδώ! Στο NATIONAL CEOGRAPHIC του Απριλίου 2002. Αυτό με τα σμαραγδένια μάτια της μικρής Αφγανής, που έψαξε και την βρήκε ο φωτογράφος μετά από 17 ολόκληρα χρόνια!Πόσο είχα συγκινηθεί τότε; Πόσο είχα κλάψει, κοιτάζοντας αυτά τα μάτια;Τα είχα χάσει...Τα βρήκα χθες, φυσικά δεν πρόκειται να τα ξαναχάσω, πόσο μάλλον να τα πετάξω!Το όνομα της Αφγανής είναι Σαρμπάτ Γκουλά harbat Gula και το όνομα του φωτογράφου που έκανε αγώνα για να την ξαναβρεί, STEVE McCURRY
posted by elpida @ 10/02/2006 10:51:00 μμ 0 comments

Δεν υπάρχουν σχόλια: